Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2007, 17:28   #181
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Je kan m.a.w. langs geen kanten bewijzen dat het om een echte foto van het WTC gaat.
Ik ga mijn tijd niet stoppen in de meest voor de hand liggende en algemeen geweten zaken, maar allez, hier is er nog één
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  termitep.jpg‎
Bekeken: 207
Grootte:  80,0 KB
ID: 24404  

Oud 19 augustus 2007, 17:32   #182
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ik ga mijn tijd niet stoppen in de meest voor de hand liggende en algemeen geweten zaken, maar allez, hier is er nog één
Met programma's zoals photoshop kan je de dag van vandaag heel eenvoudig foto's vervalsen. Er circuleren op het net wss al duizenden foto's die bijgewerkt zijn door mensen die dat complotten-gedachtengoed aanhangen.
Nu soit, ieder zijn ding uiteraard
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2007, 17:37   #183
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met programma's zoals photoshop kan je de dag van vandaag heel eenvoudig foto's vervalsen. Er circuleren op het net wss al duizenden foto's die bijgewerkt zijn door mensen die dat complotten-gedachtengoed aanhangen.
Ik ben ff de pet van mijn grootvader zaliger gaan zoeken, op mijn hoofd gezet ... en beginnen huilen.

Huilen met de pet op beste Savatage. Nogmaals, informeer u een beetje alvorens je hier voor de ganse p.be wereld schaamteloos belachelijk te maken.
Oud 19 augustus 2007, 17:42   #184
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Al geen argementen meer dat je deze richting moet uittrekken?

Aangezien je nieuw bent heb ik je gewoon vriendelijk gevraagd om quotes te gebruiken
Kun je dan ook even reageren op de inhoud van mijn vorige bericht?

Je weet wel, je eerste posting en mijn destilatie ervan.
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2007, 17:42   #185
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals, informeer u een beetje alvorens je hier voor de ganse p.be wereld schaamteloos belachelijk te maken.
Stel jezelf liever wat kritischer op t.o.v. die conspiracy praat.
Oud 19 augustus 2007, 18:13   #186
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Den'ail isn't only a river in Egypt!
(M.Twain)

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2007, 18:14   #187
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

LOL

Ga eerst eens op onderzoek uit voordat je over 'conspiracy' praat!

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2007, 18:19   #188
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flatliner Bekijk bericht
Kun je dan ook even reageren op de inhoud van mijn vorige bericht?

Je weet wel, je eerste posting en mijn destilatie ervan.
welke bedoel je?
Oud 19 augustus 2007, 18:20   #189
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
LOL

Ga eerst eens op onderzoek uit voordat je over 'conspiracy' praat!

Pin d'Ar
Oud 19 augustus 2007, 18:21   #190
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Den'ail isn't only a river in Egypt!
(M.Twain)

Pin d'Ar
Oud 19 augustus 2007, 19:14   #191
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is nu precies wat er wordt gedaan in die film van jou. Eerst maken ze een karikatuurbeeld van God en over mensen die uitspraken doen over het WTC, om dan vervolgens af te komen met één of andere complottheorie die geen enkel zinnig mens voor mogelijk houdt.
Ik neem aan dat dit op het 3de deel slaat.

Je hebt dus nog steeds From Freedom to Fascism Van Aaron Russo niet gezien he. De meeste stukken uit deel 3 van Zeitgeist komen uit deze docu.

Aaron Russo is bekend van ondermeer The Rose, Trading Places en Wise Guys. Hij is ook een goede vriend aan huis bij de Rockefellers.

In de docu ging hij onderzoeken hoe het kwam dat mensen in de VS een income tax moesten betalen, daar deze feitelijk ongrondwettelijk is (15de amandement). Wat hij echter te weten is gekomen had hij nooit durven dromen en ging veel dieper als dat hij ooit voor mogelijk hield. Vandaar dat jou reactie ook wel te begrijpen is, zeker als je een groot deel van de info mist. Daarom raad ik je echt aan om de docu eens te bekijken. Hij duurt ongeveer 2 uur en geeft je een veel breder beeld over de materie dan Zeitgeist.

Laatst gewijzigd door KrisKras : 19 augustus 2007 om 19:14.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2007, 19:22   #192
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht

Je hebt dus nog steeds From Freedom to Fascism Van Aaron Russo niet gezien he. De meeste stukken uit deel 3 van Zeitgeist komen uit deze docu.

Aaron Russo is bekend van ondermeer The Rose, Trading Places en Wise Guys. Hij is ook een goede vriend aan huis bij de Rockefellers.

In de docu ging hij onderzoeken hoe het kwam dat mensen in de VS een income tax moesten betalen, daar deze feitelijk ongrondwettelijk is (15de amandement). Wat hij echter te weten is gekomen had hij nooit durven dromen en ging veel dieper als dat hij ooit voor mogelijk hield. Vandaar dat jou reactie ook wel te begrijpen is, zeker als je een groot deel van de info mist. Daarom raad ik je echt aan om de docu eens te bekijken. Hij duurt ongeveer 2 uur en geeft je een veel breder beeld over de materie dan Zeitgeist.
Daar begint hij niet aan.
Oud 19 augustus 2007, 20:00   #193
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

kleine correctie hier, da met de income tax is het 16de amandement, niet het 15de, en voor iemand de slimme opmerking wil geven van lees eens wat er in dat amandement staat, ik weet wat er instaat, weet ook dat het in 1913 is ingegaan en kijk de docu maar eens om te zien waarom en hoe dat het is gebeurt.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2007, 20:52   #194
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Beste Savatage, niemand stelt in vraag dat deze foto van het WTC is.

Beste anderen, het is onmogelijk te bewijzen dat deze foto van onmiddellijk na de instorting stamt, hij kan evengoed genomen zijn na het doorsnijden van columns in het kader van opruimwerkzaamheden, zoals eerder al door Parcifal gesuggereerd.
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2007, 23:17   #195
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Let's take some examples. It offers proof that the Christian Bible is based on the Zodiac. For example, it has the word 'fish' in it (we even bold it for you). There's a star sign of a fish! Want more? It's got a bull in it too - and there's toro on the zodiac. Well that's proof right there! What more do you need? This is continued for about 20 minutes.
Het eerste deel van Zeitgeist wil ik in't midden laten. Maar deze persoon lijkt op z'n tenen getrapt. Het gaat inderdaad verder gedurende 20 minuten omdat ze meer overeenkomsten hebben dan een paar sterrenbeelden.

Citaat:
Now I'm going to leave this topic coz it looks like the next bit is, in true conspiracy nut style, telling us the Twin Tower was blown up (probably by the US govt). This is important. You see, if you make a bad case for one argument, you should always supplement it with another argument that your audience likes. This helps make you convincing.
"Conspiracy nut style"
Dat zegt al genoeg over de komende argumenten..

Citaat:
Don't worry, though. He's got proof. Did you know thermite, when used an explosive, gives off dust? Turns out there was dust thrown off when several thousand tonnes of concrete fell down. To most people, that's a no brainer. To this guy, it's proof the towers were blown up with thermite.
Klinkt weer heel leuk, tot je te weten komt dat er niet zomaar stof vrijkwam, er was _enkel_ nog maar stof en staal over. Groot verschil en zo verander je de no brainer in een zwaar knelpunt voor het officiële verhaal.

Citaat:
Next up we learn the US intends Iraq to be a disaster. The proof? Claims that 2 British troops were arrested, dressed as Arabs, shooting at civilians. The evidence? Sorry, we don't go for that here. Look at the funny monkey. The British then had the audacity to claim otherwise. And can you believe when those dastardly British wanted their soldiers returned? Incredible!
Er zijn er wel meer die er over spreken. Maar mensen zoals Brzezinski zullen deze kerel zeker vreemd zijn.

Citaat:
It just gets better and better. Did you know they use RFID to "track your every move on the planet". See this is what I'm talking about?! The RFID chip he sites has an active range of 2.5cm. I work with them. That's 0.025m. Track your moves? It's a replacement barcode technology! You still need to swipe it, you frikkin clown! It's no more invasive than carrying a drivers license. They don't even have their own power source, you complete and utter Gumby.
Wat een ezel. En daar neem jij een voorbeeld aan?
Hij is zo vol van zichzelf dat hij het duidelijke probleem voor de privacy niet ziet. En hij werkt er mee! Zeg nu nog maar eens dat je een samenzwering niet stil kan houden, 80% van de mensen weten niet eens waar ze mee bezig zijn laat staan dat ze de negatieve kanten er van zien.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2007, 23:22   #196
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wist je dat er "officiële" foto's gephotoshopped zijn om het officiële verhaal te ondersteunen?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2007, 23:57   #197
Heftruck

Standaard

Citaat:

No amount of clue's can penetrate such amount of stupidity.

Vervang complotten-gedachtengoed eens door officieel-gedachtengoed. Of kan zoiets niet? En is de officieële theorie geen complottheorie misschien?

Failed by basic knowledge.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2007, 23:59   #198
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht

Als ik tijd heb zal ik hem eens bekijken, maar ik hoop dat het niveau wel iets hoger ligt dan dat van Zeitgeist in deel 3.
Oud 20 augustus 2007, 00:01   #199
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht

No amount of clue's can penetrate such amount of stupidity.

Citaat:
Vervang complotten-gedachtengoed eens door officieel-gedachtengoed. Of kan zoiets niet?
Dat zou best kunnen ja. Verandert dat echter iets aan mijn stelling?
Oud 20 augustus 2007, 00:04   #200
Heftruck

Standaard

Citaat:
Als ik tijd heb zal ik hem eens bekijken, maar ik hoop dat het niveau wel iets hoger ligt dan dat van Zeitgeist in deel 3.
Het stuk over centrale banken en fiatgeld is puur economie en algemene kennis in libertarische en anarchistische middens.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be