![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#20281 |
|
Minister-President
|
Vervang de honing en de confituur door maredsouskaas enerzijds, en hesp anderzijds, en je hebt mijn maaltijd. Aangevuld met een lekker soepje van pompoen, prei en (peper)geitenkaas en croutons (tomatensmaak, ja ik heb ze zo gekocht).
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
#20282 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#20283 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een kop warme melk met honing.
|
|
|
|
|
|
#20284 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
|
#20285 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#20286 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog eentje.
|
|
|
|
#20287 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom niet de varianten met confituur bij?
|
|
|
|
|
|
#20288 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik haat joegert met klodden erin.
Dat heeft er niks mee te maken. Ook magere joegert is een aanfluiting. Drink dan water als het mager moet zijn.
|
|
|
|
#20289 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Anyway ik heb vandaag staan wokken.
Reepjes biefstuk, een uitje, boontjes en patatjes, afgekruid met versgemalen zwarte peper en vrij veel sojasaus. Op het bord een beetje Sriracha en je hebt een koningsmaal. |
|
|
|
|
|
#20290 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#20291 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weet ge, normaal was het vandaag boerenkost. Patatjes en boontjes met gebakken biefstuk. Gelukkig had ik op tijd gezegd dat ze mijn steak niet mag bakken. Dus ik haal de wok boven... Nu moet ge weten dat mijn ouders geen fan zijn van "modern eten"... Dus mijn wokje is klaar en ik schep mij een royaal bord op. Er was nog vrij veel over in de wok... Na een half uurtje ga ik naar de keuken om nog wat op te scheppen en wat zie ik? Mijn ouders hebben de wok leeggegeten. En ze hadden voor mij hunnen boerenkost al opgegeten. Hypocrieten
Laatst gewijzigd door Demper : 17 september 2012 om 21:31. |
|
|
|
|
|
#20292 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dus: dankuwel mama en papa. |
|
|
|
|
|
|
#20293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vroeg hoe het smaakte... "Ja toch een beetje zout eh..." "Ja das de sojasaus, maar waarom eet ge dan de wok leeg?" Dan trekken ze hun schouders op. |
|
|
|
|
|
|
#20294 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meestal zijn oudere mensen zeer zout-gezind. Citaat:
|
|
|
|
|
#20295 | |
|
|
Citaat:
Geef anders eens een warme houseparty voor al je kennissen en verras hen met je ravissantste kookfantasie, dan zal je d'office andere reacties scoren. Ik zie je kookprogramma "Dempende Gerechten" al zo voor me. |
|
|
|
|
|
|
#20296 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad... maar ze zullen altijd wel iets vinden.
Weet je waarom? Omdat ik beter kan koken dan hen. Citaat:
Citaat:
Dempende Gerechten... ![]() |
||
|
|
|
|
|
#20297 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
freeeeeeeet
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#20298 |
|
|
|
|
|