![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En over die pitta's, goede opmerking: bijna ieder1 heeft wel al eens een pitta gegeten. Deze zijn meestal gemaakt van Halal vlees ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt dat normaal geslacht vlees niet halal is? Graag het versje erbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
http://www.maroc.nl/islam/modules.ph...at&surano_nl=5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 15 februari 2007 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Partijlid
|
![]() We zeiden hier juist dat men het halal eten niet mag dwingen op bosklassen!
Maar jij wilt juist het omgekeerde precies, moslims dwingen om haram (niet-halal) eten te eten. Dit klopt niet ![]() Ik kies ervoor om halal eten te eten en dat wordt geaccepteerd, waar ik ook ben christelijke of een gemeenschaps school! |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap niet waarom er op zo'n excursie voor de moslims niet halal-broodjes meegenomen kunnen worden. Men moet de uitzondering respecteren, maar de regel (gewoon geslacht vlees) handhaven. Dit is een omgekeerde wereld, althans, in België dan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, wij verdedigen de open samenleving, respect en tolerantie. Jullie gaan voor intolerantie en gedachtenpolitie. Jullie kunnen niet aanvaarden dat mensen een andere religie hebben.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 februari 2007 om 22:39. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja dat ook nog. Heel veel moslims verwarren nu eenmaal hun gebruiken en gewoontes met de koran. Zoals christenen die denken dat in de bijbel staat dat je elk jaar een kerstboom moet opzetten.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 15 februari 2007 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet op cristelijke scholen (Geen Islam eten of religie) Niet op staatscholen (deze zijn religie neutraal) Dus 2 keuzes haram of vegetarisch. Niet akkoord, blijft dan weg of verhuist naar een land met Islamitische scholen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Open samenleving: gewoon een medewoordje. Een Vlaamse Samenleving moet het zijn. Respect: kennen jullie niet tov andersdenkenden. Tolerantie: kennen jullie enkel voor de Islam Wij zijn niet intollerant, we eisen onze recht op ivm onze waarden en cultuur. Namelijk de Westerse waarden en de Vlaamse cultuur. Het is nochtans de linkse zijde die a la stasi, het cgkr heeft opgericht. De gedachtepolitie die enkel opkomt voor de Islam en alle andere meningen veroordeeld. Islam kan enkel als religie geduld worden. Als cultuur en levenswijze is ze niet welkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar tot nu toe werd er altijd gerespecteerd dat we enkel halal eten eten dus geen enkel probleem bij mij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Christelijke scholen: ik zat in een christelijke school en zij hadden er geen probleem mee dat ik enkel Halal eten eet! staatsscholen: Daar kan ik eten wat ik wil en niemand dwingt mij ertoe om haram eten te eten! dus kheb de keuze uit Halal vlees te eten of gewoonweg vegetarisch, wat altijd heerlijk is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom kan jullie religie eens geen opkuis maken en de belachelijke, volledige pre-historische gebruiken verwijderen? En aldus nog maar een geste te doen naar het 'Gast'land waar je naartoe mag komen? Draai de boel eens om en dan kan je zien waar je voor staat: Dus: Vlamingen gaan naar marokko en willen daar in de scholen varkensvlees krijgen.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |