![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1981 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Metal Tom;1981842]
Citaat:
Die zien zich als superieure wezens, die de dutskes gaan leiden als schapen. Een democratie vinden ze decadent: hun superieure mensen komen daar niet totaal aan de macht. En dat willen ze: geen oppositie, geen discussie: Befehl ist Befehl! En ik die dacht dat het VB tegen de monarchie was: ze willen zelf een paljas tot koning keizer admiraal kiezen. Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 september 2006 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wat dacht je anders dat tripartites van de drie klassieke Belgische partijen zijn behalve een één- partijenfront tegen één en dezelfde politieke tegenstander?
![]() |
![]() |
#1983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=ericferemans;1981850]
Citaat:
![]() |
![]() |
#1984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wijst die weer niet op een VB-fixatie?
![]() |
![]() |
#1985 | |
|
![]() Citaat:
En nu nog de Nobelprijs afhalen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1986 | |
|
![]() [quote=Knuppel;1981887]
Citaat:
Een zeer verward begript van het VB, iets zoal "DE islam". Het slaat volgens hen op alles en in feite betekent het niets... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1988 | |
|
![]() Citaat:
Een aanslag "binnen eigen rangen" met de bedoeling de schuld in andermans schoenen te schuiven (in casu: moslims of linksen) is een beproefd recept. Het feit dat ze van plan waren een aanslag op PDW te plegen, betekent dus helemaal niet dat het VB niet extreem-rechts zou zijn. We weten trouwens allemaal dat BBET en andere neonazi's het VB te "soft" vindt, maar dat belet sommigen van hen niet om rond het VB te hangen of belet sommige VB'ers niet om met hen te symphatiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan een feit dat al een paar jaar geleden werd vastgesteld, namelijk dat er maar twee partijen meer bestaan: het VB en de anderen, denk ik niet dat er een nobelprijs te verdienen valt.
![]() |
#1990 | |
|
![]() Citaat:
Lijkt me behoorlijk realistisch als je hem hijgend het VTM nieuws zag binnenglippen op de frontpagina. Ik zou zeggen: operatie vriendendienst: GESLAAGD! Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 september 2006 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1991 | |
|
![]() Citaat:
1+1+1=1 want deze mensen hebben je theorie bevestigd: zij verdienen te delen in de roem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1992 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1993 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Heeft FDW dan ook vriendjes bij de partij van Onckelinx die dan toch het complot verijdeld hebben?
En even terzijde: wat wilden ze doen met Boeboetje? Zou het daarmee zijn dat ze ONMIDDELLIJK moesten ingrijpen, want boeboetje gaat toch naar de Hezbollah voorgoed hé? Stel je voor dat ze dit geraamd complot nu eens niet hadden verijdeld. Zouden we dan in oorlog zijn met de Hezbollah? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zo gek lang geleden werd er iets gelijkaardigs 'uitgetest' via een bedrijf in fijne vleeswaren die een moslima mét hoofddoek in dienst had. Ze kregen daar zelfs een kogel toegestuurt als ik me niet vergis. De koning voelde het om één of andere reden als zijn morele plicht aan om zijn sympathie naar daar te gaan dragen. Me dunkt dat dit 'beproefd recept' net iets té vaak beproefd werd om nog veel succes te oogsten. Ik moet trouwens de eerste beroepsmiltair nog tegenkomen die niet beseft dat hij tegen het leger van Falhaut niks kan beginnen met wat zelfgemaakt vuurwerk. Dit gesteld dat 'het beproefde recept' zou slagen.
![]() |
![]() |
#1995 |
Banneling
|
![]() Dat is het, de rest is politieke inkleuring of hoe noem je dat.
Laatst gewijzigd door Rogier : 13 september 2006 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1996 | |
Minister-President
|
![]() [quote=ericferemans;1981809]
Citaat:
Het gaat erover dat het ook anders zou kunnen. Dat er niet de extreme tegenstellingen zouden moeten zijn,dat met gezond verstand meer zou kunnen bereikt worden. Denk jij ook maar 1 seconde dat iedereen die Vb kiest dat doet omdat hij onverdraagzaam is? Denk jij ook dat de kiezer alleen geindoctrineerd word langs de rechtse zijde? Ik heb u reeds aangegeven dat ik wegens het sociale aspect niet zal kiezen voor VB,maar ik ben verbolgen over het feit dat men niet probeert om tot vergelijking te komen en steeds maar de weg kiest van de gemakkelijkheid,nl de uitsluiting. Diezelfde uitsluiting die u verwijt aan het VB. Zo komen we nergens,nu niet,nooit niet,vanzeleven niet.
![]() |
![]() |
#1997 | |
|
![]() [quote=BitterSweet;1982033]
Citaat:
Zij willen alleen "samenwerken" als ze 100 procent hun goesting krijgen. Wees toch eens redelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1998 |
Minister
|
![]() Was dat niet die man wat daar iets meer afwist over 'zaakjes' gelijk Agusta of een andere dergelijke affaire? (met sossen bij betrokken natuurlijk)
![]() |
#1999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voelt ge u weer jong, Feremans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2000 |
|