![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Foam snoep is een soort snoep bestaat uit een schuim-achtige massa suiker, glucosestroop en consistentie verlenende, gewoonlijk gelatine. Schuim Candy komt in verschillende smaken en soms chocolade coating die kan bevatten kokosnoot vlokken of worden uitgerust met hagelslag. Voorbeelden van marshmallows zijn: schuim bananen en magere cantharellen. Voorbeelden van marshmallows met chocolade coating is kokosnoot stippen. Foam Candy verschijnt ook in julversion als brownies, chocolade brownies of sparren kegels. Marshmallows zijn ook een soort van schuim snoep, zoals snoep "suikerklontjes". Snoepjes en chips hebben bewezen slecht voor het milieu, en het ergste is marshmallows gevolgd door gelei en melkchocolade. Een zak marshmallows hebben zo veel invloed op het klimaat als een portie van varkensvlees. Dat blijkt uit een studie van het Instituut voor Voedsel en Biotechnologie namens NFA
![]() |
![]() |
![]() |
#20262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.bbq-nl.com/2010/06/gyros.html Je moet de kruiden zelf mengen maar het is echt onbeschoft lekker. Dit moet je proberen. De kruiden kan je hier bestellen: http://www.gekruid.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20263 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20265 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziet er niet mis uit. Typ: gebruik een gaatjespan, dan kan je je gyros direct volledig snijden, en bruin je hem aan alle kanten krokant.
![]() |
![]() |
![]() |
#20267 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij moet ambras maken om een of ander filmke.
![]() |
![]() |
![]() |
#20269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hem vooral om de kruiden. Daar kan geen pita/kebab/gyros rommel van bij den Turk aan tippen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doodsbedreiging gerapporteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20271 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volkorenboterham met smeerkaas. Groentensoep (verse) uit de vriezer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20274 |
Minister-President
|
![]() stokbrood met geitenkaas met peper, en tomaat.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#20275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vandaag redelijk gegeten.
Deze morgend: Grof brood met ardeense hesp. Deze middag: Sjust ik was de middag pas wakker. Deze avond: Gekookte patatten, een spitskool en een kippenfilet Deze nacht: Een pizza Nu: Sloten Duvel
![]() |
#20276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wegens grieperig sinds deze ochtend: (volledige doos papieren zakdoekjes is al verdwenen) : zakje Perdogrip in kop heet water. En straks dodo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |