Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2007, 10:24   #181
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dat ze op vier aparte adressen wonen, is niet meer dan een veronderstelling van Jantje. Verhef het aub niet tot een feit zonder daar zekerheid over te hebben. De optie dat de bedragen uit de GVA niet kloppen, is even waarschijnlijk of zelfs waarschijnlijker aangezien zelfs het wonen op aparte adressen de bedragen niet verklaart.
Klopt idd, de 4 adressen was en is slechts een idee om uit te zoeken hoe de uitkeringsbedragen zouden kunnen kloppen. Zeker geen vaststaand gegeven, maar zoals Edina reeds aangaf en ik zelf in voorgaande postings ook trouwens, kan het ook niet afgaand op de uitkeringsbedragen.

Ik volg hier dus gewoon het standpunt van Edina en beschouw de bedragen ook niet als juist.
De 800€ van de vrouwen is of 400€ te veel of 250€ te weinig.

Maar ook het bedrag van het kindergeld klopt niet hoor.

Als ik dat even bereken, zouden er slechts 19 kinderen kindergeld trekken en dit dan nog zonder rekening te houden met de leeftijdtoeslagen

Een snel berekening met de leeftijdtoeslagen zouden geven dat er slecht voor 14 kinderen kindergeld zou betaald worden.
Dit betekend dat reeds 13 kinderen zouden boven de 18 zouden moeten zijn en gaan werken.

Er zouden dus reeds kinderen van boven de 23 jaar moeten zijn. Het verwonderd mij dan dus dat men niet vertelt dat hij reeds grootvader is.
Want 13 jonge volwassen die niet snel aan kinderen beginnen uit een gezin, lijkt mij verdacht veel. Zelfs de 16 en 17 jarige zouden het gebruiken om uit het gezin weg te geraken en om een eigen prive leven te kunnen gaan leiden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 10:27   #182
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is maar één soort mensen.
Nee en dit is voor de zoveelste maal weer eens wetenschappelijk bewezen door de 79-jarige geneticus Watson.

En of jij je daar met je politieke correctheid nu kan bij neerleggen of niet, kan mij nu eens geen bal schelen.
Oud 22 oktober 2007, 10:37   #183
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Nee en dit is voor de zoveelste maal weer eens wetenschappelijk bewezen door de 79-jarige geneticus Watson.

En of jij je daar met je politieke correctheid nu kan bij neerleggen of niet, kan mij nu eens geen bal schelen.
Watson zijn uitspraken waren niet gestoeld op wetenschappelijke bewijzen, beste Jantje. Los daarvan heeft hij nergens beweerd dat er meerder soorten mensen zouden bestaan. Of ken je de wetenschappelijke betekenis van soort niet?

Laatst gewijzigd door Edina : 22 oktober 2007 om 10:37.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 10:41   #184
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Watson zijn uitspraken waren niet gestoeld op wetenschappelijke bewijzen, beste Jantje. Los daarvan heeft hij nergens beweerd dat er meerder soorten mensen zouden bestaan. Of ken je de wetenschappelijke betekenis van soort niet?
Ja,ja, slechts één mensen soort met honderde verschillende rassen.
Er bestaat trouwens ook maar 1 kipsoort de rest zijn ook rassen.
Oud 22 oktober 2007, 10:43   #185
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En Watson zijn uitspraken zijn juist gestoeld op zijn genetische onderzoeken, als dat nog niet genoeg wetenschappelijk bewijs is, ja dan moet je ook niet afkomen met de opwarming, want dan is die ook niet wetenschappelijk onderstoeld.
Oud 22 oktober 2007, 10:45   #186
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En Watson zijn uitspraken zijn juist gestoeld op zijn genetische onderzoeken, als dat nog niet genoeg wetenschappelijk bewijs is, ja dan moet je ook niet afkomen met de opwarming, want dan is die ook niet wetenschappelijk onderstoeld.

Jantje, zijn uitspraken zijn helemaal niet gestoeld op genetische studies. Dat is nu net het probleem. Hij heeft dat trouwens ook al letterlijk gezegd. Zijn uitspraken zijn louter gebaseert op de resultaten van enkele intelligentietesten.

Laatst gewijzigd door Edina : 22 oktober 2007 om 10:55.
Oud 22 oktober 2007, 10:47   #187
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja,ja, slechts één mensen soort met honderde verschillende rassen.
Er bestaat trouwens ook maar 1 kipsoort de rest zijn ook rassen.
Blij dat je tenminste al erkent dat er maar één soort mensen bestaat. Over het bestaan van rassen bij mensen bestaat nog veel discussie. Het "zwarte ras" bestaat in ieder geval al niet. En dat had Watson als geneticus in elk geval moeten weten. Dat was zijn tweede blunder trouwens...
Oud 22 oktober 2007, 10:52   #188
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blij dat je tenminste al erkent dat er maar één soort mensen bestaat. Over het bestaan van rassen bij mensen bestaat nog veel discussie. Het "zwarte ras" bestaat in ieder geval al niet. En dat had Watson als geneticus in elk geval moeten weten. Dat was zijn tweede blunder trouwens...
Hier bestaat een andere draad voor en aangezien in ik die discussie afzijdig blijf lijkt het mij ook niet gepast om het in deze draad te gaan uitvechten.

Hier gaat het over de sociale uitkeringen.
Oud 22 oktober 2007, 10:55   #189
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier gaat het over de sociale uitkeringen.
Inderdaad, beste Jantje, en ik snapte dan ook totaal niet waarom je meende te moeten beginnen over verschillende soorten mensen en daarbij dan nog eens de idiote uitspraken van Watson erbij moest betrekken!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be