![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door DaBlacky : 20 mei 2007 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat Knuppel iets zegt, dat het onmiddellijk een onverbloemde waarheid is, he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg, Raf. Ik vroeg me zonet iets af. Men kan enkel personen lasteren, maar vallen rechtspersonen daar ook niet onder? En is een politieke partij geen rechtspersoon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nee, ik beweerde dat de wet zegt dat alleen personen het voorwerp van laster kunnen zijn. Citaat:
En het is pat-stelling, niet pats-stelling.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Veel duidelijker kan ik het toch ècht niet meer maken hoor... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door het VB en zijn kiezers voortdurend te linken aan de nazi's wordt er evengoed aangezet tot haat, en zelfs tot geweld. En het is niet alleen Raf die letterlijk alles geoorloofd vindt tegen deze politieke partij.
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is wel een interessant punt dat je daar aanhaalt. Volgens mij vallen rechtspersonen niet onder de bepalingen over laster en eerroof. Dat betekent natuurlijk niet dat je ongestraft de goede naam of de reputatie van een rechtspersoon door het slijk mag halen... Ik zal eens nakijken welke bepalingen daar eventueel wel van toepassing zouden kunnen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus als ik nu morgen in alle kranten laat schrijven dat de firma X eigenlijk een dekmantel is voor een pedofielennetwerk, dan mag firma X mij niet aanklagen voor laster?
Ik kan dat moeilijk geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het niet mogelijk om die nazi.be te hacken?
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jij dat moeilijk kan geloven is jouw probleem. De firma X zal jou zeker kunnen aanklagen, maar niet wegens "laster".
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Firma X mag dat niet doen. De directeur van firma X mag dat wel.
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een firma is idd geen persoon. Iemand die tot de firma behoort die met opzet in een kwaad daglicht wordt gesteld zou dit wél kunnen.