![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en je kan niet 101% paraat staan elke seconde je dienst moet lopen... dat hou je geen 2 dagen uit en stel je dan nog voor dat dat kan en wordt toegepast bij elke situatie die ook maar wat verdacht kan zijn , hoeft zich zelfs niet te beperken tot 's nacht alleen, dan gaan we pas wat 'ongelukjes' zien l |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu, nu ik je 'hobby' ken, komt de afkeer van de politie me al wat begrijpelijker over. Politie en motorbendes komen nu eenmaal niet echt overeen. Ze moeten die hele nest verbieden en enkel de beschaafde motorclubs tolereren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allé, we kunnen het zoveelste Witte Mars organiseren tegen zinloos geweld. Een nieuwe politieke beweging die eens orde op zaken brengt kunnen we m.i. beter gebruiken.
Los van het feit of de flikken nu "de goei" of "de slechte" zijn, dat men 's nachts met de Kalasjnikov uw wagen komt stelen is er meer dan over. Repressie en een keiharde aanpak van de criminaliteit is een vraag die meer en meer brave burgers beginnen te roepen. Nu "ze" nog wakker krijgen in Brussel....dat is wat anders. En dan verschieten er hier dat Glokje bij nacht en ontij naast mijn bed waakt...en mij een relatief veiliger gevoel en betere nachtrust geeft. 't Is ver gekomen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn verschillende mensen geweest hier op het forum die gezegd hebben dat het normaal is dat de politie wacht totdat de problemen voorbij zijn, want voor een auto gaan ze niets riskeren. Laatst gewijzigd door HAMC : 5 december 2007 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() Vergelding? Hier is geen sprake van vergelding, enkel van een laffe misdaad die goed duidelijk maakt dat onze maatschappij zwaar zien is en dat er blijkbaar weinig tegen te beginnen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Kunnen die flikken niet gewoon met woorden vechten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Goed idee. Alleen jammer dat de criminelen dat niet begrijpen en liever naar de kogel grijpen. Anderzijds geloof ik nog steeds dat in bepaalde gevallen door een juiste diplomatische aanpak geweld vermeden kan worden. Helaas vrees ik dat het bij deze situatie niet om mensen ging, die voor reden vatbaar zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor dit soort gangsters is er maar één straf. één ! Wat gaat dit veranderen ? Een paar dagen comotie... Een emotioneel afscheid van een lieve dochter... Een paar hypocriete politici... Veiligheid is geen prioriteit... Straffeloosheid van de criminaliteit... Het "tweede kansenbeleid" werpt vruchten af... Justitie ? Welke ?! JUSTICE WANTED ! Heel "misschien" tijd om eens een "echte limousine" te carjacken met een heel korte nummerplaat ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aan u hadden ze beter gezond verstand en respect meegegeven... had ge zo geen domme uitspraak hier gepost !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kwamen zelfs nog andere patrouilles ter plaatse ! Ook een patrouille uit Halle en St-Pieters-Leeuw kwam ter plaatse ! Dat zijn afspraken in de bewuste politiezone. De plaats ligt amper 1 km van de E19 Brussel - Parijs... richting Brussel en Waals-Brabant ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ochotttekes toch... moet je een zakdoek en een plastic bakje ![]() toch niet op u geschoten ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() VN rapporten terzake.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal wel.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Zal zeker wel, ik vind ze zo direkt niet maar die rapporten hebben hier al op het forum gestaan, dus iemand hier weet waar die te krijgen zijn. Mensonwaardig zeggen die over Belgische gevangenissen.
Citaat:
Mijn persoonlijke ervaring in de "staatshotels" zijn van die orde dat ik de VN rapporten alleen maar kan beamen. Mensonwaardig. |
|
![]() |
![]() |