![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Problemen met Allochtonen? waar moet ik beginnen? Er zal geen einde aan komen! geweld,intimmidatie,afpersing,drugs,ongelijkheid,o naangepast,diefstal,corruptie....synoniem: Allochtoon!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Past niet in ieders kraam, maar het is zo moeilijk om voor iedereen goed te doen, nietwaar? We hebben het wel over de post van Migrantenjong, uiteraard. Laatst gewijzigd door andev : 23 oktober 2007 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb het grootste deel van mijn jeugd in Laken ( Brussel ) gewoond, in het begin was er nog niet veel sprake van problemen met marokanen. Wat men wel toen had was italiaanse bendekes, en de motards, maar de gevechten die daaruit vloeiden waren vooral rondom het café aan den hoek en met elkaar...en met de italiaanse jongeren gingen we wel eens "oorlogje spelen", en hadden we een goede verstandhouding
![]() Stilletjes aan zijn er meer en meer marokanen komen wonen in onze straat en omstreken, wat voor een zeer grote verandering heeft gezorgd. Ik moest altijd van mijn ouders het glas naar de glascontainer brengen (rechtover de kerk van laken aan dat klein "parkje"), en het was korter om door het parkje te gaan, dan de gansen toer te doen. Dit was ook de eerste keer dat ik in aanraking kwam met marokaanse "jongeren". Buiten een beetje geduw en gescheld, ben ik er nog goed vanaf gekomen. Gelukkig was een week of twee later de glascontainer afgebrand, en hoefde ik niet meer langst daar gaan... Sinsdien heb ik een trauma en gooi ik men glas gewoon in de vuilbak ![]() Het 2de "incident" die ik mij nog kan herinneren van die tijd, was toen ik vriendelijk aan een turk vroeg om "onze bal" terug te geven, waarmee wij als gamins aan het spelen waren, en perongeluk bij hun was terecht gekomen. Buiten een paar stampen en gescheld ben ik er nog goed vanaf gekomen. Het 3de "incident" was jaren later toen we in die tijd in de rand ben gaan wonen met mijn ouders. Een geweigerde sigaret leverde mij een gebroken neus en 2 blauw ogen op. Tja als kadéke van 15 jaar was het moeilijk tegen 3 oudere gastjes....maar bon die sigaret hebben ze toch niet gekregen, kwestie van principe, en roken is toch zo ongezond ![]() Het 4de "incident" was toen ik rond de 16 was en een meisje werd lastig gevallen aan de bus halte. Ik met mijne grote mond, kon dit natuurlijk niet laten gebeuren, en ben (met een klein hart) die mannekes gaan aanspreken. Gelukkig paseerde juist een kennis van mij, met nogal een brede karuur, die ervoor heeft gezorgd dat ik ongeschonden thuis ben geraakt ![]() Zo zijn er nog veel "incidenten" geweest, en eerlijkheidshalve niet alleen met allochtonen, vooral dan later op fuifen, enz, alleen was ik toen een beetje ouder en "groter" en kon ik niet alleen maar klop incasseren maar ook geven ![]() Nu bijna 30, valt het allemaal wel mee, en word ik veel minder lastig gevallen, ik heb dan ook ne kop van "ge laat mij beter met rust" ![]() Laatst gewijzigd door DenDane : 23 oktober 2007 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We moeten niet klagen op het allochtoons geweld. Gewoon naar andere plaatsen gaan.
![]()
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wie gaat die schup betalen? Wij met ons belastinggeld? Nee sorry, maar ik vind niet dat als ze zich hier gedragen dat ze gebruik mogen maken van Belgisch gereedschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn vriendin is gisteren weeral lastig gevallen in Brussel op weg naar station.
Niet echt geweld, maar toch... Begint mijn kl*ten uit te hangen
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als het zwarten zijn: die lopen nog steeds onbewust met dat fantasme rond, van de blanke vrouw van de Meester te neuken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Is het niet bij wet, dan is het maar met een links of 'n rechtse. Maar zoiets kan en mag je niet laten gebeuren
Laatst gewijzigd door bentje : 24 oktober 2007 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Ik ben ook ontzettend allochtoon hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() Ik vind het wel grappig eigenlijk dat we ondertussen op pagina 10 zitten in de thread "post jouw allochtoon geweld hier" en dat er nog maar bitter weinig persoonlijke verhalen zijn gekomen over allochtoon geweld. Wat verder dan artikeltjes uit de krant knippen en plakken, komen de meeste niet. En dat is toch o zo typisch! Nochtans proberen sommigen op dit forum ons te doen geloven dat het iets is waar ze elke dag mee te maken krijgen.
En als een scheldpartij al als geweld wordt beschouwd, dan krijg ik in ieder geval meer te maken met autochtoon geweld. Als fietser uitgescholden worden is namelijk niet zo zeldzaam. Laatst gewijzigd door Edina : 24 oktober 2007 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() http://www.ad.nl/rotterdam/hoeksewaa...cle1770342.ece
Citaat:
De politie weigerde de klacht: "leasewagens, bestuurder niet identificeerbaar" Toen ik daarna met een grotere bak reed gebeurde dat nooit meer, in de metro ook niet. Als ik de details moet posten... Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2007 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 oktober 2007 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Cool nieuwe hype,
ik ben ook allochtoon! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Alleen wie geen directe afstamming van Menapiërs kan bewijzen is niet "allochtoon"
|
![]() |
![]() |