![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb evenmin behoefte om de moslims te bekeren tot het atheisme hoor, maar ik wil wèl dat ze dubbel zoveel belastingen gaan betalen als "beschermingstaks". En hun vrouwen moeten zich inpakken anders mogen ze verkracht worden. Ook moeten ze duidelijk laten zien door hun kleding dat ze er niet "bij" horen (soepjurken verplicht, halve maan eropnaaien komt later) Ik wil bovenop niet dat ze met een grotere auto rijden dan de mijne en ze mogen evenmin in een groter huis wonen. Filo vindt dat allemaal ook! Zelfs de christenen hebben het niet zover gedreven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |