![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De SZ is een taks van 13% voor iedereen op inkomsten uit arbeid. Maar de SZ krijgt nergens anders geld van hoor en alle andere taksen en belastingen gaan niet naar de SZ maar naar onze geldvretende politieke rapporten en commissies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat dit meer is dan 6%... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is mss interessant eens op te geven waarom U niet uit de armoede (en aan werk) geraakt... ![]() O ja... werken is een recht.. Geen verplichting... ![]() Dat anderen U onderhouden... dat is een verplichting..; Geen recht.. Laatst gewijzigd door Chipie : 15 augustus 2007 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) een goede dossis gezondverstand. 2) een enorm doorzettingsvermogen. 3) een enorme zelfopoffering. 4) een grote overtuigingskracht. 5) ongelofelijk veel geluk. 1)Daar de meeste arme ook meestal een lager IQ hebben, kunnen zij bijna niet rekenen op die gezonde dossis verstand en zijn zij dus gedoemd arm te blijven. en geloof mij maar, ik denk niet dat er op dit forum veel mensen zijn die een IQ hebben onder de 110. Deze die daar onder zitten kunnen vaak niet volgen in de discussies en verdwijnen dus snel. 2) Dat is iets uit je karakter en kan je dus zelf vormen of aanleren. 3) Iets dat dus veel pijn kan doen en je dus gewoon moet ondergaan. 4) Kan je ook aanleren en kost je dus enkel wat wilskracht en moeite. 5) Ik weet niet of je zelf hier een rol in kan spelen, maar volgens sommige succesvolle mensen wel, volgens de mislukte niet. Wat volgens mij dus wil zeggen dat wie hier op het forum actief is en blijft, eigenlijk geen reden heeft om arm te zijn en te blijven. En gewoon zijn eigen lot en toekomst maar in handen moet nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarnaast dient natuurlijk grond van de vrije markt te worden gehaald; grond is immers geen waar. http://www.brusselsjournal.com/node/388 http://www.driegeleding.org/essays/2000-03-104.html Citaat:
http://www.libertarian.nl/NL/archives/000066.php Citaat:
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als dat citaat inderdaad niet echt van chief seattle is dan hebt u gelijk dit ook niet als dusdanig te vermelden.
wie zal het echter zeker weten ? u baseert zich immers ook slechts op beweersels het beste lijkt mij om het aan zijn overgebleven stamgenoten zelf te vragen. Ik heb daar echter geen tijd voor. als u op pensioen zijnde echter niets beter te doen hebt houdt ik u niet tegen zijn stamgenoten te contacteren en mij hun mening te doen geworden op de rest van uw ontopic post kom ik nog terug
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 augustus 2007 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nog nooit gehoord van ziekte enzo? Nog nooit gehoord van omstandigheden die ertoe leiden dat je serieus in geldnood raakt? Er zijn serieuze zaken mis in onze maatschappij. Je mag dat afdoen als 'de schuld van de armen' maar het getuigt niet echt van een IQ hoger dan 110.
![]() |
![]() |
#189 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken waardoor je er in kan geraken, wel daar begin ik nog niet eens aan. Maar noem ze gewoon allemaal onder de noemer tegenslag, op wel punt dan ook. Armoede is nu niet direct iets waar je vrijwillig in gaat leven, of je bent goed gek. En ik probeer het nu juist al heel de tijd duidelijke te maken dat er heel veel fout is in onze maatschappij en dat armen die niet aan al de door mij opgesomde voorwaarden voldoen, NOOIT op eigen krachten uit de ellende en miserie kunnen geraken. En onze regering is daar de grootste schuldige aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gezondheid is eigenlijk een minder belangrijke factor, zolang je gezond van geest bent. Er zijn veel gehandicapten die toch schatrijk worden. Omgevingsomstandigheden kan je zelf voor een deel bepalen en is dus ook van minder groot belang. je moet geen wijnhandel beginnen in de woestijn en geen badpakken winkel op de noordpool. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij af wa badpakken & den noorpool mé armoede te maken heeft.
Heeft er iemand een brood ik heb honger ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
50% van NI ligt bij de staat.
![]() |
![]() |
![]() |