![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind kalimero marginaal.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind gewoon iedereen die denkt dat een ander marginaal is , zelf marginaal,want marginaal zijn is denken dat andere marginaal zijn zonder te beseffen dat jezelf marginaal bent,en iemand marginaal vinden vanwege zen mening is ook marginaal vandaar dat er meer marginalen zijn die niet weten dat ze marginaal zijn omdat ze andere marginaal vinden.Een dief is marginaal maar denkt dat wij marginaal zijn omdat hij niet beseft dat hijzelf marginaal is,een pintje van de aldi is goedkoop maar niet marginaal omdat een stella meer kost,die stella is marginaal ja daar krijg je marginale stellatitis van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Vreemdeling
|
![]() Deze topic is marginaal!!! en de uitvinder van deze topic nog meer!!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of nog beter: maak een topic voor niet-marginalen
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens elitaire topics zijn hier reeds voldoende. Op deze thread kunnen we ons tenminste lekker uitleven en zijn wie we zijn: Makkers, Marginalen, Maes!
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() poppie is marginaal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() awel, ik ben marginaal en proud of it... ik ga later een sticker op mijn johnny auto plakken 'i (hartje) marginalen'
![]()
![]() |
![]() |
#190 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() marginale
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() Om de discussie weer op het goede spoor te zetten :
Marginaal zijn bijvoorbeeld de zijlijnen aan de rand van het wegdek. De lijn of dubbele lijn in 't midden die dient om de rijrichtingen gescheiden te houden. De onderbroken lijnen om de rijvakken te scheiden Al dan niet kunnen er er nog lijnen getrokken worden om het fietspad aan te geven. Maar de lijn aan de rand van het wegdek waartoe dient die ? Uitleg is welkom : - omdat de verf opmoest ? - omdat de schilder twee referentielijnen moet hebben anders kon hij de volle lijn in 't midden niet correct plaatsen. ? - omdat dat nu eenmaal uitgedacht is door een minister van verkeer. andere ?
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze dienen dus om lawaai te maken ![]() Om de blinde chauffeurs te waarschuwen dat ze van de baan afwijken zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() Ah maar natuurlijk !
Dat is voor de blinden ! En als die blinde dan zijn hand buiten steekt dan kan hij meteen aftasten aan die braille-streepjescode of hij op de goede weg zit ook ! Waw! Wie heeft dat uitgevonden ! Bertje ?
![]() |
#194 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Jeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
GSM-en dat mag niet terwijl je rijdt, maar over cocaïne snuiven heb ik niets gevonden. Waarom niet ? Waar zit de hinder ? Cocaïnesnuivers zijn toch geen marginalen, of toch ? Je kan altijd confirmatie vragen bij bevoegde diensten: "Mijnheer de polies, mogen we cocaïne snuiven terwijl we rijden met de wagen in België ?" En als die polies toevallig geïnteresseert is in cocaïne, dan is dat meteen het bewijs dat het niet gaat over een marginaal fenomeen. Neen, ik denk dat we 't antwoord al gevonden hebben: Die lawaaimarge is een Braille streepjescode voor blinden, zodat ze de goede weg kunnen vinden. O.K. wat is nog marginaal ? - Idealisten - Altruïsten - Realisten - Utopisten - Pacifisten - Loyalisten - Machinisten - Monarchisten (behalve op dit forum) - Moralisten - Naturisten - Componisten (en natuurlijk solisten, fluitisten, clarinetisten, ...) - scientisten (Pas op! er zitten wreed saaie tisten tussen die scientisten!) en waarschijnlijk nog een boel andere tisten, misschien zelfs waarvan we 't niet wisten, maar daar gaan we niet over redetwisten. Nog andere marginisten ? Heu... sorry marginalen ?
![]() |
![]() |
#198 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De politie is marginaal omdat ze me geflitst hebben.
De regering is marginaal omdat ze veel beloven en weinig geven. Moderators zijn marginaal omdat ze blauwe knop hebben geplaatst. Belgacom is marginaal omdat ik maar 10 gg mag downloaden per maand. De belastingen zijn marginaal want die plukken me kaal. Papieren zakdoekjes zijn marginaal want der zit ge zo door als ge is goe snuit. De hoge boetes zijn marginaal want ik voel me geviseerd nu. Het koningshuis en zen bewoners zijn marginaal want zijn bende zakkenvullers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Schepen
|
![]() Ik heb alles eens doorgelezen wat hier als 'marginaal' bestempeld wordt..
- aldi, - roken (ook aan een bushalte), - links wezen, - boterhammen met salami (mèt look) met mosterd, - piercing (nuja, semi dan..), - hoeken van je boek als bladwijzer gebruiken, - af en toe nekeer zat zijn omdat je zat wilt zijn, - witte producten kopen omdat die lekker zijn, -... - ik kan nog wel een heleboel dingen opsommen - en kom daarmee tot de constatatie dat ik mezelf als marginaal mag beschouwen.. Naajs.. Ik heb daar niet echt complexen over.. ![]() Het valt me namelijk op dat ik als marginaal ook best een levensgenieter ben.. ![]()