![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan persoonlijk voor of tegen een bepaalde wet zijn, maar dat betekent nog niet dat ze niet zou moeten toegepast worden.
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enfin, het ging hier dus om wat men van het CS vindt. Ik heb mijn mening daarover gegeven. Als democratisch persoon moet ik het verwerpen, vanuit mijn visie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de wet die het dragen van hoofdeksels in rechtbanken verbied, juist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals elke andere wet.
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En niet te vergeten, de Nurenburg rassenwetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het cs rond zo'n grote partij is dom (kijk maar waar Yves, Jo en Bartje de Leugenaar nu staan). Het betoog van de voorstanders hier is nog dommer en doordrenkt van blinde haat. Het mediacordon daarentegen is niet alleen ondemocratisch, maar bovendien pure diefstal. Met welk recht weert men het gedachtengoed van 1 miljoen belastingbetalers van het scherm? Ik ben ervan overtuigd dat als het Vlaams Belang zou krijgen wat haar in deze toekomt, ze met een klap de CD&V zou voorbijsteken. Tijd om aan de voorgelogen kijkers uit te leggen waar we voor staan en het ontkrachten van alle leugens en halve waarheden. Stel je voor: In het nieuws mogen komen als er iets positiefs over het Vlaams Belang te melden valt! De grote vrees van onze tegenstanders wordt dan een nachtmerrie: de man in de straat komt tot de bevinding dat Vlaams Belangers ook mensen zijn. Ze beginnen zich vragen te stellen over wat er allemaal over die 'verwerpelijke' partij gezegd is. Inderdaad, het mediacordon is er niet om ons te pesten, maar gewoonweg omdat links en zelfs centrumrechts de waarheid schuwt en teert op bedrog. Het zijn zij die de doorsnee kijker vertellen wat wij te zeggen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De rechter MOET de wet navolgen en toepassen. Indien hij oordeelt dat de publicaties van het VB tot haat aanzetten, kan hij niets anders doen dan die VZW's dan ook schuldig te verklaren. Of vindt je dat een rechter een wet naast zich moet kunnen neerleggen wanneer hij het er niet mee eens is? Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En nog openlijk toegegeven ook? Door kleine Frankie? Hij ging daarna op studie naar England om te leren dat zoiets niet mag en dat je het ook niet openbaar vertelt ook niet.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien het in een democratie niet aan de politiek, maar aan de burger is om te beslissen wie regeert, is het cordon de facto ondemocratisch (aangezien de burger er geen inspraak in heeft). Naar mijn persoonlijke mening vormen de voorstanders van het CS onder de bevolking overigens een minderheid.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En let wel: ik ben het er volledig mee eens ben.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Belastingen een goed stuk omlaag - Belastingsbrief moet niet meer ingevuld worden - Hardere aanpak criminaliteit - Loonkosten omlaag, meer werk - Verbetering openbaar vervoer - Meer natuur aanplanten - Efficientere overheid, minder verspilling - De prijs van dagbladen moet met 5% omhoog Ik zie deze partij - enkel op basis van dit programma - veel stemmen halen. Ik zie echter ook maar heel weinig van die kiezers het toch eens zijn met het laatste puntje.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Knuppel... binnenkort krijgen we zoals bij een niet nader te noemen voetbalclub zangkoren voor het parlement : "we hebben schijt aan het beleid !"
het cordon sanitair gaat zolang duren tot de mensen het echt beu zijn en dan pas wordt het gevaarlijk !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en Knuppel, indien die tsjeven er niet in slagen BHV te splitsen samen met VLD, JMDD... zonder het Vlaams Belang uiteraard zullen we in 2009 nog eens een verkiezingsoverwinning boeken om van achterover te vallen ! 2009 kan dan wel eens een nieuw Waterloo worden, hopelijk geen Gulden Sporenslag in Brussel !
Skilt en frient... ! ![]() De krookoodiel, Hontelinks en consoorten kunnen al maar beginnen oefenen ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 27 juni 2007 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Burger
|
![]() [quote=Duym;2759056]En nu een heel ander geluid. Ik ben Vlaams Belanger, maar ik heb nooit begrepen waarom het cs ondemocratisch zou zijn. Als je op voorhand zegt dat je niet met die partij wil regeren, is dat je volste recht.
Maar het cs rond zo'n grote partij is dom (kijk maar waar Yves, Jo en Bartje de Leugenaar nu staan). Het betoog van de voorstanders hier is nog dommer en doordrenkt van blinde haat. Volgens mij is het Cordon Sanitaire wel ondemocratisch. Op voorhand sluit je een bevolkingsgroep uit, wat ook hun ideeën of voorstellen zijn. Indien ik weiger van een Turk aan te werven omdat hij Islamiet is en omdat ik die Islam ondemocratisch vindt, verschijn ik voor de rechtbank wegens discrimineren - stigmatiseren en racisme. Maar democratisch verkozen mensen op voorhand uitsluitenals individu of als groep, zou dan blijkbaar wel mogen. Ook de Koning gedraagt zich ondemocratisch om het VB als partij niet te willen ontvangen, nochtans zijn institutionele rol, en dit door het CS. Het CS heeft nog andere onrechtstreekse ondemocratische gevolgen : uitsluiten van VB leden uit de vakbond. Niet toewijzen van een bepaalde job (politie-OCMW) De staatsveiligheid die het VB van nabij volgt, door het CS. Verkozenen van andere partijen die met uitsluiting bedreigd worden, indien ze durven praten of samenwerken met het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit komt letterlijk uit het arrest: Wat begrijp je daar niet aan? Dat is eenvoudig Nederlands hoor, geen juridische spitsvondigheden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |