![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20081 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet officiële informatie kan op alternatieve nieuwssites gevonden worden, diegene die u bestempelt als "complot" sites. En die informatie toont aan dat het officiële verhaal langs geen kanten klopt. Het toont maar aan hoe bevooroordeeld je bent.
Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2012 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20082 |
Banneling
|
![]() Het is bizonder grappig wanneer de europese extremisten en de hajis mekaar in de haren vliegen. Amuzant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20083 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20084 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
But if you really want some substantial stuff try Gitmo. Laatst gewijzigd door Creed : 3 augustus 2012 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20085 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Creed meet Pindar aka Nagabhshanam, zombie-troll versie 65 die zich een beetje verveelt en hier komt voor een goede aframmeling, ook nr 65. Nagabhshanam, meet Creed, trigger-happy redneck die zombie-trollen bakt en opeet om 5 u 's morgens East Central Time. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 3 augustus 2012 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20086 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meest van de tijd sta je hier met je mondje vol melktandjes, man! hoppa, alle lelijkerds op de negeer! Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 3 augustus 2012 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20087 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatst genoemde ligt altijd zwaar onder vuur , veel meer dan extreme complotdenkers sites. En daar is een reden voor! Ook is het onzin om van alle meer bekendere grotere media zo maar te beweren dat alles dat ze brengen officieel is. natuurlijk is het wel zo dat grote zenders , zeker in de VS , sterk beïnvloed worden door lobbys / private sector /grote zakenwereld enz ..
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 3 augustus 2012 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20088 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste mensen denken dat het allemaal een 'ver van hun bed' show is en hebben niet door dat het bijna letterlijk onder hun bed gebeurt! Mensen onderschatten de 'global Cobspiracy' enorm! Atmospehere, ik weet niet waar je woont, maar ik kan je verzekeren dat vlakbij jou b.v. zware satanische rituelen plaatsvinden! Dat is een deel van de conspiracy. En waarom kan ik dat zeggen? Omdat het letterlijk overal is! Ook op plaatsen waarvan je je rot zal schrikken zoals kerken etc, Maar.. the truth is coming out now! Laatst gewijzigd door nagabhshanam : 3 augustus 2012 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20089 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben al lang bekend met die theorieën , en vind dat ze er totaal naast zitten.
De complottheorieën over 9/11 bijvoorbeeld. Ik vraag mij wel eens af of ze de onzin die ze over 9/11 bij elkaar verzonnen hebben ook zelf geloven.
![]() |
#20090 |
Banneling
|
![]() Ik snap zeer oprecht niet dat je nog steeds denkt dat het geen inside job was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20091 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20093 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets dat u duidelijk niet bent. Alles dat de officiële versie niet ondersteund moet wel eerlijk en oprecht zijn, en dus de waarheid. Zo lijkt de denkwijze. Volgens u zijn er toch helemaal geen vliegtuigen gebruikt op 9/11 ? niet bij de torens en niet bij het Pentagon ? Ze kunnen u alles wijsmaken , als het maar een complot is .
![]() |
![]() |
#20094 |
Banneling
|
![]() "Nagabhshanam, meet Creed, trigger-happy redneck die zombie-trollen bakt en opeet om 5 u 's morgens East Central Time."
Ik ken de haji soort....and yes I eat them raw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20095 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel, U weet natuurlijk niet wat ik wel en wat ik niet gedaan heb dus is het nogal aanmatigend wat U zegt. Ik ben er letterlijk meer dan 10 jaar mee bezig en behoorlijk intensief, en niet alleen de 9/11 maar de hele "global Conspiracy' waar 9/11 een onderddeel van is/was.En niet en beetje intensief. Als het effe kan full time! En ze kunnen me zeker niet alles wijsmaken, ook dat is zeer aanmatigend van U. Ik zweer met mijn hand op het hart dat het ONMOGELIJK is om niet in te zien dat 9-11 door en door en door een inside job was! Natuurlijk is dat geen overrtuigend 'bewijs'' . Na wat postings van U gelezen te hebben ben ik er van overtuigd dat U zich niet wil overtuigen. Overigens Uw goed recht, begrijp me goed. En verder noemt U nogal wat hierboven. Gelden deze uitspraken dan ook voor de mensen die hetzelfde als ik denken zoals een ehh Gun, Exodus en Zonbron? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20096 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20097 | |