![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() misschien antwoorden jullie op economisch vlak liberaal en qua migratie en sociale zekerheid sociaal ofzo, en kiezen jullie die 3 thema's als belangrijk? (je moet op de site maar eens lezen hoe het berekend wordt, dat kan je al wel wat leren, en ook eens kijken naar de stellingen waar je met LDD akkoord bent en waar met de PVDA)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
|
![]() Doet me denken aan Antwerpen verleden verkiezingen...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() Ik heb eens alleen geantwoord op de vraag van Vlaamse onafhankelijkheid en als thema staatshervorming aangeduid
resultaat: VB 18,1 NVA 16,6 LDD 12,4 de rest allemaal 0 ofte zero. Vlaams nationalisten ge weet wat te stemmen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Staatssecretaris
|
![]() Klinkt wel héél enggeestig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Ik koop geen brood met Vlaamse kracht.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() Jaja al goed dat gij zonen breedgeestige zijt.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() en Praetorian hoeveel zenders heeft uwen held vandaag gesloten ?
Uiteindelijk doen die linksen toch allemaal het zelfde he... hun tegenstanders het zwijgen opleggen......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 29 mei 2007 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En daarbij, ik heb hem opnieuw gedaan met bedenkingen en toen kwam ik PvdA 92, Groen! 89 uit, wat vooral komt omdat er maar twee milieuvragen in staan! Inclusief energie dan nog wel!
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 29 mei 2007 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk gewoon omdat PvdA op veel vlakken ook voor vrijheid is. Maar helemaal niet op economisch en jij wel dus vandaar...
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan nu ook online op CAP deze test doen,mijn score 0,de raad die ik kreeg was stem op rechts ...
![]()
![]() |
#194 |
Parlementslid
|
![]() N-VA en CD&V liberaal??? No way! N-VA misschien nog een klein beetje, maar zelfs een heel stuk minder als Open-VLD vind ik...
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 29 mei 2007 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Parlementslid
|
![]() Ik kom 65/75 uit voor CAP... Dan komt die juist onder PvdA en Groen! terecht bij mij.
![]() |
#196 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Armoede moet je op een andere manier bestrijden !!!!
![]() |
#199 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is geen intentie van die kapitalisten, dat is het noodzakelijke gevolg van het kapitalistische productieproces.
![]() |
#200 |
|
![]() Bedankt om alleszins toe te geven dat kapitalisme armoede creëert.
|
![]() |
![]() |