![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20081 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20082 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Paulus.[/quote] Descriptief vs. normatief. Ik weet wat de wet is, maar tenzij jij een volledig status-quo conservatief bent, is de grote discussie op dit forum nog altijd over hoe de reglementering e.d. zou moeten zijn. Dat was geen argument, dat was een verdediging tegenover de insinuatie van circe dat ik één of andere geladen betrokkenheid heb in deze kwestie. Circe zei 'meneer wilt dat de winkels continue open zijn...' Of de winkels open zijn of niet kan mij gestolen worden, maar ik vindt dat die beslissing bij de eigenaars zou moeten liggen, niet bij de Staat.
![]() |
![]() |
#20083 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat onze wet genegeerd wordt door allochtonen en dat bepaalde heerschappen dan maar die wet willen aanpassen ipv toepassen. Hetzelfde hebben we al gezien met onze slachtwetgeving. Ook die werd zo massaal genegeerd, dat men dan maar de wet heeft veranderd. En dat wordt aangeklaagd. Heel wat mensen vinden dat niet wij onze waarden en normen, vastgelegd in wetten en regels, moeten aanpassen aan allochtonen, die daar geen respect voor hebben. Zo moedig je ze alleen maar aan om verder wetten te overtreden waaraan zij geen belang hechten. Het omgekeerde is blijkbaar ondenkbaar in sommige hoofden. Dat er bijvoorbeeld wetten zouden komen die mannen strafbaar stellen, als zij hun vrouw onderdrukken door bijvoorbeeld te eisen dat zij een hoofddoek moeten dragen, om te mogen gaan werken. Gaan werken is een mensenrecht, ook voor islamvrouwen in ons land. Het gaat erom dat elke wetwijziging in het voordeel van de allochtonen, omdat zij zich er toch niet aan houden en niemand ruzie wil, een stap dichter is naar de islamstaat. En daar wordt serieus op gegeild. Want als ze daarin slagen zijn ze goede moslims. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 maart 2013 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20084 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dingen doen ontploffen is blijkbaar toch een grote stap voor de meesten, behalve dan die ene die ze nu neergeknald hebben. Jonge kerels de dood insturen in Syrië en met een bende van 40 'jongeren' een trein overvallen komt echter ook al goed in de buurt hoor, het zal niet te lang meer duren vrees ik. Laatst gewijzigd door BonBon : 29 maart 2013 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20085 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20086 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20087 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan de politiek correcte elite die de de magistratuur regeltjes oplegt. Wat keelgeschraap, en de straffen veranderen, als er al een straf komt.
![]() |
![]() |
#20088 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130329_008
Citaat:
Dat jong gespuis dat denkt dat ze zich hier alles mogen permitteren en iets opzettelijk ensceneren en filmen waardoor de treinbegeleider straks als een racist naar voor moet komen, wegens "onvriendelijk" tov de verrijkers zal voor sommige multiculidioten wellicht een reden zijn om er een "racistisch drama" van te maken! Over de bezetting, oa in eerste klasse, van treincoupé's door niet betalende verrijkers doen trouwens meer verhalen de ronde! En blijkt ook dat men deze kerels dan gerust laat om te vermijden dat ze de ganse trein op stelten zouden zetten! En dan is er eens een treinbegeleider die het lef en de pretentie heeft om die verrijkers de les te willen spellen! Waar gaan we naar toe! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20089 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen zomaar zijn zin laten doen brengt ons één of meerdere eeuwen terug naar af, maar dat klopt met de bewering dat de islammers nog een paar eeuwen achter lopen en tot hun eigen verwondering nu ineens in de 21st eeuw rondlopen... Wie moet zich hier aan wie aanpassen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20090 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat soort 'ik zal me eens met Uw zaken gaan bemoeien'-mentaliteit is echter niet exclusief religieus, zoals eerder vermelde achterlijke wetgeving duidelijk maakt.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 maart 2013 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20091 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht je nu écht nog dat zondag als "heilige dag" werd beschouwd? of heb je dus nog steeds niet door dat het als RUSTDAG dient? Wacht, ik weet het: jij wil dat VRIJDAG de rustdag wordt zeker hé? en dat iedereen dan maar moet thuisblijven en op zondag gaan werken! Wie is hier de religieuze zot aan het spelen? verander dan toch gewoon de namen van de weekdag als het zo erg is? Je hebt dag 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 en hier in het westen wordt er niet gewerkt op dagen nummers 6 en 7. Wil je persé niet werken op dag 5? geen probleem: dan verhuis je naar een of ander islamitische paradijs. Moeilijk hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 maart 2013 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20092 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 maart 2013 om 20:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20094 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik loop niet te eisen dat alle handelaars of diensten op zondag open zijn. Ik zeg dat ik het ok vind als ze open willen zijn, en dat het niet jouw recht is om hen dat te verbieden.
![]() |
![]() |
#20095 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat met "mijn" rechten te maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20096 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Descriptief vs. prescriptief.
![]() |
![]() |
#20097 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ok, genoteerd, U bent voorstander van tirannie van de meerderheid. Als U met +50% bent, vindt U dat U zich mag moeien met andermans privé-eigendom. Met gevallen als U zal het geen wonder zijn dat ik democratie geen warm hart toedraag.
![]() |
![]() |
#20098 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En troost je : als je al als zelfstandige een winkeltje wil opendoen dan ga je sowieso meer dan veertig uur per week werken: je moet prospecteren, aankopen, winkel schoonhouden, stock bijwerken, vervallen stock weggooien én dan nog eens openhouden binnen de wettelijke voorschriften! Succes. Ik ga er alvast van uit dat je geen carrière bij de vakbond ambieert.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 maart 2013 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20099 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U bent blijkbaar ook een die-hard democraat, dus het is niet in U plaats om andere mensen linkse pocofilie te verwijten. Politiek correct is overigens het laatste wat ik ben. Maar als antwoord op U vraag: neen. Ik vind niet dat werknemers harder en langer moeten werken met minder veiligheid. Wat heeft dat te maken met de vrije markt, als ik vragen mag? Bij de huidige vakbonden niet nee.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 30 maart 2013 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bij die wetten horen ook dingen zoals veiligheid en werktijd. Het is geen "wetgeving a la carte" hoor. Het huidige, redelijk achterlijk en ingewikkelde systeem van wetten moet niet aangevuld worden met selectief negeren en bevoordelen van "groepen". Helaas gebeurd dat wel, en U vind dat prima.
![]() |