![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En weer afgeven op vrouwen. ![]() Iemand die pakweg 18 cel bijeen verzameld, ga jij nog normaal noemen ? Dus conclusie : als iets vaak gebeurt voor duncan, is het altijd zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mol is voor zover ik het weet, nog altijd enkel toegankelijk voor jongens.
![]() Edit : ik zie net dat nynorsk dat bevestigd. Dus idd, hou aub op met onzin te verkopen die niet waar/of halvelings waar is. Laatst gewijzigd door Duupje : 12 september 2007 om 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De meeste mannen kunnen het niet kroppen dat ze in de steek gelaten worden, ook al hebben ze het zelf gezocht. Labiele individuen kunnen dan geen flippen. Ik ben zelf jaren gestalkt, ik liet die vent gewoon met rust, wou verder gaan met mijn leven maar dat kon hij niet kroppen. Stalking wordt zeker niet altijd uitgelokt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Schepen
|
![]() @duupje
Als je inderdaad op staat wordt er een draad geopend "= boycot gezinsleven dan geen stalking?" De voorwaarde is wel dat je hier standpunt inneemt dat je rust niet zal gestoord worden als de andere ouder je kinderen onrechtmatig dat recht zal ontnemen. RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals : wat jij vertelt doet er in deze zaak niet toe. Dus als je niet on topic kan blijven, open dan idd maar een andere draad waar jij je ei in kwijt kan. Dan kan hier verder gediscussieerd worden over moordende stalkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Die man had blijkbaar een kind terwijl de moeder m.i. muurtjes om haar heen bouwde. Als dat zo is dan is dat misdadig en dat is de ergste vorm van stalking die ik ken. Iemand zijn kinderen afpakken is het ergste wat men kan doen. RR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leg me geen woorden in de mond Duupje want dat werkt niet ![]() Neen men moeder is niet vermoord ; en JA ik kan uit EIGEN ervaring spreken omda ik al genoeg wijven zag afslagen die halve teksten lezen of mannen al lachend verbittert maken & ja zo'n clubje bestaat al ....overal . Ik geef niet af op vrouwen ook al denk je dat . Iemand die 18 cel bijéén verzameld gij ik normaal noemen? Vele mannen worden gek gemaakt en zo vele gezins drama's spelen zich af wat je met bovenstaande zin bedoelde blijft mij een vraag . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen larie met apenkool maar waarheid ...anders zou ik niet durven schrijven dat ik 3 papa's ken die dit voorhadden en ik zelf werd ook gestalkt . Niet elke stalker wordt eerst uitgedaagd en jaja er zijn ZEER zekers mannen die dat niet kunnen verwerken MAAR ook vrouwen mijn staker( S) waren mannelijk en 1 vrouwenlijk . Zekers waar stalken wordt niet ALTIJD uitgelokt . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
RAAR want ik ken 5 mensen die WETEN dat ze daar zit in een verbeterings gesticht ( Mol is groot ) maar er zijn verschillende doelgroepen tegenwoordig . Katrina maakt allezins VEEL beter dan vroeger hier te Antwerpen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leg u geen woorden in de mond. Je geeft constant af op vrouwen, je bent een enorm verbitterd wezen omdat je iedereen over dezelfste kam scheert. Zelfs ik doe dat niet met mannen of andere vrouwen. Iedereen is uniek. En veel mannen worden gek gemaakt ? Dat geldt dan evenzeer voor vrouwen die opgezadeld zitten met een freak van een man die geen nee als antwoord kan verdragen. Ik bedoel met die zin wat ik schrijf : noem jij iemand die 18 jaar cel verzameld voor geweldpleging etc, nog een normaal, betrouwbaar persoon ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat je onzin herhaalt, dat het daarom werkelijkheid wordt.
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Neen ik kam NIET de vrouwen over 1 kam want ik schreef TEKENS ...in het algemeen en tegenwoordig de vrouw ... . Ik weet dat je me dit graag zou willen toeschrijven zoals men verbittert gedrag maar weetge ik schrijf het nog eens ik ben zo gemaakt en TOTAAL niet zo bitter van smaak in de realiteit . Denk en oordeel maar gerust verder ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ' is ' werkenlijkheid en daarvoor heb ik bewijzen genoeg over de jaren héén . Ervaring leerde me om niet altijd wijven gelijk te geven en zo doende wordt men in het ootje genomen en wordt men als het ware verbittert of zo EN ZO omschreven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wéét dat je verhaal niet klopt. Je haalt je 'beroepservaring' aan als argument dat het wél klopt, en dan is dit gewoon een grandioze schending van het beroepsgeheim.
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewijzen genoeg van mannen die draken zijn. Als jij persoonlijk enkel wil zien dat 'wijven' fout zijn, zal ik vanaf nu tgo u enkel nog zien dat mannen 'fout' zijn. Ervaring leerde mij dat bepaalde mannen, die dingen niet meer kunnen relativeren en zien zoals ze werkelijk zijn, nog heel veel werk voor de boeg hebben aan zichzelf. En dat het net die kerels zijn, die gaan doorflippen als hun ex een nieuwe vriendje heeft. Zoals de moordenaar hier in dit topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stalking is een veel voorkomend fenomeen ...
En brengt enorme schade toe aan het slachtoffer en zijn/haar omgeving ... Citaat:
http://www.law.kuleuven.be/stopstalk...nformatie.html Posttraumatisch stress-stoornis ... Daar zaten/zitten veel Vietnamveteranen mee .. Wat al wel een goede aanwijzing geeft naar de impact op een mens hé ...
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd.
|
![]() |
![]() |