![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de radio wordt er dan nog bij geïnsinueerd dat die hoge premietrekkers van 5O -plus in de kortste keren de rangen van de loodgieters, de schilders en van de behangers gaan vervoegen, direct na hun brugpensioen (gezien hun manuele handigheden, bewezen in de assemblage). Sic...Om niet te zeggen: sick. Ik vraag me af hoe en waarom zo'n onwaardig soort berichtgeving niet meteen onder de "zware beroepsfout" komt te ressorteren. Bij ons kan en mag blijkbaar alles in de media. Hoe laag kan je als nieuwsanker vallen???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bejaardenzorg in al z'n facetten is wel iets meer dan een pamper vervangen hoor. Ik kan het weten, ik zit voor het OCMW in de commisie bejaardenzorg.
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een foute vaststelling. Onze staatsschuld is nominaal niet gezakt, dat is een simpele vaststelling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we zo blijven verder doen hebben we binnen afzienbare tijd geen schuld meer Dus voor de duidelijkheid BNP/%SCHULD
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet vergeten dat Opel niet dicht gaat, door de investeringen heeft Opel gewoon minder mensen nodig.
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Arbeiders krijgen minder dan bedienden, arbeiders zullen dan ook minder zijn dan bedienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug opnieuw,in absolute cijfers gaat de schuld vooruit,maar in echte waarde gaat ze achteruit
dus 1000fr; schuld,is nu bv. 1100fr,maar de waarde van het geld is met de helft gestegen,dus de schuld zak in werkelijke waarden
![]() |
#191 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mensen van rond de 45 jaar? dat wil ik nog es zien gebeuren, hier in deze topic kun je veel beweren om iets naar je hand te zetten, maar in de realiteit ligt dit heel anders, en dat weet u dan goed genoeg...(mischien niet bij u, oki whatever, maar zo is de algemene gang van zaken niet hé ?...)
"Olé Pistolé" Laatst gewijzigd door pistoléke : 2 juli 2007 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Banneling
|
![]() 't Is nochtans zo; jouw zaak als jij je graag met een kluitje in het riet laat sturen is dat jouw zaak.
Citaat:
Citaat:
Als jouw inkomen toeneemt én je schulden nemen toe, dan wijst dat erop dat je je geld niet goed beheert, en dan zal de bank binnen no time aan je deur hangen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als de economie nog meer aantrekt en ons BNP stijgt met 10%, daalt onze overheidsschuld met 10% zonder dat er nen euro extra terugbetaald is? Kijk, net daarom vind ik het niet kunnen dat de overheidsschuld vergeleken wordt met ons BNP. Zeg gewoon in absolute cijfers: "onze overheidsschuld bedraagt op dit moment ............... miljard euro. Onze overheidsschuld bedoeg in 1999 ............. (omgerekend) miljard euro. Dit is dus een stijging / daling van ............. miljard euro. Dit is appelen met appelen vergelijken men beste!
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Als je met een investering van een half miljard 2000 mensen kan buiten smijten, dan is dat op 5 jaar terugverdiend. Mooie investering lijkt me dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit zo? Ik dacht dat het minnetje gewoon een opsommingsteken was. Dus de cijfers die duveltje doorgeeft is verlies, amai mijn voeten.
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zegt dat we binnen afzienbare tijd geen schuld meer hebben. De nominale schuld stijgt maar binnen afzienbare tijd is onze schuld weg. Hoe rijm jij dit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een staatsschuld afbouwen ddoe je met een overschot op de begroting. Of is dit ook al niet meer correct? Als ik dan zie hoe de laatste jaren de begroting met haken en ogen aan elkaar hing.......
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jup, de cijfers komen van mij hoor. Ben eens gaan piepen om de site van GM. Link staat hier ergens in de draad. U ziet dat de werkgever nogal profiteert op de kap van de arme arbeider hé
|
![]() |
![]() |