![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Op wie stemt u als Vlaams Belang niet op de lijst zal staan? | |||
BUB |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,00% |
UNIE |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,00% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 8,00% |
SP.A-SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,00% |
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
22 | 22,00% |
OpenVlD |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,00% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
11 | 11,00% |
Vlott |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,00% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,00% |
iets anders |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,00% |
blanco |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,00% |
ik kom niet af! |
![]() ![]() ![]() |
20 | 20,00% |
Aantal stemmers: 100. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'terrorisme' of zelfverdediging? Die twee zijn namelijk wel verschillend. Dat het dhkc in Turkije beruchte militairen met de bijnamen 'bottenkraker' en 'palesteinse kleerhanger' opblazen vindt ik geen terrorisme maar een daad van humanisme, maar daar zal de turkse regering het niet zo mee eens zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() idd, maar ik stelde dit model (wat uiteraard moet leven en constant wijzigen) tov nogmaals proberen experimenteren met communisme ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat zijn allemaal zo'n ruime begrippen hé ... toelaatbaar voor Vlaanderen ook misschien ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is voor mij semantische muggenzifterij, daar doe ik niet aan mee. je zal toch eerst met nieuwe terminologie moeten komen hoor, en draai het of keer het hoe je wil, je komt altijd op een totalitair model waar de wil van de groep overmatig belangrijk is dan de vrijheid van het individu, en dat is een verstikkende gedachte, een verstikkend systeem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad heel rekbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enige verschil is dat de normen niet door een meerderheid maar door een bezittende elite worden voorgeschreven.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee. Ik laat u daarover beslissen.
Als communist, en dus per definitie democraat, hoef ik mij niet bezig te houden met die totalitaire zakken die u hier opnoemt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() Wat zou u dan stemmen indien stemmen verplicht was, blanco stemmen niet mocht, en indien u toch probeert ongeldig te stemmen of niet te stemmen een gevangenisstraf + een zware geldboete zou krijgen??
![]() |
#190 |
|
![]() cyncius zijn tong verloren?
![]() |
#191 |
|
![]() Voor de gemeenteraadsverkiezingen bleek het niet mogelijk voor het VB om een lijst in te dienen.
Heb dan maar op de nva kandidaten op de cdenv/nva lijst gestemd. Indien vb geen optie zou zijn in juni, dan zou ik wsl hetzelfde doen: de anderen zijn nog slechter. De twijfel is evenwel enorm, als de volgende staatsmisvorming er komt, dan zullen het de Vlaams nationalisten vd nva zijn die ons die door de flamingantische strot zullen duwen - praten eigenlijk.
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop niet dat het "door de strot duwen" zal worden. Het been stijf houden en niet toegeven aan rechtmatige eisen. Gisteren een toespraak gehoord van burgemeester De Waele van Lennik. Deze man weet waar de klepel hangt, ze moeten alleen nog mensen vinden om de klepel in beweging te krijgen zodat de klok kan luiden.
![]() |