![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een doorsnee franstalige uit de grens van brussel aanziet zichzelf niet als een "waal" dat mag je maar eens in je leefwereld rondvragen... Vraag hen tergelijk hoe ze zichzelf dan wel aanzien...
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze zullen het wel niet voorstellen alsof ze in Brussel wonen, en dat is waarop ik wou reageren. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We understand each other ![]() Goh ik hoorde het al menig maal waar woon je "brussel". Maar dat is misschien voor de gemakkelijkheid gewoon... |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michel Doomst zijn frank is dan toch gevallen.
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortaf
wanneer schaffen ze het vakbondsinkomen af, want dat vind ik een goeie zaak |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit zolang Belgique bestaat.
Daarvoor moet het ook een goeie zaak zijn voor Belgique en dat is het niet. De macht in de vakbonden is tezeer verweven met die van de Belgische politiek.
#188 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe geen moeite straatreu. We weten immers al hoe het gesteld is met jouw democratisch gehalte.
#190 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij weet nogal vlug hoe het gesteld is met ieders 'democratisch gehalte' en ondertussen ben je aanhanger van een allesbehalve democratische partij. En racistische partij bovendien. Ik zou maar wat minder hoog van de toren blazen, als ik jou was, want je hebt eigenlijk niets om zo hautain over te zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 11 oktober 2007 om 19:07. |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() En ervaringsdeskundige in de edele linkse kunst van de hypocrisie. Tja, een gay die op het hysterische af aan lijkenpikkerij doet in de ijdele hoop een partij te demoniseren maar tegelijkertijd 7.000 zweepslagen aan homo's in naam van de religie/cultuur van de verdraagzaamheid en verrijking als een cultureel hebbedinkje afdoet. Zou hij al door hebben dat er iets scheelt aan zijn geloofwaardigheid?
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn in België hooguit vijf politici voor wie ik als mens respect heb. Michel Doomst, burgemeester van Gooik, is er één van, en dat respect is alleen maar gegroeid door direct contact.
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() De paar keer dat ik hem op tv gehoord hebt, lijkt het me een integer man te zijn, daar niet van; maar anderzijds zou hij zonder BHV nooit enige nationale bekendheid genoten hebben.
|
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor als je het nog niet doorhad. Het is Doomst niet om nationale bekendheid te doen maar om datgene waar integere politici de dag van vandaag nog wél waarde aan hechten.