![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20261 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20264 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, je zou gelijkaardig kunnen stellen dat de massale interesse voor de Harry Potter-films en boeken en de interviews en media-verschijningen van Daniel Radcliffe en JK Rowling, zouden bewijzen dat er meer en meer mensen geloven in Harry Potter.
En dat terwijl het Harry Potter-verhaal veel realistischer is dan vele conspiracy theorien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20265 | |
|
![]() Wie zegt dat het fabeltjes zijn. Dit is weer jouw eigen pejoratieve bijsmijtsel die die subjectieve houding bevestigd. Het is inderdaad zo dat interesse niet rechtstreeks duidt op een geloof erin. Maar ik had het anders moeten formuleren. Er is weldegelijk een groeiend besef. Natuurlijk zullen niet alle mensen die die docu's bekijken erin geloven. Ik had het anders moetne formuleren in mijn post zodat zulke personen als jij niet op één woord springen en een "knee jerk reactie" posten die aan een vooroordeel vasthangt. Het groeiende besef is te zien aan het success van de grasroots movement die overal her en der opspringen, aan de polls op internet (zelfs op die van mainstream sites etc). Ik heb de indruk dat sommigen ergens niet kunnen verdragen dat gewoonweg meer en meer mensen het beseffen. Alsof ze iets te verdedigen hebben. Het wordt meer en meer duidelijk dat er iets mis is en dat wij om de tuin geleid worden. Mensen die vasthangen aan hun wereldbeeld maken het hunzelf alleen maar moeilijk. Hoe meer je je eigen ingraaft tegen alternatieve zienswijzen, hoe des de harder je de slinger in je gezicht gaat krijgen. Ik zeg dit niet uit leedvermaak maar ik denk gewoon dat het zo is. Uiteraard is iedereen vrij zijn eigen keuzes te maken. Markeer toch deze uitspraken: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 16 oktober 2008 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20266 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(toch één van je domste uitlatingen ooit hoor Parcifal) Bij de twee bovenstaande posts ziet u precies waar DRG het over heeft. Echt een waardevol artikel voor mensen die het hele 9/11 serieus willen aanpakken en niet willen vallen voor de pseudo-debunkers en hun éénzijdige visie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20267 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Google maar eens op CCMRF. Echt geen fabeltjes hoor. Ik zou mij, als Amerikaanse burger, hier toch serieuze vragen over stellen...
![]() |
![]() |
#20268 | |
|
![]() De NWO werkt verder aan haar plannen. Allemaal zogezegd een legitieme reactie op een crisis, maar in feite een uitgewerkt plan volgens problem reaction solution.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20269 | |
Staatssecretaris
|
![]() China, coming to a modem near you:
http://arstechnica.com/news.ars/post...o-opt-out.html Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20270 | |
Burgemeester
|
![]() Allé, ik zal deze hier nog maar eens herhalen, want als ge 's avonds laat op het eind van een pagina iets zet krijgt ge zelden reactie, is mijn ervaring hier.
Of misschien kunnen de 'debunkers' gewoon niks vinden om de bron te discrediteren? 't Is handiger dubieuze bronnen en informatie belachelijk te maken, dan kunt ge blijven doen alsof er helemaal geen probleem bestaat. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we op zijn minst wachten tot de feiten zich voordoen (indien dat al gebeurd) , dan kunnen we daarná de conspiracy theorien errond debunken. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 18 oktober 2008 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20272 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nee, Parcifal wil een officiële verklaring van het Witte Huis, waarvan de echtheid als een paal boven water staat, vooraleer hij zal reageren. Vermits die echtheid moeilijk te verifiëren valt, wil hij liever wachten tot de krijgswet daadwerkelijk wordt afgekondigd, om dan met alle beschikbare democratische middelen die er dan nog zijn - geen enkel dus - te reageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20273 | |
Banneling
|
![]() Even Exodus vóór zijn
![]() Hieronder screendump van de vrt nieuwsredactie van vandaag. http://www.deredactie.be/cm/de.redac...reldtop_crisis Mag ik raden, wat de commentaar zal zijn? Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 19 oktober 2008 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20274 |
|
![]() "Globale Wereldorde"
![]() Zijn er dan andere? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is Obama en/of McCain lid van skulls and bones?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Sarko" heeft natuurlijk gelijk om op te merken dat je een systeem van de 21ste eeuw niet kan reguleren met methoden van de 20ste eeuw....
Het verschuiven van het economische zwaartepunt richting Azie,de belachelijkheid van het toepassen van militaire macht om uiteindelijk de problemen NIET op te lossen,en nu het barsten van het huidge systeem van financien, maken een "nieuwe wereldorde" alleen maar urgenter.... Laatst gewijzigd door kelt : 19 oktober 2008 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20277 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20278 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
U trekt graag ten strijde tegen een -deels zelf gemaakte - karikatuur: "Eén sinister clubje -al dan niet reptielen -achter de schermen heeft de touwtjes in handen en controleert alle belangrijke politici-poppetjes en zakenzakken in de wereld." Dat vindt u belachelijk en daar steekt u dus de draak mee. Zo hoeft u bedenkingen bij uw eigen wereldbeeld "De creatie van internationale organisaties als de EU en de VN is enkel en alleen gebeurd voor het welzijn van de mensheid" niet au serieux te nemen. (Mijn excuses voor het karikaturiseren van uw opvattingen.) Misschien is de werkelijkheid iets genuanceerder. Verschillende elitaire kringen streven naar maximalisatie van hun macht, met wisselende coalities en vijandschappen, net zoals verschillende heersers dat het afgelopen millenium deden. De methodes zijn natuurlijk iets geraffineerder geworden. De schijn van democratie moet immers hoog gehouden worden. Het gaat dus om elkaar bestrijdende facties, maar toch is de term 'de elite' gerechtvaardigd, want hoe zeer men de eigen macht ook wil vergroten ten koste van anderen, één ding zal men nooit laten gebeuren: het plebs werkelijk laten meespreken. Zoals in de middeleeuwen de lijfeigene er niet op moest rekenen dat de vijand van zijn heer hem in vrijheid zou stellen. Of gelooft u werkelijk dat Bush, Sarkozy en cs. bij elkaar komen voor het heil van de mensheid? Of misschien zij niet, maar andere, 'goeie' politici, als het volk maar zo verstandig zou zijn om die te verkiezen, en dan liefst in een wereldregering, dan zouden alle problemen opgelost geraken? Of misschien is die schijn van democratie zelfs overbodig en kunnen we beter gaan voor een wereldregering van 'wijzen' die wordt samengesteld vanuit een 'consensus' die in 'de wetenschap' en de redelijke media bestaat? Zij zullen toch niet aan de verlokkingen van de macht vervallen? Toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20279 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Een overzicht van de plannen:
http://www.g8.utoronto.ca/g20/g20pla...lans081010.pdf Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 20 oktober 2008 om 00:00. |
||