![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jaja nu schrijf ik iets serieus en geeft mij dan maar geen tijd. Zou een van mijn zonen zeggen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uniformen moeten zijn wat ze zijn: UNIFORM |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het een reden om geen wetten te maken die diefstal verbieden ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Waarden" - "normen" - "vanzelfsprekend" ? Het probleem is dat wij geen algemeen aanvaard kader meer hebben om waarden en normen als vanzelfsprekend te beoordelen. Waarom is een peniskoker op straat meer provocerend dan een burka ? Waarom zouden weinigen een VRT nieuwslezer met een lipschijf zien zitten ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijt ge al die discussies al vergeten over de hoofddoeken bij telefonistes die hem weigerden af te doen. Of de eis om ook op katholieke scholen hoofddoeken te dragen ? Weigeren om bepaalde lessen te volgen omdat ze strijdig met hun godsdienst zouden zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Vreemdeling
|
![]() "Waarden" - "normen" - "vanzelfsprekend" ? Het probleem is dat wij geen algemeen aanvaard kader meer hebben om waarden en normen als vanzelfsprekend te beoordelen. Waarom is een peniskoker op straat meer provocerend dan een burka ? Waarom zouden weinigen een VRT nieuwslezer met een lipschijf zien zitten ?
Net van mij, maar van ene Dilbert die retorische vragen stelt. Peniskokers op straat, nieuwslezers met lipschijven, Leen Demaré in hoofddoek, onherkenbare dames in burka, dertienjarigen die zich aanbieden aan pedo's, fietsen op autostrades, ... welke voorbeelden wil je nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu zitten we wel met de gebakken peren. We kunnen/mogen voor migranten niets meer aanduiden als "algemeen aanvaarde norm", of het politiek-correcte Dom Links establishment spreekt de fatwa uit. Men mag er zelfs niet meer over spreken !! En daarmee zit de integratiediscussie muurvast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je het enkelingen toelaat heb je geen enkele reden om het anderen te weigeren. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ter info , plaats ik hier even het N-VA standpunt. Het zou toch interessant zijn dat u hier ook eens het officieël standpunt plaats van het Blok. Het betreft hier de nieuwkomers, voor mensen die hier reeds vele jaren zijn, is er een soepeler systeem voorzien. -------------------------------------------------------- Geen inburgering, geen stemrecht Voor de N-VA blijft het verkrijgen van nationaal en Europees stemrecht in ieder geval verbonden aan de verwerving van de nationaliteit. Het verkrijgen daarvan geldt als het sluitstuk van de volledige inburgering van een nieuwe Vlaming. Wie een permanente verblijfsvergunning bezit, komt in aanmerking voor lokaal stemrecht. Wij herinneren eraan dat een permanente verblijfsvergunning alleen toegekend wordt aan wie minstens vijf jaar legaal in het land verblijft, geen correctionele veroordelingen opliep en zich ingeburgerd heeft. De N-VA eist een dringende herziening van de snel-Belgwet, die de nationaliteit heeft uitgehold tot een vodje papier. Zonder deze herziening blijft het vreemdelingenstemrecht voor de N-VA onbespreekbaar. -------------------------------------- Luc het is duidelijk dat N-VA voor gemeentelijk stemrecht, geen nationaliteit vermeldt. Voor nationale en europese verkiezingen is nationaliteit wel vereist. |
|
![]() |
![]() |