Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2008, 21:52   #20141
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Wat voor mij simpele rekenkunde is is dat iedereen die heeft mogen stemmen duidelijk tegen was.
Dat zijn van die argumenten die ook te horen waren in de jaren voor het algemeen stemrecht of in het zuiden van de USA voor de burgeroorlog van 1861-1865.

Teon was ook iedereen die mocht stemmen tegen het afschaffen van de slavernij.

Zie je Akufen, welk tussen welk volk je je opstelt?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 22:04   #20142
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat zijn van die argumenten die ook te horen waren in de jaren voor het algemeen stemrecht of in het zuiden van de USA voor de burgeroorlog van 1861-1865.

Teon was ook iedereen die mocht stemmen tegen het afschaffen van de slavernij.

Zie je Akufen, welk tussen welk volk je je opstelt?
Voor iemand die op regelmatige basis met z'n opleiding komt zwaaien ben jij wel ongelooflijk.. onintelligent.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2008, 22:38   #20143
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Voor iemand die op regelmatige basis met z'n opleiding komt zwaaien ben jij wel ongelooflijk.. onintelligent.
Dat was dus touche, neem ik aan.
En ik vermoed dat jij niet eens weet wat mijn opleiding juist is.
Ik heb dat nog nooit expliciet vernoemd.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2008, 08:44   #20144
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Wel wel wel... Ze beginnen bang te worden en moeten nu zelfs zeggen wat de "goeie informatie" is. De heersende elite is zijn grip aan het verliezen. Dit zijn tekenen van halfslachtige pogingen om het groeiend bewustzijn tegen te gaan. Het militair industrieel complex is plots bezorgd welke websites we bezoeken, en ze willen ons nu een handje helpen met de juiiste websites eruit te kiezen. Wat zijn ze toch vriendelijke hé?

Als het militair industrieel complex deze website wil stoppen of 'brandmerken' wil wel al zeggen dat er wat van waarheid op staat.

Citaat:

Group With Big Pharma Ties Wants to Shut Down Vaccine “Conspiracy Theories”

Kingpins of Military-Industrial complex say they will “brand” websites they consider “trustworthy and reliable sources of information”

Steve Watson
Infowars.net
Monday, Sept 15, 2008

A foundation populated by the giants of business, banking, government and military wants to “vet” websites and limit the spread of information that it says creates “conspiracy theories”.

The World Wide Web Consortium (W3C), fronted by Internet creator Sir Tim Berners-Lee, says it is worried about the way the web has been “used to spread disinformation”.

Speaking to the BBC, Berners-Lee said that there needed to be a new system that would give websites a “label for trustworthiness” once they had been proved reliable sources. Only then would the rise of “cult thinking” be avoided according to Berners-Lee.
Lees verder op:

http://www.prisonplanet.com/group-wi...-theories.html

Laatst gewijzigd door exodus : 16 september 2008 om 09:01.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 01:45   #20145
straddle
Europees Commissaris

Standaard

iemand die weet of en zo ja wanneer pindar terugkomt?
Oud 17 september 2008, 02:28   #20146
Babylonia
Parlementslid

Standaard

half sept.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 02:30   #20147
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Berners Lee wie is dat in godsnaam?
Kan je z o maar een persoon de creator van het internet noemen?
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 09:11   #20148
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wel wel wel... Ze beginnen bang te worden en moeten nu zelfs zeggen wat de "goeie informatie" is. De heersende elite is zijn grip aan het verliezen. Dit zijn tekenen van halfslachtige pogingen om het groeiend bewustzijn tegen te gaan. Het militair industrieel complex is plots bezorgd welke websites we bezoeken, en ze willen ons nu een handje helpen met de juiiste websites eruit te kiezen. Wat zijn ze toch vriendelijke hé?

Als het militair industrieel complex deze website wil stoppen of 'brandmerken' wil wel al zeggen dat er wat van waarheid op staat.

Lees verder op:

http://www.prisonplanet.com/group-wi...-theories.html
en steeds maar weer dezelfde "bewijzen" tegen vaccins en thiomersal.

Uit 1 van de reacties op het artikel:

Citaat:
The MMR vaccine has never contained thimerosal, and no vaccines containing it have been given to children less than 3 yrs old in 7 years, yet autism has not gone away. I doubt that this is a major cause of autism. Possible causes of autism include reactions to other components of the vaccines, genetic factors, cow milk intake, and trans fat intake.
het blijven herhalen van iets maakt het niet opeens waar
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 09:20   #20149
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
en steeds maar weer dezelfde "bewijzen" tegen vaccins en thiomersal.

Uit 1 van de reacties op het artikel:

het blijven herhalen van iets maakt het niet opeens waar
En websites die dit zeggen, deze mogen ook niet meer "gehoord" worden:

Citaat:
Genetically Engineered Merck Cancer Vaccine Made Mandatory For Immigrants

Controversial shot now required if you want to live the American dream

Steve Watson
Infowars.net
Tuesday, Sept 16, 2008

Immigrants seeking permanent legal residency in the U.S. are now mandated to take an expensive and controversial vaccine that has been linked with thousands of serious complaints and several deaths.

The Human Papillomavirus (HPV) vaccine — known as Gardasil — is one of five the U.S. Citizenship and Immigration Services recently added to the required list, reports Fox 8 News.

A press release from the U.S. Citizenship and Immigration Services Agency confirms that the requirements for the vaccine went into effect on July 1, 2008.
http://www.prisonplanet.com/genetica...mmigrants.html
Oud 17 september 2008, 09:38   #20150
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Citaat:
Asia Times Says 'Bush' [His Masters] To Strike Iran By August

'The Bush administration is planning to carry out air strikes against Iran by August and two U.S. Senators have already been briefed on the attack according to a report in the highly respected Asia Times, which cites a former assistant secretary of state and U.S. career diplomat as its source.

Muhammad Cohen's article claims that Senator Diane Feinstein, Democrat of California, and Senator Richard Lugar, Republican of Indiana, were informed of the attack plan and planned to voice their opposition to it in a New York Times editorial in an attempt to offset the air strike. The editorial is yet to materialize.'

http://www.prisonplanet.com/articles...trike_iran.htm

Pin d"Ar

Hoe zit het hier nu eigenlijk mee. alweer een datum die voorbij gegaan is zonder dat er iets wezenlijks gebeurd is. Misschien wordt het weer eens tijd om weer straffe uitspraken te gaan doen over iets dat in een verre verre toekomst zal gebeuren. Op die manier moeten jullie niet telkens met het schaamrood op de wangen staan wanneer 1 van jullie deadlines verstrijkt. Het kan trouwens ook helpen om zelf in die onzin te blijven geloven.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 09:48   #20151
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En websites die dit zeggen, deze mogen ook niet meer "gehoord" worden:
heb ik me uitgesproken voor censuur? Ik dacht van niet.

Maar het blijven herhalen van valse claims, zelfs als telkenmale anderen dat al hebben aangetoond, zie ik op den duur als puur tijdverlies.

In dit specifieke geval, het is echt niet de eerste keer dat steeds dezelfde groep mensen afkomen met die claim van thiomersal en autisme. Het blijven herhalen van die claim maakt het niet waar.

Citaat:
en wat heeft dit te maken met thiomersal, kinderen of autisme?
Oud 17 september 2008, 09:50   #20152
exodus

Standaard

Citaat:

en wat heeft dit te maken met thiomersal, kinderen of autisme?
Het gaat over vaccins.

Mijn punt was trouwens niet de thiomersal, maar het feit dat belanggroepen de sites willen brandmerken. De discussie over thiomersal is het andere discussie.
Oud 17 september 2008, 10:02   #20153
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat over vaccins.

Mijn punt was trouwens niet de thiomersal, maar het feit dat belanggroepen de sites willen brandmerken. De discussie over thiomersal is het andere discussie.
de titel was:

de helft van het artikel gaat over vaccins-thiomersal-autisme

wat vind je trouwens van de maatregel geforceerd door het FDA om alle resultaten van klinische studies openbaar toegankelijk te maken?
Oud 17 september 2008, 10:11   #20154
exodus

Standaard

Citaat:
de titel was:

de helft van het artikel gaat over vaccins-thiomersal-autisme
Ja, maar vind je die poging nu zelf niet verdacht. Over thiomersal kan je discussieren maar ik vertrouw het niet. De belangengroepen willen trouwens alle "verdachte" websites brandmerken, niet alleen diegene die over thiomersal handelen. Kritiek willen dus uitsluiten en de bevolking mag niet geïnformeerd worden over potentieel gevaarlijke vaccins. Dit is het punt.

Citaat:
wat vind je trouwens van de maatregel geforceerd door het FDA om alle resultaten van klinische studies openbaar toegankelijk te maken?
Wel, ik heb er nog niet van gehoord. Maar het lijkt me - op het eerste zicht - een goeie stap. Op voorwaarde dat er niet gesjoemeld wordt en dergelijke.
Oud 18 september 2008, 10:07   #20155
exodus

Standaard

WAt een Big Brother taktieken in de UK. Ze gaan nu rokers op straat aanspreken door een "rookpolitie" om hun te overtuigen een test te doen en het roken op te geven.

Citaat:
‘Smoking police’ hit the streets to shock people into quitting

DAILY MAIL
Wednesday, September 17, 2008

Smokers will be stopped in the street and asked to take a carbon monoxide test in London’s most hard-hitting anti-smoking campaign.

‘Smoking police’ will target people at betting shops, bus stops and shopping centres to shock them into giving up cigarettes.

They will be asked to breathe into a monitor to show how much carbon monoxide is in their bodies, and could then be signed up to local stop-smoking services and given access to counsellors.

Pro-smoking group Forest described the campaign as a humiliating infringement of civil liberties.

Ealing Primary Care Trust, which is funding the £75,000 scheme, said it could help 2,400 people to give up.

(ARTICLE CONTINUES BELOW)

A team of 11 young people have been employed to approach smokers, in a similar way to charity fund-raisers - nicknamed ‘chuggers’ - who ask passers-by for donations.

Project spokeswoman Fran Pearce admitted: ‘They will have to be careful when approaching smokers in case they become aggressive, but we are interested to see how it pans out. If someone says no, they will not pressure them to take the test.’

Forest spokesman Neil Rafferty said: ‘It shows the authorities think they have a blank cheque to treat smokers how they want - to harass, humiliate and victimise them.

‘This is an outrageous abuse of freedom and privacy. It is the health Nazi equivalent of chuggers
Lees verder op:

http://www.dailymail.co.uk/health/ar...-quitting.html
Oud 18 september 2008, 10:53   #20156
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
WAt een Big Brother taktieken in de UK. Ze gaan nu rokers op straat aanspreken door een "rookpolitie" om hun te overtuigen een test te doen en het roken op te geven.

Lees verder op:

http://www.dailymail.co.uk/health/ar...-quitting.html
Wat dit fait divers weer met de "NWO" te maken heeft is mij een compleet raadsel. Je ziet spoken vent. Je kan die gasten simpelweg negeren. Die groentjes zijn compleet onschadelijk.
Oud 18 september 2008, 11:59   #20157
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wat dit fait divers weer met de "NWO" te maken heeft is mij een compleet raadsel. Je ziet spoken vent. Je kan die gasten simpelweg negeren. Die groentjes zijn compleet onschadelijk.
Dit gaat gepaard met de invasieve mentaliteit tegen de vrije wil die men tegen het roken wil opleggen. Je kan ze negeren, maar zeg nu zelf, het is allesbehalve prettig om door deze "groentjes" aangesproken te worden om te stoppen met roken, als je in het openbaar een sigaretje wil roken. Het is psychologisch zeer uitdagend en je gaat er minder op je gemak door voelen. Dat ze de mensen eens met rust laten.
Oud 18 september 2008, 13:41   #20158
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Dit gaat gepaard met de invasieve mentaliteit tegen de vrije wil die men tegen het roken wil opleggen. Je kan ze negeren, maar zeg nu zelf, het is allesbehalve prettig om door deze "groentjes" aangesproken te worden om te stoppen met roken, als je in het openbaar een sigaretje wil roken. Het is psychologisch zeer uitdagend en je gaat er minder op je gemak door voelen. Dat ze de mensen eens met rust laten.
Ik ben laatst voor de Delhaize aangesproken door iemand die stiftjes van de Damiaanactie verkocht. Ik vond dat psychologisch zeer uitdagend en ging er me minder op mijn gemak door voelen. Ik vond dat ik dit eventjes moest delen in de hiervoor geschikte draad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 15:45   #20159
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nogmaals, wat heeft dit met de NWO te maken? Trouwens ik vind het best leuk om die groentjes eens op hun plaats te zetten. Dat ze maar doen, ik ga er alvast niet van wakker liggen. wat er "invasief" aan is, is mij een raadsel. Die gasten mogen gerust hun vrije mening uiten, ik zal dan wel de mijne uiten.
Oud 19 september 2008, 08:51   #20160
exodus

Standaard

Hier nog een interessant stuk van een NWO onderzoeker over het groeiend bewustzijn, de NWO en de spirituele implicaties ervan. De NWO in zijn geheel kan alleen maar gestopt of afgeremd worden door een wakker worden om het mentale niveau van genoeg mensen. Het is een spritueel wakker worden. De controleurs van deze planeet proberen al duizenden jaren mensen in mentale "boxen" gevangen te houden door middel van religie, materialistische wetenschap en angst. Door de stijgende vibraties van de aarde worden deze lagere vibraties zoals angst uitgedaagd en losgemaakt waardoor meer mensen wakker worden.

Spiritual:

Citaat:
- When enough people are waking up, it affects the human consciousness as a whole, and people get revelations ‘out of nowhere’ and begin to research what they have experienced on a spiritual level. Personally, I have known about this conspiracy since the 80’s – before most of the now active researchers. But back then it was very, very hard to get anybody to listen. And those who did took a long time to put the pieces together. Now, you sometimes can tell a person once and he/she gets it! This is not because people are more intelligent now, but because the human consciousness vibrates on a higher level and more information is available to ‘download’ for those who are sensitive enough, which is an increasing amount of people. Now, the tough question is: what will we do with all this information and realizations? Will enough people get together and do something, or will it be ‘knowledge without action?’ Will people take spiritual actions? - Wes Penre
http://www.illuminati-news.com/2008-09.htm

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be