![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Evaluatiescore Metternich | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7,5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
8,5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 27,78% |
9,5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Pim Fortuyn was in mijn ogen geen Nederlandse Dewinter, maar een liberaal die consequent geloofde in zijn liberalisme. Vrijheid van het menselijk handelen, zonder enige inmenging van staat of religie. Hij was echter ook niet te vies om te zeggen dat er een probleem was met de migrantengemeenschap en hij was ook niet vies om zich trots Nederlander te noemen. En dat alles siert hem. Ikzelf ben geen liberaal of marxist, maar ik kan respect opbrengen voor mensen die werkelijk in hun gedachtegoed geloven en dat waardig uitdragen.
Maar op ethisch en staatskundig vlak zijn ik en hem mijlenver verwijderd. Hij straalde een enorm charisma uit en hij kon zichzelf prachtig verkopen. Maar dat is niet genoeg om mijn sympathie te kunnen winnen.
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of de vraag al gesteld is, maar zijn er landen wiens beleid/bestuur/politiek jij als een lichtend voorbeeld aanziet?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoeveel punten op 10 geven jullie Metternich?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() π².
![]() |
![]() |
#185 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik geef Metternich eeen dikke 9,5 omdat hij op alle vragen zinnig heeft geantwoord!
Laatst gewijzigd door Pluche : 28 juni 2007 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een 9,5. Ik dacht eerst een 9 te geven, maar hij krijgt nog een half puntje extra voor zijn vrijwillig antwoord over Hitler en Mussolini.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Metternich heeft dat héél goed gedaan, en hij zat ocharme midden in de examens!
Hij heeft een 10 gekregen van mij. ![]()