![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met een iets andere invulling. Als ik elke keer dat ik iets tegen je zeg bladzijden moet besteden om de insinuaties die jij aan het fantasiebeeld van mijn persoon en spreken verbindt, te weerleggen, dan gaan we er nooit komen natuurlijk. Dus ik zeg je eenvoudigweg, we doen het nog eens over: Ha, fijn, dan kan ik je eens begroeten.
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is hier een forum om te praten over politieke zaken. Gelukkig bestaat er daarbuiten nog iets en is spreektaal iets toegankelijker om een gematigde discussie te voeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al zei, ik heb zeer brede sympathieën.
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor discussies betreffende insinuaties richt je je beter tot je lieve vrouwtje. En ik geef het toe: ik ben weer eens een stom kieken geweest. Bij je 'dag zeggen' post was ik zo stom om te denken: 'hij zegt iets erg raars, we zullen dit aangeven met ![]() Ik ben dan weer zo stom om ook nog aan mezelf te gaan twijfelen. Enige navraag bij anderen leert me echter dat je 'dag' post inderdaad ook door anderen als bijzonder vreemd wordt beschouwd. Al de rest, je hautaine 'ik moet er bladzijden aan besteden voor je iets snapt' en 'jij met je fantasiebeeldje', mag je dus in je binnenzak bewaren. Maar goed, je mag me nog steeds eens fijn begroeten. Het ware fijn geweest mochten we voor de rest ook eens een normaal gesprek hebben gehad. Zo zonder spelletjes. Een naiëf fantasiebeeldje van me, natuurlijk.
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zoiets stoms: ik ging daar zelfs vanuit.
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kun je de rest van uw insinuaties in mijn pm box dumpen.
Ik denk namelijk dat sommige mensen gewoon een forummeeting willen plannen in dit topic, zonder taalpragmatische spelletjes.
![]() |
#188 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je velt nu zelf reeds een oordeel over iemand zonder hem eigenlijk te kennen. Hopelijk kom je na de forummeeting tot andere inzichten. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() *hele uitleg getypt en weer weggeveegd* Ik stop bij deze met meedoen met jullie spelletje. Als jullie het op een redelijke manier uit willen praten -> pm, zoniet, klop eens op jullie borst of zo.
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
waar meningen die men van god-weet-ik-waar ingeademend krijgt, afgescheiden worden zonder er lang over na te denken.. Juden Raus/Islam Raus.. het zijn slogans die een weldenkend mens eigenlijk niet door zijn strot zou mogen krijgen.. Mijn oudste dochter werkt met een zwarte lijst & zij heeft recht van spreken geeft les aan 62 nationaliteiten onder het motto vive la différence (K.Vonnegut) .. dit alles geheel terzijde .. wat we nodig hebben is een stamcafé van de maand.. 1 maand aan een stuk een vaste vrijdagavond bvb (of donderdagavond ?) Van Maaseik tot La Panne, van Kniokke tot Arlon ?? Of Happenings op vreemde plaatsen.. allemaal met een groene lap op de Place Rogier.. Trappist drinken in Westvleteren... Maribor was mooi, als we in België ooit een stad moeten hertekenen, haal dan gerust een Sloveen binnen, die kan de klus best klaren, desnoods met drakenornamenten aan de gebouwen.. .... Nee : heel konkreet ik moet eens nazien wanneer die bijeenkomst van heelnederlanders in dordrecht nu feitelijk zal zijn & een beetje later wil ik wel eens afsprekken in het "De Koninck" Café aan de hoek van de Haringrodestraat en de Boomgaardstraat of in "Het Pakhuis" aan de Vlaamse Kaai.. beide plaatsen zijn een festijn voor een bierliefhebber (in de Starjec in Maribor was er Esperantobier)
![]() |
![]() |
#191 |
Europees Commissaris
|
![]() http://1handclapping.spaces.live.com...7C4F5BCF!1585/
Ga naar foto nr. 50 en geniet van de aanblik van Esperanto-bier
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry dat ik het vraag, maar wat zijn jullie die dag eigenlijk van zinnens? Ik ken de kuip van Gent vrij goed en zou vanaf 19.00 wel eens kunnen passeren (eerst een receptie van iemand anders zijn trouw).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stratcat indien hij op die dag niet zelf een feestje zou geven. Jullie zijn allemaal welkom voor gratis drank en eten en muziek maar het is nogal ver van Gent.
![]() |
#195 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De kuip van Gent is wel goed voor mij, maar is dat voor iedereen goed genoeg bereikbaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo even tussendoor: weet er iemand Bachte-Maria-Leerne zijn?
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je neemt afrit Drongen op de E40 en dan richting Deinze. Laatst gewijzigd door De Garde : 14 augustus 2007 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goe, ik dacht dat het de bedoeling was op een 'stapke' te zetten in Gent en dan ga je toch best naar het centrum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach, is het daar. Goed, dan vind ik dat wel, en ja, voor het kasteel ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |