![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Poetin doet nu en dan eens een straffe uitspraak om zich binnenlands sterk te houden. Een nieuwe koude oorlog is ver te zoeken.
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom enkel een fransman? Is fouilleren een aggressieve daad misschien. Als je tegen fouilleren bent zul je wel iets verkeerds bij hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rusland wordt trouwens langs alle kanten bedreigd door de VS en haar satellieten. Aan de ene kant zijn er de oligarchen die Poetin via een revolutie willen omverwerpen voor een pro-Rothschild-marionet. Aan de andere kant zijn er de pogingen om Rusland's buurlanden tegen Rusland te keren via manipulatie van de verkiezingen. Verder zijn er nog voorvallen als de vergiftiging van die Russische ex-spion en andere acties waarmee CIA/MI6/Mossad Rusland een slechte naam wilt geven. Het gedoe rond de anti-raketschilden is een zoveelste poging om Rusland te isoleren en zo de macht over te nemen. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 5 juni 2007 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat IlluSionS667 mijn berichten slecht gelezen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paranoia en illusie, dat is het enige wat ik ervan kan maken. Een schild is en blijft een schild, raketten richten op bondgenoten is iets heel anders. Maar goed, we weten allemaal ondertussen al langer dat het niet gaat om wat men doet, maar wie.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je iets tegen deze willekeur hebt ben je een flauw manneken oftewel zoals ik dus al zei heb je iets verkeerds bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn over een schild bezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
edit: en ja, de leiders horen schrik te hebben van hun volk Laatst gewijzigd door KrisKras : 5 juni 2007 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch iets ingewikkelder dan dat. Wanneer Rusland MIRV's afschiet, dan schiet Amerika deze neer met gewone raketten. En een MIRV neer schieten is 10 keer moeilijker dan een gewone ICBM. Wanneer Amerika ICBM's afschiet naar Rusland, Dan schiet Rusland deze neer met Nucleaire ICBM's. Veel gemakkelijker, alleen de straling is iets minder aangenaam voor menselijk leven en de electronica.. Maw, Amerika gebrukt een kiezel tegen één grote Russische kiezel die zich nog eens afsplitst in 10 kleinere kiezels. Rusland schiet één kiezel of naar één Amerikaanse kiezel. Alleen wordt de Russiche kiezel een rotsblok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, een schild als in star trek bestaat spijtig genoeg nog niet. Noem het voor mijn part een anti raket systeem, who cares. Punt is dat dit systeem zit te roesten indien er geen vijandige raketten worden afgeschoten. Het dus benoemen als een offensief iets is gewoonweg belachelijk. Als ik mijn voordeur beter maak of dikker of wat dan ook, dan val ik mijn buren hier niet mee aan, nee, ik zorg ervoor dat indien er ooit iemand wil binnenvallen serieus moeite gaat moeten doen. That's it. En dan vinden sommigen het een logische reactie dat mijn buurman de overburen gaat bedreigen met inbraak? ![]() Rusland is hier duidelijkd de enige agressor om de simpele reden dat hij raketten richt op anderen
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet precies hoe het systeem werkt, maar denk je niet dat de MIRV onderschept moet worden voor die zich opsplitst, om een beetje effectief te zijn? Ik zie eigenlijk geen groot slaagpercentage voor een verdedigingssysteem gebaseerd op raketten. Lasers zouden bv veel handiger zijn hiervoor, vermits je dan toeslaat met de lichtsnelheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, Rusland dreigt raketten op Europa te richten... Ik denk persoonlijk dat basissen als Kleine Brogel, waar kernwapens liggen, sinds oudsher al één of meerdere raketten op zich gericht heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die systemen bestaan al en zijn al gebruikt in oorlogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat rusland nu doet is dus wat erger dan gewoon zijn biceps opspannen. Rusland zou beter wat nadenken vooralleer landen te bedreigen. Des te meer reden voor een schild.
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet he, als je niets te zeggen hebt kun je beter zwijgen, dan kom je misschien nog een beetje inteligent over. Weet je wat, ALS ik zin heb en ALS ik tijd heb zal ik MISSCIEN eens speciaal voor u het artiekel zoeken waar een generaal van de Air Force dezelfde twijfels heeft als mij. Door zijn goed gefundeerde mening heb ik trouwens mijn twijfels gekregen over dit systeem. Denk je trouwens niet dat in een million dollar project de slimste slimkoppen niet de slimkoppen zijn die de meeste dollars naar zich kunnen halen? |
|
![]() |
![]() |