![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog effe bijzeggen;ik heb mijn wagen 2de hands gekocht want dat tunen zelf daar heb ik geen geld voor. En de persoon die mij uitdaagde was een dikke nek en een jonge snaak en ik ben ondertussen al heel wat ouder en wijzer geworden en doe niet mee aan racen. Mijn wagen is te mooi om kapot te maken zenne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat gaat dan zuiver over het verband indien je wat tegenkomt ....dan vallen er dus % zoveel meer doden dat gaat dan niet eens over 't feit dat bij hogere snelheden, ongeacht de gegeven randomstandigheden, je ook meer kans maakt om wat tegen te komen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het ongeliuk wil dat een volledig ander ( medisch ) verschijnsel al met die naam ( ook tunnelblik of _ zicht ) gedoopt ... ironisch genoeg ook veroorzaakt door hoge acceleraties |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat een domme uitleg...geef toch gewoon toe dat je met je 2CV geen kans maakte ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En m'n wagen is 7J oud en geraakt maar max tot 180per uur en das vlug genoeg. En dan nog doe ik der niet aan mee aan zo'n dingen.Een getunde wagen dient al helemaal niet om op een autosnelweg te gaan racen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Voila, het is zover, de race ligt stil. Een macedonisch koppel is tegen 200 km/u aangereden en de mannelijke chauffeur is DOOD. Alle deelnemers aan die dombalrace moeten vervolgd worden voor het hof in den haag wegens misdaden tegen de menselijkheid. Niet alleen overtreden ze alle wetten omdat ze toch geld genoeg hebben om de boetes te betalen, ook rijden ze mensen dood en bovenal geven ze een zeer slecht voorbeeld aan pubers die naar zo'n toestanden opkijken en sowiso al sneller ongelukken veroorzaken.
Als ze willen kicken dat ze dan op een circuit gaan rijden en elkaar dood rijden. bron Laatst gewijzigd door skaldis : 5 mei 2007 om 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Wat is het hier opeens stil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() dat nieuws dateert al van gisteren, dacht ik.
misschien dat die rijke luiszoontjes en dochterkes zich daar ook zonder al teveel problemen kunnen uitkopen, die kijken echt niet op een miljoentje meer of minder... wat mij betreft, is het eenvoudig. de wetgeving aanpassen , specifiek voor dit soort gumbally toestanden. Als bewezen kan worden dat je deelneemt aan dit soort van activiteit, en je overtreedt de snelheidslimiet met méér dan 30 km/h, auto wordt stande pede geconfisceerd en tevens moet de rechter je auto verbeurd kunnen verklaren. (wordt dan zuiver aan zijn beoordelingsvermogen overgelaten) + een boete (eveneens van normale tot duizelingwekkende hoogte)waar zelfs die typetjes een paar nachten niet goed van zullen slapen. Misschien nog een voorlopige hechtenis om duidelijk te maken dat onze belgische wegen géén speelterrein zijn voor de rich & ignorant. 't zal rap gedaan zijn ! ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 5 mei 2007 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij scheert iedereen over één en dezelfde kam,leuk om weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Ik ben inderdaad geen snelheidsduivel en loop wel eens achter. Hoe kan ik nu niet iedereen die meedoet aan zo'n wedstrijd over dezelfde kam scheren ? Of zelfs mensen die zulke races proberen goed te praten. Er bestaan al legale straat rally's genoeg. Helaas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Niet iedereen die meedoet aan de gumballraces!
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Ik vind het niet verwonderlijk dat islamieten en andere niet-Europeanen zeggen: wat voor een gestoorde cultuur.
Enfin, een maatschappij die zulke zieke arrogantie als die van de Gumball-race nog maar overweegt te aanvaarden verdient geen enkel respect. Op dat vlak heeft de Islamiet in Macedonië die daar politieke consequenties aan verbond eigenlijk wel gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() Ik pleit ook voor preventieve castratie van dat soort met testosterone overladen types.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij pleit voor foltering hier omdat we geen amerikanen zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is niet die gumball maar die paar domme mensen die dom zijn door te gaan racen.Het ligt niet aan die organisatie. Als ik straks zin heb om 200 te rijden dan heb ik geen gumball nodig en ik zal dan ook 200 rijden(maar dat doe ik nooit). |
|
![]() |
![]() |