Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 maart 2013, 13:03   #20101
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Aangezien U de wetsovertredende bel/nachtwinkels, kebabzaken en dergelijke geen probleem vind vanuit uw ogenschijnlijk anarchistische achtergrond, dan zou het voor U toch ook geen probleem mogen zijn dat andere handelszaken enzo ook de overbodige wetten aan hun laars gaan lappen.
Inderdaad. Wat heeft dat met de veiligheid van de werknemer te maken? Kan je als werknemer enkel veilig werken als de Staat een hoop regeltjes opstelt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En bij die wetten horen ook dingen zoals veiligheid en werktijd.
Voor de twintigste maal ofzo, dat zijn niet de zaken van de Staat, en werknemers en werkgevers kunnen die perfect samen overeenkomen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het is geen "wetgeving a la carte" hoor.
Het huidige, redelijk achterlijk en ingewikkelde systeem van wetten moet niet aangevuld worden met selectief negeren en bevoordelen van "groepen". Helaas gebeurd dat wel, en U vind dat prima.
Neen, weer fout. U kan met Uw rechtse clubje nog zo vaak als U wil beweren dat ik uitzonderingen wil voor allochtonen, dat verandert niets aan mijn positie. Daar sust U enkel Uw eigen onzekerheid mee.

En van mij moet niemand bevoordeeld worden. Een autochtoon die zijn winkel weigert te sluiten kan evengoed op mijn steun rekenen.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2013, 13:16   #20102
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Inderdaad. Wat heeft dat met de veiligheid van de werknemer te maken? Kan je als werknemer enkel veilig werken als de Staat een hoop regeltjes opstelt?
Het heeft allemaal te maken met het ARAB (hierboven staat de link, misschien eens klikken vooraleer U denkt dat ik het over een arabier heb).

Als je de arbeidswetten niet wil toepassen, dan vallen daar ook werktijden, veiligheidsnormen en allerlei andere toestanden onder.
Of ga je de wet toepassen ?* la tête du client?

En als U vindt dat de Staat zich daar niet mee moeit bemoeien... schaf dan ook de vakbonden af en ga terug naar de periode 1400 of zo? of beter nog: ergens in 700? Toen heeft er iemand een boekske geschreven met allerlei regeltjes. Dat vind je vast interessanter.
(en och gut ja, er waren er heel lang geleden al die een boekske hadden waarin stond dat ze op zaterdag niet mochten werken, dan kwamen er die op zondag niet mochten werken, en dan kwam er ook nog een pedofiele tumorpatient vertellen dat je op vrijdag niet mocht werken (enfin, die moesten in feite nooit werken, want die hadden slaven en slavinnen en deden vooral aan rovertje spelen en karavanneke-pik doen).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 maart 2013 om 13:18.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2013, 15:40   #20103
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het heeft allemaal te maken met het ARAB (hierboven staat de link, misschien eens klikken vooraleer U denkt dat ik het over een arabier heb).
Als je de arbeidswetten niet wil toepassen, dan vallen daar ook werktijden, veiligheidsnormen en allerlei andere toestanden onder.
Of ga je de wet toepassen ?* la tête du client?
Nogmaals, het komt er gewoon op neer dat U denkt dat ARAB de enige manier is om werkveiligheid e.d. te garanderen. Dat is Uw bekrompenheid niet de mijne. Google 'collective bargaining' eens, zou ik zeggen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En als U vindt dat de Staat zich daar niet mee moeit bemoeien... schaf dan ook de vakbonden af en ga terug naar de periode 1400 of zo? of beter nog: ergens in 700? Toen heeft er iemand een boekske geschreven met allerlei regeltjes. Dat vind je vast interessanter.
Dit wordt echt te zielig. Je bent nu borderline aan het trollen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
(en och gut ja, er waren er heel lang geleden al die een boekske hadden waarin stond dat ze op zaterdag niet mochten werken, dan kwamen er die op zondag niet mochten werken, en dan kwam er ook nog een pedofiele tumorpatient vertellen dat je op vrijdag niet mocht werken (enfin, die moesten in feite nooit werken, want die hadden slaven en slavinnen en deden vooral aan rovertje spelen en karavanneke-pik doen).
Amai, wat een inzicht. men kan beter dit forum debat en verkiezingen opschorten he, want de enige 2 mogelijke manieren van leven zijn blijkbaar ofwel ons status-quo ofwel een religieuze staat?


Kijk, wat je hier eigenlijk insinueert is dat ik een moslim of moslim-sympathisant ben omdat ik in één situatie een moslim gelijk geef. Ik heb zelfs nog duidelijk gemaakt dat het feit dat het om een moslim gaat mij gestolen kan worden, dat ik iedereen van elke ethnische of religieuze achtergrond in dezelfde situatie gelijk zou geven. Maar nee, het gaat om een moslim, dus ik ben volgens jou een gekke linkiewinkie pocofiele moslimsympathisant. Ben je nu echt zo zielig, circe?
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 30 maart 2013 om 15:48.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2013, 23:15   #20104
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.445
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Inderdaad. Wat heeft dat met de veiligheid van de werknemer te maken? Kan je als werknemer enkel veilig werken als de Staat een hoop regeltjes opstelt?
Neen, als iedereen die samenwerkt zijn gezond verstand gebruikt en kennis ter zake wil gebruiken alswel kennis verzameld in't verleden in acht neemt, dan is die hele staatsbemoeienis niet nodig. En ik zou niet liever hebben. Helaas is 95% van de mensheid alleen goed om van goed eten slechte stront te maten
Citaat:
Voor de twintigste maal ofzo, dat zijn niet de zaken van de Staat, en werknemers en werkgevers kunnen die perfect samen overeenkomen.
En wat met werkgevers die de situatie uitbuiten en mensen zo terroriseren dat ze gewoon geen eigen keuze meer durven of kunnen maken? Of wat met werknemers die elke geplogenheid aan hun laars lappen en zo anderen in gevaar brengen?
Citaat:
Neen, weer fout. U kan met Uw rechtse clubje nog zo vaak als U wil beweren dat ik uitzonderingen wil voor allochtonen, dat verandert niets aan mijn positie. Daar sust U enkel Uw eigen onzekerheid mee.En van mij moet niemand bevoordeeld worden. Een autochtoon die zijn winkel weigert te sluiten kan evengoed op mijn steun rekenen.
Awel, dan moet de wetgeving aangepast worden voor iedereen. Ga ervoor binnen deze dictatuur van de dommen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2013, 03:54   #20105
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130329_008


Dat laatste valt nog te bezien natuurlijk!
Dat jong gespuis dat denkt dat ze zich hier alles mogen permitteren en iets opzettelijk ensceneren en filmen waardoor de treinbegeleider straks als een racist naar voor moet komen, wegens "onvriendelijk" tov de verrijkers zal voor sommige multiculidioten wellicht een reden zijn om er een "racistisch drama" van te maken!
Over de bezetting, oa in eerste klasse, van treincoupé's door niet betalende verrijkers doen trouwens meer verhalen de ronde! En blijkt ook dat men deze kerels dan gerust laat om te vermijden dat ze de ganse trein op stelten zouden zetten!
En dan is er eens een treinbegeleider die het lef en de pretentie heeft om die verrijkers de les te willen spellen! Waar gaan we naar toe!
Ik viel bijna van mijn stoel toen ik die NMBS woordvoerder op tv hoorde zeggen dat men ging onderzoeken of men sancties moest treffen tegenover de treincondicteur.
Over sancties tgo de de zwartrijders geen woord!!

Laatst gewijzigd door daiwa : 31 maart 2013 om 03:55.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2013, 03:59   #20106
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik wou eerst een voorbeeld uit de Koran gebruiken als analogie, maar ben niet zeker of de Islam straffen oplegt voor handelen op een 'heilige' dag. Dus dan maar een voorbeeld uit andere achterlijke woestijncultus.
.
De behandeling van vrouwen als minderwaardig.
Het opknopen van homo's.
Het stenigen van vrouwen.
Het verkrachten van vrouwen omdat ze daarom zelf vroegen(sic).
De discriminerende erfeniswet.
De burka.
Vrouwen die geen auto mogen rijden.

Enfin, het lijstje is eindeloos.

Laatst gewijzigd door daiwa : 31 maart 2013 om 04:10.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2013, 04:08   #20107
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ho? je wil ineens ook de vijfdagenweek afschaffen en iedereen laten werken op zaterdag en zondag? flink hoor! ga je ook nog en aparte vakbond oprichten?
Stttt, breng het ABBV niet op gedachten of ze gaan nog een uitzondering vragen voor winkels die enkel met allochtoons personeel werken.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 06:51   #20108
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Goh, een artikel in de morgen over een verkrachting in Rio en ze vermelden de volledige naam van de 2 verdachten, uiteraard zijn het geen moslims want dan waren het 'jongeren'.

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...eranseld.dhtml

Jonathan Foudakis de Souza (20) en zijn handlanger Wallace Aparecido de Souza Silva (22)

Laatst gewijzigd door BonBon : 1 april 2013 om 06:53.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 07:43   #20109
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Goh, een artikel in de morgen over een verkrachting in Rio en ze vermelden de volledige naam van de 2 verdachten, uiteraard zijn het geen moslims want dan waren het 'jongeren'.

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...eranseld.dhtml

Jonathan Foudakis de Souza (20) en zijn handlanger Wallace Aparecido de Souza Silva (22)
Dat klinkt dan ook niet echt Arabisch.
Jonathan is een Bijbelse naam en ik moet nog een moslim tegenkomen die Wallace noemt. Dat past dus perfect binnen de Braziliaanse cultuur. De Souza (Silva) klinkt ook niet echt Oosters. De enige naam die niet echt past in de Braziliaanse cultuur (bij mijn weten) is Foudakis en dat is Grieks.

Dus waar jij het idee haalt dat het om moslims gaat, mag joost weten, alsook wat dat met allochtonen te maken heeft. Volgens mij zijn Braziliërs (en er is geen enkele aanwijzing dat het niet om Braziliërs gaat) noch altijd autochtonen in eigen land.
__________________
Wortelloze bomen vallen

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 1 april 2013 om 07:45.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 07:57   #20110
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dat klinkt dan ook niet echt Arabisch.
Jonathan is een Bijbelse naam en ik moet nog een moslim tegenkomen die Wallace noemt. Dat past dus perfect binnen de Braziliaanse cultuur. De Souza (Silva) klinkt ook niet echt Oosters. De enige naam die niet echt past in de Braziliaanse cultuur (bij mijn weten) is Foudakis en dat is Grieks.

Dus waar jij het idee haalt dat het om moslims gaat, mag joost weten, alsook wat dat met allochtonen te maken heeft. Volgens mij zijn Braziliërs (en er is geen enkele aanwijzing dat het niet om Braziliërs gaat) noch altijd autochtonen in eigen land.
Uiteraard zijn het geen moslims, hun volledige naam staat in het artikel. Je moet er eens op letten, je zal nooit geen Mohammed of Achmed lezen als verdachte bij verkrachting of gelijk wat in de morgen, dan zijn het opeens jongeren, mannen of M.A. uit Mechelen. Voor slachtoffers, blanken en andere niet-moslims hebben ze meestal geen probleem om namen te vermelden.
Het fenomeen 'jongeren' in de krant moet je toch bekend zijn?

Laatst gewijzigd door BonBon : 1 april 2013 om 07:58.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 07:59   #20111
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dat klinkt dan ook niet echt Arabisch.
Jonathan is een Bijbelse naam en ik moet nog een moslim tegenkomen die Wallace noemt. Dat past dus perfect binnen de Braziliaanse cultuur. De Souza (Silva) klinkt ook niet echt Oosters. De enige naam die niet echt past in de Braziliaanse cultuur (bij mijn weten) is Foudakis en dat is Grieks.

Dus waar jij het idee haalt dat het om moslims gaat, mag joost weten, alsook wat dat met allochtonen te maken heeft. Volgens mij zijn Braziliërs (en er is geen enkele aanwijzing dat het niet om Braziliërs gaat) noch altijd autochtonen in eigen land.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Goh, een artikel in de morgen over een verkrachting in Rio en ze vermelden de volledige naam van de 2 verdachten, uiteraard zijn het geen moslims want dan waren het 'jongeren'.

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...eranseld.dhtml

Jonathan Foudakis de Souza (20) en zijn handlanger Wallace Aparecido de Souza Silva (22)
Wat begrijpt U niet aan het woordje "geen"?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 08:01   #20112
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Uiteraard zijn het geen moslims, hun volledige naam staat in het artikel. Je moet er eens op letten, je zal nooit geen Mohammed of Achmed lezen als verdachte bij verkrachting of gelijk wat in de morgen, dan zijn het opeens jongeren, mannen of M.A. uit Mechelen. Voor slachtoffers, blanken en andere niet-moslims hebben ze meestal geen probleem om namen te vermelden.
Het fenomeen 'jongeren' in de krant moet je toch bekend zijn?
Net daarom vermoed ik dat de brutale verkrachters in India ook telkens moslims zijn. Ik zou het eens aan mijn indische vriendin moeten vragen. Die gaat er misschien wel meer over weten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 08:01   #20113
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wat begrijpt U niet aan het woordje "geen"?
Hij dacht dat het sarcasme was waarschijnlijk, dat was het ook maar anders.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 08:09   #20114
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Net daarom vermoed ik dat de brutale verkrachters in India ook telkens moslims zijn. Ik zou het eens aan mijn indische vriendin moeten vragen. Die gaat er misschien wel meer over weten.
Ik denk het ook, er zijn toch 15% moslims in Indië en de Hindoes zijn wel erg boos op die verkrachters. Nergens lezen we namen, afkomst of godsdienst van al die daders in Indië dus het zit er dik in dat die zware groepsverkrachtingen door Moslims gebeuren.

Zo werkt het systeem toch, als ze weinig informatie geven over de daders gaat het haast altijd over moslims. Als het andere zijn dan geven ze vlug namen mee omdat we anders zouden kunnen denken dat het moslims zijn, zo houdt het systeem zichzelf draaiende.

In dit Indisch artikel spreken ze alvast van 2 moslim daders aan de namen te zien
http://www.indianexpress.com/news/tw...-india/638849/
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 08:11   #20115
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Uiteraard zijn het geen moslims, hun volledige naam staat in het artikel. Je moet er eens op letten, je zal nooit geen Mohammed of Achmed lezen als verdachte bij verkrachting of gelijk wat in de morgen, dan zijn het opeens jongeren, mannen of M.A. uit Mechelen. Voor slachtoffers, blanken en andere niet-moslims hebben ze meestal geen probleem om namen te vermelden.
Het fenomeen 'jongeren' in de krant moet je toch bekend zijn?
Op die manier.

Verkeerd begrepen, mea culpa.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 08:28   #20116
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Eerlijk is eerlijk, in dit geval betreft het 4 Hindoes van hogere kaste. Het zijn vooral de lagere kastes die verkracht worden, meestal zonder gevolg. Het is die lagere kaste die nu op straat komt omdat Dalit vrouwen systematisch verkracht worden.

http://www.thehindu.com/opinion/op-e...cle4294223.ece
"It is no coincidence that the family names of the rapists are Singh, Sharma, Gupta and Thakur - all upper caste men"
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 08:46   #20117
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Eerlijk is eerlijk, in dit geval betreft het 4 Hindoes van hogere kaste. Het zijn vooral de lagere kastes die verkracht worden, meestal zonder gevolg. Het is die lagere kaste die nu op straat komt omdat Dalit vrouwen systematisch verkracht worden.

http://www.thehindu.com/opinion/op-e...cle4294223.ece
"It is no coincidence that the family names of the rapists are Singh, Sharma, Gupta and Thakur - all upper caste men"
OK! dat weten we dan ook weeral. werkelijk een schande.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2013, 09:12   #20118
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
OK! dat weten we dan ook weeral. werkelijk een schande.
In buurland Pakistan is het natuurlijk nog vele malen erger (meisjes en jongens) maar dat spreekt het probleem in India niet goed, zeker niet als bedenkt dat ze een democratie proberen staande te houden. Vrouwenrechten en bestraffing van verkrachting lijkt me toch een absoluut minimum van respect.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 11:14   #20119
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.569
Standaard

http://www.gva.be/regio-mechelen/mec...e-stoppen.aspx

Citaat:
Bij een totaal uit de hand gelopen ruzie tussen twee zigeunerfamilies is zondagnacht een gewelddadig gevecht ontstaan in Heffen.
...
Het parket spreekt van een echte veldslag, waarbij verschillende verboden wapens werden gebruikt. Het zou gaan om onder andere messen, matrakken en een boksijzer. Er waren een elftal personen betrokken bij de vechtpartij.
...
De politie heeft zich tussen de twee clans geplaatst. Maar één iemand wilde met een vrachtwagen inrijden op de andere groep. Toen de vrachtwagen niet wilde stoppen, heeft een politieman geschoten op de voorste band van het voertuig. Daarop heeft de bestuurder toch nog geremd en liet hij zich oppakken. Nadien werd ook nog een waarschuwingsschot afgevuurd in de lucht om de verhitte gemoederen alsnog te bedaren", aldus het parket.

Over het waarom van de vechtpartij is nog geen duidelijkheid.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2013, 14:02   #20120
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik viel bijna van mijn stoel toen ik die NMBS woordvoerder op tv hoorde zeggen dat men ging onderzoeken of men sancties moest treffen tegenover de treincondicteur.
Over sancties tgo de de zwartrijders geen woord!!
Citaat:
In Schaarbeek is een treinbegeleider zondagavond zwaar aangepakt door enkele reizigers. Sommige treinbegeleiders controleren uit angst geen vervoersbewijzen meer in en rond Brussel.
uit DSonline vandaag
Dat is omdat we niet zouden vergeten dat ze, dat ingevoerd gespuis, er nog zijn: we lezen wat ze doen, we lezen dat men ze soms te pakken krijgt, maar we lezen zeer weinig over wat er nadien met die gasten gebeurt! Niets?
Of komt hun familie nadien nog kijken of ze geen schadevergoeding kunnen krijgen wegens racisme vanwege de treinconducteur?
Dat van die treinconducteurs die schrik hebben om nog te controleren had ik ergens hierboven al vermeld: die heren der schepping die onbeschaamd in eerste klasse gaan zitten zonder een cent betaald te hebben...
Wanneer het personeel schrik heeft om ze nog maar aan te kijken en ze in alles ongestoord hun gangetje laat gaan, dan hebben die ingevoerde apen bereikt wat ze wilden bereiken!
Nog een multiculturele overwinning!
Onze verwachtingen betreffende de nieuwe multiculturele wereld staan hoog gespannen!

Laatst gewijzigd door andev : 2 april 2013 om 14:07.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be