![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De houding van die leraar vind ik trouwens kinderachtig. Applaus is een sympathie-uiting en hoort iets spontaans te zijn. Indien leerlingen dat willen, dan doen ze dat maar. Pedagogisch gezien was het een totale fout dit te doen. Overtuig je immers leerlingen daarmee? Neen, zeker oudere leerlingen zullen dit aanvoelen als nutteloze bemoeizucht van een leraar, en de kans dat ze sympathie of nog grotere sympathie voor het Vlaams Belang krijgen wordt daardoor alleen maar groter. Die man begrijpt overduidelijk niets van de psychologie van een jongere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik raad u aan de geschiedenis van de wetgeving over racisme er even op na te lezen. De wettelijke omschrijving is er pas gekomen na de successen van het Vlaams Blok. Dan moest men iets uitvinden om het Vlaams Blok te nekken. Wie evenwel het woordenboek openslaat, ziet een totaal andere definitie die niet toepasbaar is op het Vlaams Blok. Daarom wordt er een definitie op maat gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En nog steeds ontwijk je de vraag nice try though ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dan spreekt men over vrije meningsuiting dat bedreigd wordt. Mijn inziens niet echt pedagogisch Dus conclusie Vlaams belang zal vrije meningsuiting verdedigen als het strookt met hun ideologie. Laatst gewijzigd door el_duvel : 15 mei 2007 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Het is niet de verantwoordelijkheid van het VB dat ze door hun onhandigheid nu net meewerken aan het succes van hun aartsvijand. Citaat:
Citaat:
B/ Welk een pedagogische blunder om aan de ene kant iemand zijn partijprogramma te komen laten duiden en anderzijds die vrijheid door zijn gezag als leraar te laten ondergraven Citaat:
De wetgever moet er derhalve de meeste zorg aan besteden opdat de adoptiewetten een zo breed mogelijke waaier aan bescherming en een zo groot mogelijke opportuniteit aan die baby garanderen. Daarom moeten de samenstelling van het toekomstige gezin aan strikte criteria voldoen. Een blanco strafregister, minimale hygiëne, economische mogelijkheden en het recht op én een vader én een moeder zijn hier slechts enkele voorbeelden van... Waarom sommige groepen die aan deze basisvoorwaarden niet voldoen hun behoeften willen laten prevaleren op de rechten van het adoptiekind is mij een raadsel.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 15 mei 2007 om 08:18. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die wet bestaat al sinds 1981 en toenertijd was er maar 1 parlementslid van het Vlaams Blok : Karel Dillen, die tegen stemde (zegt wel genoeg he). Toenertijd was Vlaams Blok nog niet gekend. Vlaams Blok geeft hiermee wel te kennen dat het racisme goedkeurt anders stemt ge er niet tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag hij dan geen politieke mening hebben? Natuurlijk, maar dan wel daarbuiten? Mag die leraar een mailtjes versturen met wat-weet-ik-niet-er-allemaal-in? Natuurlijk, maar niet als die betrekking hebben op school. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen sprake van "de" wet, mijn beste. Die wetten zijn immers voortdurend bijgeschaafd en veranderd. Op een bepaald ogenblik heeft men zelfs nog andere wetten veranderd om het Vlaams Blok toch maar voor de rechter te kunnen slepen. Het gaat dus om een hele reeks wetsveranderingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
In Amerika is een onderzoek gedaan naar wat ik gevraagd had (een wetenschappelijk bewijs dat het niet goed zou zijn had ik gevraagd en dat kan niemand mij geven dus geef ik het zelf maar) Conclusie was : 'Er is absoluut geen reden die aangeeft dat kinderen geschaad worden als ze geadopteerd worden door homoseksuele en lesbische ouders. Er zijn integendeel wel heel wat bewijzen dat ze het goed doen in deze gezinnen. Als wij dus als maatschappij geloven dat het belang van kinderen voorop staat, moeten we onze vooroordelen opzij zetten en het beste voor hen doen', aldus Adam Pertman, directeur van het adoptiebureau. Volgens het rapport zijn de wetten die adopties door homo's en lesbo's niet toestaan en de gesignaleerde discriminatie nadelig voor tienduizenden kinderen die in weeshuizen zitten en die dringend behoefte hebben aan een liefdevolle omgeving. Wat zegt u daar dan op. Is ze in weeshuizen laten zitten dan in het belang van de allerzwaksten ? Er is de wet en er is de wet he ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Lees vorige bericht. Het is niet beter ik zal zelfs meer zeggen in sommige gevallen zelfs slechter ! een homo-koppel dat wil adopteren wil echt een kind om het onder te brengen in een wereld vol liefde en opvoeding en soms (eigenlijk wel meer dan soms) komt een kind dat geboren wordt terecht in een ongezonde sfeer van mama en papa (er zijn genoeg voorbeelden van kinderdramas in het echte leven met een echt gezin zoals je het zo vaak wil zeggen !
Laatst gewijzigd door el_duvel : 15 mei 2007 om 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ook meer dan genoeg voorbeeld van homo's die vlammende ruzies hebben en na enkele maanden of jaren het voor bekeken houden. Zelfs nog meer dan bij hetero's. Stabiliteit is immers geen kenmerk van homokoppels. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 15 mei 2007 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Trouwens die wet was er eigenlijk al in wording in de Verenigde Naties rond de jaren 60 (66 in de Verenigde Naties) en het blok ontstond eind jaren 70 dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat over de Belgische wet. Niet over een of ander document (geen wet trouwens!!!) van de VN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat mijns inziens niet enkel over "beter". Het gaat over de wet die een maximum aan opportuniteiten moet geven aan een stemloos wezen. Kan een éénoudergezin evengoed een kind opvoeden? In sommige situaties zelfs beter....weet ik wel zeker...moeten we daarom de wet aanpassen zodat ook eenzame mannen of vrouwen een kind moeten kunnen adopteren? I don't think so.
![]() |
![]() |
#199 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben ook een hetero en getrouwd en mijn zoon zal de ideale wereld krijgen die mijn vrouw en ik willen.(dit even terzijde) Laatst gewijzigd door el_duvel : 15 mei 2007 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |