![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
"Geagte Jan, met dit schrijfsel brengen wij aan uwe connaissance dat wij hoegenaamt niet getaxidermeerd zijn met uwe laster campagne aan het adresse van onze parti. Wij ijsen dat u zich onmidelijk excusez en wel met één. Anders zien wij ons genootzaakd uwe personne aan te klagen via de justice. Compris?"
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zijn ze. Toen ik indertijd een rondzendbrief naar alle bubbelleden hier op dit forum plaatste, kreeg ik prompt een pb waar in niet al te zachte bewoordingen in werd gezegd dat ik voor de rechter zou worden gesleept. Reden: ik zou een "intern document, dus geheim" op het internet hebben geplaatst. Jajaja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() Als je hoort hoeveel rechtzaken ze al hebben aangespannen, moet het wel heel kansloos geweest zijn als je daarvoor niet bent aangeklaagd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ik vermoed dat de groep rond Vloemans en de ex-Unie-mannen gepikeerd waren omdat zij uit het verhaal kwamen als rechts en racistisch. Da's natuurlijk niet erg leuk als je probeert carrière te maken bij OpenVLD, de nieuwe belgicistische vluchthaven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The rise and fall of BUB
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, al die rechtzaken, dat werd echt belachelijk. Ik heb daar nooit achter gestaan. Blijkbaar hebben de mensen van Unie die streken ook geleerd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier dus nogmaals de verwijzing (eens kijken of er nu opgave van reden komt waarom de teksten en verwijzingen zomaar worden verwijderd): http://www.politicsinfo.net/forum/about42642.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://blogimages.bloggen.be/bruno23...a22a854de6.JPG Dit schijnt de wraakroepende passage uit te maken: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorlog is al lang voorbij en het is tijd om bepaalde reminicenties te begraven. Daarom vind ik het nogal merkwaardig dat het opperhoofd van de BUB blijkbaar nog behept is met oude moffenhaat, terwijl hij tegelijkertijd bij hoog en bij laag zweert dat hij voor een verenigd, en zelfs unitair Europa is... Hoe valt dat te verzoeken? Een unitair Europa zonder de "moffen" misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echte "rise" is er idd nooit geweest. Als je BUB'ers indertijd moest geloven zouden ze bij de komende verkiezingen doorbreken. De realiteit viel echter tegen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 juli 2007 om 06:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen zorgen: bij mijn weten is media-aandacht nog altijd niet op straffe van nietigheid voorgeschreven in de kieswetten. En hun vorige voorzitter is advocaat? Ik schaam mij hetzelfde diploma te hebben als die kerel!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 25 juli 2007 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Hans ermee doet echter....
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een bende gekken is me dat!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |