![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.taalaktiekomitee.org/acti...415/index.html ![]() ![]() ![]() En gelijk hebben ze hiermee ![]()
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker groot gelijk!
Maar ik zag daar eentje op een foto die het zich wreed gemakkelijk had gemaakt en zijn karretje vol met blikje katteneten gestopt. Ik zou veel diepvriesproducten nodig hebben, uiteraard verse groenten en fruit en dan nog wat versgesneden brood. Maar ik heb dan ook een slecht karakter. alhoewel: wedden dat ze bij mij sneller Nederlands zouden kunnen spreken dan bij een kar katteneten in blik?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 april 2007 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 17 april 2007 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ten tweede doe gewoon een donkere bril aan en loop rond met een stok om een blind iemand na te doen zodat U de prijs onmogelijk kan zien. Ik wil de blinde mensen niet beledigen hoor! Het is louter bedoeld om de arrogante Franstaligen in Brussel(se rand) te pesten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Handen af van de Rand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Wel als je zoals circe dingen bestelt zoals een gesneden brood. In de Colruyt kan je bijvoorbeeld vlees bestellen bij hun slager en ze roepen uw nummer af terwijl je verder doet met winkelen.
Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Huh, u spreekt zelf over pesten. Ik zou gewoon de mensen adviseren van niet naar ketens te gaan die in de Rand de boel verfransen, dat zullen ze wel voelen..
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste kan ik niks bestellen vermits ze me niet zullen verstaan. Gesneden brood: doe je zelf, ik heb daar geen personeel voor, dat machien staat er zonder begeleiding. Diepvriesproducten haal ik uit de diepvrieskasten Verse groenten haal ik uit het verse groenten schap. Als de kassierster me op het einde van de rit niet in het Nederlands kan vertellen hoeveel de inhoud van mijn wagentje kost, dan staat het aan het winkelpersoneel volkomen vrij om al de door mij uit de rekken gehaalde producten netjes (en zo snel mogelijk) terug te gaan leggen. Indien niet dat hebben ze een karretje vol met ontdooide diepvries en verlebberde groenten! En neen, men kan me niet verplichten om dit zelf terug te leggen, vermits ik volledig bereid ben voor de goederen te betalen ALS MEN ME IN HET NEDERLANDS TE WOORD STAAT IN HET NEDERLANDSTALIGE LANDSGEDEELTE.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b) nee, die hebben we weggepest en vervangen door andere verrijkers. En als ik in die hun winkels of restaurants niet in het Nederlands word bediend doe ik hetzelfde.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U hecht veel belang aan het Nederlands! Dus de enige voorwaarde voor inwijkelingen in Vlaanderen is dat ze de Nederlandse taal beheersen voor U? Wat vindt U van tongvallen en tussentaal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom zou ik enkel het Haags als Nederlands beschouwen? Gewoon omdat men dit als de standaard heeft ingesteld als communicatiemiddel? Ik dacht echter niet dat een romaanse variant een dialect kan zijn van het germaanse nederlands nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tongvallen of regionale verschillen in de Nederlandse taal zijn toch helemaal geen probleem. Of denk je echt dat er geen tongvallen/regionale verschillen betaan in het D (N-D, Z-D, Zwitsers, Oostenr.) of Engels (in Wales, Schotland, Ierland,Canada, Nebraska, Texas, Australie) of het FR (N-FR, Z-FR, Quebec, Congo, Burkina Faso, Mauretanie, Marrokko) of andere talen ?
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja job, volgens mij denkt hij dat écht.
Hij heeft vast naar de minister van Onderwijs, de welbekende CO2 vervuiler Franky geluisterd, die vond dat de mensen geen Nederlands meer verstonden omdat ze thuis "dialect" spraken... ik geloof dat zelfs daarom dat H.Hart instituut moest sluiten zie je, geen Nederlandstalige meer te vinden. spraken thuis allemaal dialect. Hé Frank?
![]() |
![]() |