![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en Firestone heeft ook vaak een leuke avatar.
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor jou is een schaap dat een papiertje heeft waarop staat dat het dier een koe is... een koe. Zo kun je om het even wat blijven beweren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, 't is daarmee dat je bladzijden lang bleef volhouden dat die cijfers niet kloppen...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cijfers kloppen ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan toch niet in Antwerpen volgens GvA. Naar aanleiding van de rellen in de Begijnenstraat publiceerde GvA een artikel waarin ze stelden dat 70% van de gevangenispopulatie daar vreemdelingen waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat hiermee Raf's 'argument' over het aantal 'Belgische' gedetineerden waardeloos wordt.
Citaat:
Het licht van de zon blijven ontkennen is ieders goed recht. De vraag is waarom de volgelingen van de politiek correcte 'elite' zo halstarrig aan onomstotelijk bewezen feiten vast blijven houden, en of het wel verstandig is om een houding te blijven aannemen die de huidige en toekomstige gevangenispopulatie ruggensteunt. Bijna de helft van de gevangenispopulatie wordt dus recht voor de raap vreemdelingen genoemd. Voeg daar de 'Belgen' aan toe van allochtone afkomst en je komt wellicht tot eenzelfde, veel te hoge, percentage 'vreemdelingen en Belgen van vreemde afkomst' als je in onze vluchthuizen en sociale woningen vindt.
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog dit.
In 56 landen is dus een verdrag geratificeerd waardoor vreemdelingen hun straf in het land van herkomst kunnen gaan uitzitten. Hoeveel zouden er hier dus nog bovenop die 4000 te vinden zijn geweest zonder dat verdrag?
![]() |
#193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 juli 2007 om 06:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn vreemdelingen en 'vreemdelingen' die, buiten de Belgische, meestal ook nog een andere nationaliteit hebben. Raf en co houden, uiteraard, géén rekening met de nationaliteit waarvan bepaalde 'Belgische' criminelen geen afstand willen doen.
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Daar houd ik geen rekening mee. Sterker nog: de nationaliteit van een gedetineerde is wat mij betreft volkomen irrelevant. Het is nutteloze informatie.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 juli 2007 om 06:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het licht van de zon blijven ontkennen is ieders goed recht. De vraag is waarom de volgelingen van de politiek correcte 'elite' zo halstarrig aan onomstotelijk bewezen feiten vast blijven houden, en of het wel verstandig is om een houding te blijven aannemen die de huidige en toekomstige gevangenispopulatie ruggensteunt. Bijna de helft van de gevangenispopulatie wordt dus recht voor de raap vreemdelingen genoemd. Voeg daar de 'Belgen' aan toe van allochtone afkomst en je komt wellicht tot eenzelfde, veel te hoge, percentage 'vreemdelingen en Belgen van vreemde afkomst' als je in onze vluchthuizen en sociale woningen vindt.
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo irrelevant dan toch dat je met alle geweld een groot aantal criminelen 'Belgen' noemt terwijl ze, buiten de Belgische, ook nog hun échte nationaliteit bezitten.
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=120
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Raf wel, ja.
Nochtans vond de vorige minister van justitie het nodig dit te laten onderzoeken.... en de uitslag zo lang mogelijk geheim te houden. Ook de huidige minister van justitie bezit cijfers die volgens Raf niets ter zake doen en irrelevant zijn.