![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist jongen, jij verkneukelt je natuurlijk niet over iemand anders zijn ban. ![]() Maw. je valt weeral eens door de mand. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 23 december 2007 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat doe ik inderdaad niet. Dat wil niet zeggen dat ik de ban van bepaalde mensen niet toejuich. Sommige creaturen verdienen het een ban aan hun broek te krijgen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
Wat wil je ermee aantonen? Ik vind het niet komisch. Het heeft ook niets met politiek te maken. Het is gewoon gemeen.
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Philippe l'Hiver is wel komisch.
Of Yves est Terminus, kan ook. Je valt er de fysiek niet mee aan. Het blijft politiek verbonden. Een grapje, in een context.
#188 |
Europees Commissaris
|
![]() Was het dat maar, dan was het een geschikt wapen.
In realiteit is het alleen maar wat kinderachtig en politiek totaal ondoelreffend. |
![]() |
![]() |
#189 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Die stront die de verkiezingen verloor
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() M.a.w. woorden: Bewust verdraaien van de namen van politici mag zolang het niet gebeurt met politici die jouw persoonlijke overtuiging verkondigen?
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat geval is er niets gemeens aan.
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag zoveel aandringen als je wil, maar je zal dat nooit kunnen tegenhouden. Want dat zit in de Vlaamse volksaard. Bovendien zit het ingebakken in de vrije meningsuiting, die in deze maar beperkt kan worden door belediging, waarvoor de geviseerde eerst een klacht moet indienen. De komieken genre Urbanus, Geert Hoste en Raf Coppens zijn nogal wat scherper, èn hebben meer gehoor. Dus ik herhaal het eens: je zal dat bijnamen geven niet kunnen stoppen. Integendeel, hoe meer je erover blijft neuten, hoe meer plezier we erin hebben om verder te doen, en om nog meer en betere woordspelingen te zoeken. Kijk, nu heb je d'r zelf al een.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#198 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan had je niet gezet dat je niet veel gemeenschappelijks ziet tussen pakweg Di Pupo en Frankske de geldpiromaan, zelfs al zijn ze 'familie', maar niet in deze meerderheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |