![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zullen we wellicht nooit 30 procent halen, daarom zal het noodzakelijk zijn dat de partij zijn bindingen met Vlaams-gezinde bewegingen opnieuw vlot te trekken. Ik doel dan op Voorpost en de nationalistische studentenverenigingen. En ik hoop eigenlijk ook met Vlaamse Jongeren Westland, die ideologisch een ijzersterk programma heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoera <o/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Partijlid
|
![]() Jurgen Verstrepen ,en man met gezond verstand.Welcome bij lijstdedecker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() verstrepen is nooit een VB'er geweest.
op VB-congressen zag je hem altijd kijken van 'wat in godsnaam doé ik hier?' ik wens hem uiteraard veel stemmen toe bij de komende verkiezingen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Coveliers en vandermeersch zijn rechtse conservatieven. Zeer zeker welkom. En bovendien ze hebben inhoud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dergelijke standpunten beschouw ik inderdaad als links. Meent u dat ze rechts zijn misschien? Zo ja, waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U verwart trouwens overduidelijk met liberalisme. Liberalen en libertariërs willen geen enkele rem op het individu. Of dat rechts is, is evenwel nog een andere vraag. Rechts legt van oudsher de nadruk op een juist evenwicht tussen individu en gemeenschap, en plaatst dus niet alle gewicht op het individu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
inderdaad, dat is wat ik ook opvang. Zeer veel goede geluiden. Die Verstrepen heb ik altijd een parvenu eerste klas gevonden. Hij zit nu eens ècht op zijn plaats daar bij Dedecker. En hij laat ons met rust, en kan volop de liberale neocon spelen, wat potentieel een groter gevaar is voor de VLD als zou hij bij het VB kunnen geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
precies. Liberalen pleiten voor de vrije markt van de productiefactoren. Dus ook van mensen. Dus ook voor vrije migratie. Dus ook voor de multicul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn trouwens die "solidaristen" die "de partij meer en mer aan het overnemen zijn"? Blijkbaar zijn er dus nieuwelingen die een soort machtsgreep aan het plegen zijn binnen de partij. Ik ben echt wel benieuwd waar u dat vandaan haalt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() iedereen die rechts en vlaams is is welkom bij het VB.
Dat heeft niks met solidarisme of dergelijke te maken. nieuw-rechts is voor een gecorrigeerde vrije-markteconomie; Maar dedecker spuwt keer op keer naar het VB. Die man is paarse pest. Een fantasme van verhofstadt en de media enkel en alleen om het Vb af te blokken. een carriereplanning van één man. Eigen belang. En als het aan die paarse paus lag dan zat hij nog steeds te kruipen bij de VLD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() Om van zijn "politieke talenten" nog maar te zwijgen. ![]() Ook hogere studies waren lettelijk te hoog gegrepen, minstens 2 keer geflest in 1ste kan in verschillende richtingen ![]() ik zei het reeds : het is ECHT geen toeval dat overal BUITENGESMETEN werd, hij is gewoon voor geen cent te betrouwen . Hij speelde dat echter uit alsof het was omdat hij het Vb teveel aan het woord liet. En de blokkertjes trapten daar massaal in. hij was hun grote voorvechter ![]() ![]() Men mag toch aannemen dat hij zijn vetbetaald en GEGEVEN mandaat in het vlaams parlement terug ter beschikking gaat geven ? Of wil hij NOG wat meer graaien ??? langs de andere kant hij graait dan wel bij het VB...dus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() dat hij bij LDD gaat is natuurlijk grappig als je hun visie over Palestina neemt.
Ik besef dat de bezetting en kolonisatie in Palestina nu niet bepaald determinerend is voor de vlaamse politiek, maar Dedecker is honderd procent pro Palestijn . hij heeft ZELF gaan kijken hoe de koloniserende horde zionisten zich misdragen tegen de autochtone palestijnen. hij zei geschokt en ook terecht dat men zo aan een nieuwe holocaust werkte. En streepke is ? een nitwit die graag met een israelische vlag stoeit op zijn site en "toevallig" iran en syrie wil aangevallen zien door de USA. ![]() doen trouwens nog steeds geruchten de ronde dat streepke...een kwartje of meer van joodse afkomst zou zijn. verklaart meteen veel over zijn visie in het Midden oosten, zionisten he ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 17 april 2007 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het Vlaams Belang is dan toch al van één zionist vanaf. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Waarschijnelijk niet. Maar er zijn nog andere mogelijkheden, waarbij ik niet noodzakelijk eerst aan geweld denk.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 april 2007 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |