Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 oktober 2008, 14:12   #20201
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
en JIJ weet dit met absolute zekerheid want...???
Zeg... wat respect voor iemand die al een jong mannelijk reptiel aan zijn onderste chakra's heeft gehad, he.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 16:42   #20202
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

http://fr.wikipedia.org/wiki/Syndrome_du_vrai_croyant
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 18:29   #20203
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Interessante opinie
http://www.nrc.nl/opinie/article2005...renigde_Staten

Sodomis
Niet alle banken gaan failliet

De Chase Manhattan is van de rockefellers de NWO leader of the band en zij kochten twee hele grote banken deze week aan 1/10 van de prijs

Je vind het artikel op Terzijde...
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 23:46   #20204
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn mening ; hij is die barrière gepasseerd van het normale leven.Echt twee jaar geleden dacht ik net zoals u. Dan ga je open -minded denken. Plots ga je door die muur en aanschouw je het gespeelde spel. Nu zie je alles anders. Je moet het idd gezien hebben om het te geloven. PS innerlijk voel je de veranderingen na een tijd. Je moet wel eerst ontwaken.

jaja begin maar weer over een aluminium hoedje of reptilians....
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2008, 23:48   #20205
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Zeg... wat respect voor iemand die al een jong mannelijk reptiel aan zijn onderste chakra's heeft gehad, he.
Ieder zijn waarheid?
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 11:46   #20206
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alleen exodus weet dit absoluut maar ook velen anderen beginnen zich hier bewust van te worden!
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 13:55   #20207
Diederik v.d Elzas
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Niet alleen exodus weet dit absoluut maar ook velen anderen beginnen zich hier bewust van te worden!
Allez dan, noem jullie zelf de avant-garde van een nieuw menselijk ras... een beetje ?* la "heroes" of "Star Trek" zo je wil...

Kijk ik kan best begrijpen dat films zoals Zeitgeist, Endgame, What the *bleep* do we know?!, loose change, Icke's 8 uur durende presentaties, the disclosure project, Worden Wij Wakker?, Maxwell Jordan, Tsarion,... enz enz... de spirituele/non-conformistische mens in jullie aanspreken. Ik was ook behoorlijk onder de indruk toen ik Zeitgeist voor het eerst zag.

MAAR: een puik gemonteerde pseudo-documentaire met wat toffe animaties en hartroerende stellingen, verhalen of theorieën betekent niet noodzakelijkerwijs dat het allemaal klopt of ook, dat er geen greintje waarheid in zit. De waarheid is nooit zwart of wit, eerder grijs en elke poging om een bepaald onderwerp anders te benaderen a priori classeren onder "complottheorieën" of "esotherisch gelul" zou van weinig wetenschappelijke integriteit getuigen. Van these en anti-these naar synthese luidt het dan. Immers, vele dissidenten (type Einstein, Galilei...) bleken achteraf het ook min of meer bij het rechte eind te hebben. Dat is nou net een punt waar zelfgeproclameerde truthers of whistleblowers type Icke, Jones, Jordan, Friedman... dan ook handig op in spelen in dit kennisklimaat van twijfel.

Het komt er in feite op aan heel eerlijk met zichzelf te zijn: Zou het niet kunnen zijn dat ik dit graag zo zou willen 'zien' of 'geloven' omdat ik daar misschien onbewust voordeel uit kan halen? (= een gemakkelijke, allesomvattende verklaring voor heel complexe thema's die eigenlijk m'n petje te boven gaan?)
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2008, 15:51   #20208
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=E-ckwD43ex8

Oud 4 oktober 2008, 15:57   #20209
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=4MRhuca-NJk
Oud 5 oktober 2008, 12:13   #20210
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Allez dan, noem jullie zelf de avant-garde van een nieuw menselijk ras... een beetje ?* la "heroes" of "Star Trek" zo je wil...
Kijk ik kan best begrijpen dat films zoals Zeitgeist, Endgame, What the *bleep* do we know?!, loose change, Icke's 8 uur durende presentaties, the disclosure project, Worden Wij Wakker?, Maxwell Jordan, Tsarion,... enz enz... de spirituele/non-conformistische mens in jullie aanspreken. Ik was ook behoorlijk onder de indruk toen ik Zeitgeist voor het eerst zag.
Als u dat zo vindt dan is dat maar zo, maar ik ga u zeker niet overtuigen van het tegenovergestelde want dat zou in dit geval een straatje zonder einde worden en aangezien u alles toch maar in het belachelijke trekt vind ik het zelfs nog niet de moeite om met u in discussie te gaan.

Citaat:
Het komt er in feite op aan heel eerlijk met zichzelf te zijn: Zou het niet kunnen zijn dat ik dit graag zo zou willen 'zien' of 'geloven' omdat ik daar misschien onbewust voordeel uit kan halen? (= een gemakkelijke, allesomvattende verklaring voor heel complexe thema's die eigenlijk m'n petje te boven gaan?)
Volgens mij is het eerder juist andersom en dat u de moeite niet eens gedaan hebt om deze complexe thema's eens te ontrafelen, want had u dit gedaan was u waarschijnlijk tot heel andere inzichten gekomen.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 08:57   #20211
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind deze stelling onwaar. ER zijn velen die dit zeggen maar het klopt volgens mij totaal niet. De officiele verklaringen zijn net de makkelijkste omdat deze conformeren aan de opinie van de meerherheid van de rest van de mensen.

Bovendien is de verklaring van de NWO niet gemakkelijk, want ze geeft een wereldbeeld waar er dubbele bodems zijn, het publiek bedrogen wordt met poltici die in feite geen moer om hun geven enz... Het wereldbeeld van de NWO is gecompliceerder dan het standaard wereldbeeld, zeker als je de esoterische/spirituele component erbij gaat beschouwen.

De feiten wijzen aan dat wij op massale wijze bedrogen worden. Dit heeft niets te maken met het willen geloven, want bij de meeste mensen is er zelfs een geremdheid om dit te accepteren, zie maar op dit forum.
Oud 6 oktober 2008, 09:26   #20212
exodus

Standaard

De NWO frontmannen doen hun taak gestaag verder. Nu spreekt ook de Canadese eerste minister zich uit voor de "North American Union", een unie zal de Europese unie dat Canada, Mexico en de U.S moet omhelzen. De NAU is een produkt van de Council on Foreign Relations, een NWO front dat al sinds de jaren 20 pleit voor een wereldregering. De NAU is gewoonweg weer een incrementele stap op weg naar de NWO.

Citaat:
Prime Minister Harper officially endorses North American Union

www.princegeorgecitizen.com
Friday, Oct 3, 2008

Prime Minister Stephen Harper’s appearance at the New York City based Council of Foreign Relations (CFR) on 25 September 2007, was an official endorsement and expression of solidarity on the North American Union agenda.

Harvard University educated CNN Veteran anchor Lou Dobbs, has further confirmed the official endorsement of the Stephen Harper Minority Conservative government on North American Union, or “New America”.

Mr. Harper has been apparently directed by the principal funders of the Conservative Party of Canada, which are ideologically linked to the CFR, to assimilate Canada into a new “Fortress North America” which is controlled by the U.S. political-military-industrial complex by no later than 2010.
http://www.prisonplanet.com/prime-mi...can-union.html

Laatst gewijzigd door exodus : 6 oktober 2008 om 09:29.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2008, 12:24   #20213
exodus

Standaard

En nogmaal eens roepen de NWO frontmannen op tot een nieuwe wereld orde. Ditmaal is het de Autralische eerste minister die de financiele crisis gebruikt om op de roepen tot een NWO waar het financiele systeem beter gereguleerd is. Allemaal propagandatalk natuurlijk. Het finacniele systeem dat wij de dag van vandaag kennen en de crisis is opgezet door de NWO zelf. En zij kunnen crissisen creëeren naargelang ze zelf willen om hun eigen oplossingen erdoor te kunnen drukken.

Citaat:
Greed has brought us undone: PM

KEVIN Rudd has urged international leaders to end an era of "extreme capitalism" and reject the notion that "greed is good" by embracing a new world order of global financial regulation.

The Prime Minister has refused to step back from his argument that the big banks might not be able to pass on in full any cut in official interest rates this week, with new Treasury advice underlining the rising cost of credit in the face of the global financial crisis.

But in attacking the multi-million-dollar executive salaries of the modern era, Mr Rudd has sought to place the global financial crisis within a values framework, warning that "the disease" of short-termism has infected governments and financial markets.

"We've seen the triumph of greed over integrity; the triumph of speculation over value creation; the triumph of the short term over long-term sustainable growth," Mr Rudd said.
http://www.theaustralian.news.com.au...90-601,00.html

Laatst gewijzigd door exodus : 7 oktober 2008 om 12:24.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2008, 12:34   #20214
exodus

Standaard

Hier een zeer interessant artikel over de economische crisis en hoe het opzettelijk gecreeerd is door de internationale bankiers:

Citaat:
Flashback: CFR “Gamed” Economic Implosion in 2000

Kurt Nimmo
Infowars
October 3, 2008

Back in 2000, before “everything changed,” the Council on Foreign Relations held a conference entitled “The Next Financial Crisis: Warning Signs, Damage Control and Impact” at its posh headquarters on Manhattan. “For two days, several speakers told a high-powered audience of 250 people, comprised largely of bankers, investors, corporation officials, and policymakers, mostly from the United States, but also from Europe, of the possibility that the U.S. stock market, and potentially the world financial system, would melt down,” Richard Freeman wrote in the July 28, 2000, issue of the Executive Intelligence Review.
Lees verder op:

http://www.infowars.com/?p=5073
Oud 8 oktober 2008, 12:31   #20215
exodus

Standaard

Zoals we voorspeld hadden: ze gebruiken de economische crisis als incentive om een globaal regulerend economisch orgaan erdoor te drukken...

Citaat:
Bankers Wants World Economic Government To Solve Financial Crisis They Created

The culprits who caused the problem offer their solution - more power for themselves

Paul Joseph Watson
Prison Planet
Wednesday, October 8, 2008

The world’s central bankers are gathering this week at the IMF-World Bank conference in Washington DC and are expected to grease the skids for the creation of a machinery of world economic governance under the pretext of preventing a repeat of the financial crisis, a global economic policeman to patrol a de-facto financial dictatorship.

Bilderberg member and recently appointed UK Business Secretary Peter Mandelson (pictured above) argued last week that new global solutions are needed because “the machinery of global economic governance barely exists”, adding: “It is time for a Bretton Woods for this century,” reports the Telegraph, noting that “Opinion is now hardening around the case for a new global architecture to enforce rules that ensure lessons are learnt.”
http://www.prisonplanet.com/bankers-...y-created.html
Oud 8 oktober 2008, 15:22   #20216
exodus

Standaard

DAvid Icke was nog eens te gast op de Alex Jones show, naar aanleiding van zijn lezing dat hij gaf in California.

Hier kan je het volledige interview beluisteren:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fu...9-085ea7c594da
Oud 8 oktober 2008, 17:30   #20217
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

MAAR: een puik gemonteerde pseudo-documentaire met wat toffe animaties en hartroerende stellingen, verhalen of theorieën betekent niet noodzakelijkerwijs dat het allemaal klopt of ook, dat er geen greintje waarheid in zit. De waarheid is nooit zwart of wit, eerder grijs en elke poging om een bepaald onderwerp anders te benaderen a priori classeren onder "complottheorieën" of "esotherisch gelul" zou van weinig wetenschappelijke integriteit getuigen. Van these en anti-these naar synthese luidt het dan. Immers, vele dissidenten (type Einstein, Galilei...) bleken achteraf het ook min of meer bij het rechte eind te hebben. Dat is nou net een punt waar zelfgeproclameerde truthers of whistleblowers type Icke, Jones, Jordan, Friedman... dan ook handig op in spelen in dit kennisklimaat van twijfel.

Aangezien de mainstream media veeleer zwart dan wit en af en toe grijs zijn, kan het geen kwaad dat er een omgekeerde beweging bestaat. Op die manier houden beide elkaar in evenwicht.

Ik deel uw kritiek op een aantal posters in deze haast legendarische forumdraad, maar tegelijk ben ik blij dat ze volharden in hun denken. Het maakt de discussie er alleen maar snediger op!

Films zoals Zeitgeist zijn bovendien ideaal om slapende medemensen wakker te schudden. In een volgend stadium komen ze hopelijk tot inzicht dat de waarheid ergens in het midden ligt. Dat lijkt me al een hele prestatie.
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2008, 08:45   #20218
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh Bekijk bericht
Films zoals Zeitgeist zijn bovendien ideaal om slapende medemensen wakker te schudden. In een volgend stadium komen ze hopelijk tot inzicht dat de waarheid ergens in het midden ligt. Dat lijkt me al een hele prestatie.
Zeggen dat "de waarheid in het midden ligt" is een veralgeming en dooddoener die kan gebruikt worden door gemakzuchtig denkenden om een claim die op het eerste zich onmogelijk lijkt binnen iemands wereldbeeld, te weerleggen of verzwakken zonder echte argumenten.

De waarheid ligt daar waar het geheel aan feiten dit aanwijst.
Oud 9 oktober 2008, 08:52   #20219
exodus

Standaard

Hier een voorbeeld waar de alternatieve media exact voorspeld heeft wat er ging gebeuren. Een economische crisis en dan de NWO frontmannen die zeggen dat er een "globale oplossing" moet komen (die hun uiteraard meer macht en controle geeft). Dit bewijst wederom dat de alternatieve media echt kritissch is en vragen durft te stellen en zaken aankaart, terwijl de mainstream media meestal enkel gewoon na-aapt wat er vanuit officiële bron gezegd wordt.

http://www.prisonplanet.com/you-saw-...-long-ago.html
Oud 9 oktober 2008, 09:11   #20220
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Toch schattig hoe Exodus, die nitwits van PrisonPlanet blijft aanhalen en hun nu zelfs al 'exact voorspellende gaven' toedicht.

Geen enkele zinnige mens vertrouwt of gelooft uiteraard charlatans als Alex Jones en zijn "gebochelde knecht", Paul Watson.

Het feit dat ze continu de zotste voorspellingen uitbraken, waarvan de meerderheid total bollocks blijkt te zijn, vergeet Exodus hier weer even voor het gemak.
Dat er dan af en toe (bij toeval) toch iets gedeeltelijk uitkomt wordt dan opgeblazen en gebruikt om hun (by default zero) credibility op te krikken.

Zelfs een kapot uurwerk is 2 keer per dag toch correct, nietwaar?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be