![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zwarte medemens heeft zich enkel verdedigd met de middelen die hij had.
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik beschouw mezelf dan ook niet als links, ik probeer zoveel mijn mening te vormen naar wat ik zie/hoor/lees. Al is dat niet altijd makkelijk en maak ik ongetwijfeld ook veel fouten.
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was er niet bij, kan dus niet oordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil u dit forum misschien voorbehouden voor extremistische geweldenaren van uw eigen slag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moest u nu een mening hebben zou ik dat nog respecteren maar u hebt nog altijd niets bijgedragen. U blijft de thread gewoon verzieken door kinderlijke en infantiele opmerkingen naar mij te spuien. Maar maakt u zichzelf gerust verder stierlijk belachelijk
![]() |
![]() |
#189 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat als ik nu eens uitgedaagd zou worden door een allochtoon, die me enkele porren geeft. Ik vind toevallig een ijzeren staaf en slaag hem ermee op zijn hoofd het ziekenhuis in. Vind je dat rechtvaardig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, met een ijzeren staaf of met een motorhelm is hard tegen onzacht.
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die mij aanvalt met een motorhelm sla ik ook zo hard mogelijk terug. Brute pech, als hij halfdood is. T'is dan hij of ik.
Laatst gewijzigd door Pietje : 4 februari 2007 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat ik in de buurt woon met het meeste sluikstort ter wereld en nog nooit een ijzeren staaf ben tegengekomen. Gebruikte drugsspuiten en ander materiaal dat voor biologische oorlogsvoering kan dienen, is ook voorradig. Laatst gewijzigd door Boadicea : 4 februari 2007 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Hiermee is het links pacifisme weer eens bewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() En vrij te verkrijgen zonder "vergunning" moet er ook niet voor in een club gaan om er mee leren om te gaan en waar men er dan op toekijkt of u deze wel correct weet te hanteren. Maar, en zeg wel maar! Na deze feiten zou het mischien in de toekomst wel tot de mogelijkheden kunnen behoren dat de progressieve pc'ers na een wijze beraadslaging zouden kunnen overwegen om deze helm (dus wapen) te verbieden en iedere bezitter de tijd te geven deze te komen aangeven en/of in te leveren dit in ruil voor een wollen mutske dit liefst vervaardigd van geitenwol daar men dan mischien eindelijk de "wijze" raad van een groene vrouw aelvoet" (wijze vrouw, is wel graptje hé) uit de jaren negentig zou kunnen tegemoet komen en de allochtonen eindelijk werk zou kunnen verschaffen. Dus twee vliegen in één klap, een wapen (helm) minder en werkverschaffing voor de allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien de feiten identiek zijn ?? Uiteraard.
![]() |
#199 |
|
![]() Pfff, het vuil ligt niet bij mij binnen. Ik heb hier geen TV nodig. Alle dagen actie op straat. Misschien is Antwerpen Noord zo slecht nog niet. Als ik het zo bekijk, mag ik wel iets oprapen, als allochtonen me het leven zuur maken. Ze laten met andere woorden wapens zomaar op straat slingeren.
Er zijn al genoeg Marokkanen me met aandrang komen vragen of ik mijn huis niet verkoop, maar ik wil het enkel overwegen als ze me er genoeg voor betalen, zodat ik op een ander een beter huis kan kopen. Zolang ze dat niet doen, blijven ze met mij opgeschept. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Er staat nergens, dacht ik, uitdrukkelijk vermeld dat betrokkenen elkaar niet tevoren reeds kenden?