![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu nog uitleggen dat die politieke beslissing een andere mogelijkheid had die goedkoper op lange en korte termijn was voor iedereen. (Ofja, stomweg dat het 'beter' was om het niet te doen. Dat het arbitrair was om het wel te doen.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat het arbitrair is, is wel duidelijk aangezien aardgas en petroleum economisch gezien (schaarste, productiecapaciteit, geografische verspreiding) niet gecorreleerd zijn.In de USA dacht ik trouwens dat beide niet gekoppeld zijn. Waarom die beslissing in Europa dan wel is gebeurd, awel, als jij het weet mag je het zeggen.
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U vroeg achter argumenten dat de politiek mee verantwoordelijk is voor de prijssetting van elektriciteit en gas, en ik gaf die. Punt. (Ik begrijp echter wel waarom uw "gut feeling" dit aanvoelt als "slecht", zeker met die prijsstijging van meer dan 40% in het achterhoofd ![]()
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 7 juni 2007 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |