Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 20 mei 2008, 15:07   #2021
DebianFox
Minister
 
DebianFox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 oktober 2005
Locatie: Mont de l'Enclus
Berichten: 3.437
Standaard

Waarom is Online plots geband?
__________________
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline  
Oud 21 mei 2008, 23:17   #2022
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Waarom is Online plots geband?


Dat vraag ik mij ook af ja.

Haar laatste post was een cartoon van Nekschot, maar dat kan de reden niet zijn.
Die cartoon is misschien wel in Nederland verboden maar in Belgié niet.

Laatst gewijzigd door daiwa : 21 mei 2008 om 23:21.
daiwa is offline  
Oud 22 mei 2008, 01:29   #2023
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Och, Online nu pas gebanned?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 25 mei 2008, 20:38   #2024
Yucagira
Europees Commissaris
 
Yucagira's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 6.303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dat vraag ik mij ook af ja.

Haar laatste post was een cartoon van Nekschot, maar dat kan de reden niet zijn.
Die cartoon is misschien wel in Nederland verboden maar in Belgié niet.
Zijn Online en forumspook definitief of tijdelijk gebannen ?
__________________
Brussel Vlaams
Yucagira is offline  
Oud 25 mei 2008, 22:10   #2025
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

hmmm,
beste moderatie,
nu begrijp ik er niets meer van. Ik had net de indruk dat online het een beetje begon te laten om iedereen voor dhimmi en poco uit te schelden, en net nu is zij geband.
ik heb ook in haar laatste berichten geen oproepen tot geweld opgemerkt.
Dat men mij niet verkeerd begrijpe, ik trek de beslissing van de moderatie niet in twijfel, alleen snap ik ze niet:
driewerf is offline  
Oud 25 mei 2008, 22:36   #2026
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Ik had net de indruk dat online het een beetje begon te laten om iedereen voor dhimmi en poco uit te schelden, en net nu is zij geband.
1) onvoorstelbaar dat dat een zij was !? zelden zoveel haat opgekropt gezien in 1 mens

2) ik denk echt niet dat iemand poco noemen hetgene was wat er het meest gestoord was aan haar berichten

3) bon débarras!
moser is offline  
Oud 26 mei 2008, 09:07   #2027
Hrafnar
Banneling
 
 
Hrafnar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2004
Berichten: 723
Standaard

Het kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik zit hier met de stellige indruk dat er de laatste tijd nogal wat geband wordt. Ik weet niet of dat meer of minder is dan gemiddeld, maar opvallend is wel dat de bannelingen vrijwel allemaal als "rechts" zijn te beschouwen, én dat ze het in discussies telkens aan de stok hebben gehad met een select groepje politieke tegenpolen.
Ik kan niets hard maken uiteraard, maar bij mij is inmiddels al wel het vermoeden gerezen dat één of meerdere personen behorend tot voorgenoemd select groepje politieke tegenpolen min of meer systematisch op rode driehoekjes aan het klikken is/zijn bij hen onwelgevallige politieke tegenstanders, en dat één of meerdere moderatoren daar blijkbaar ontvankelijk voor is/zijn.
Hrafnar is offline  
Oud 26 mei 2008, 09:44   #2028
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar Bekijk bericht
Het kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik zit hier met de stellige indruk dat er de laatste tijd nogal wat geband wordt. Ik weet niet of dat meer of minder is dan gemiddeld, maar opvallend is wel dat de bannelingen vrijwel allemaal als "rechts" zijn te beschouwen, én dat ze het in discussies telkens aan de stok hebben gehad met een select groepje politieke tegenpolen.
Ik kan niets hard maken uiteraard, maar bij mij is inmiddels al wel het vermoeden gerezen dat één of meerdere personen behorend tot voorgenoemd select groepje politieke tegenpolen min of meer systematisch op rode driehoekjes aan het klikken is/zijn bij hen onwelgevallige politieke tegenstanders, en dat één of meerdere moderatoren daar blijkbaar ontvankelijk voor is/zijn.
de optie dat Forumspook en Online iets te vaak het forumreglement hebben overtreden wordt - uiteraard - niet overwogen.
driewerf is offline  
Oud 26 mei 2008, 10:03   #2029
Hrafnar
Banneling
 
 
Hrafnar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2004
Berichten: 723
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
de optie dat Forumspook en Online iets te vaak het forumreglement hebben overtreden wordt - uiteraard - niet overwogen.
Die optie is wél overwogen door me, maar ik heb niks strafbaars gezien, en blijkens jouw vorige post hier jijzelf ook niet, toch niet bij Online.

En wat ik al zei: als bepaalde mensen georganiseerd en systematisch op rode driehoekjes van bepaalde forumleden gaan klikken, vrees ik dat de moderator(en) niet elk geval apart gaan behandelen, of er zelfs maar naar kijkt, maar dat zoiets eerder op de grote hoop wordt gegooid en dat er dan geconcludeerd wordt dat als die-en-die persoon zoveel klachten heeft gekregen, dat hij of zij dan wel schuldig moet zijn en dus een ban krijgt.
Hrafnar is offline  
Oud 26 mei 2008, 10:04   #2030
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar Bekijk bericht
Die optie is wél overwogen door me, maar ik heb niks strafbaars gezien, en blijkens jouw vorige post hier jijzelf ook niet, toch niet bij Online.

En wat ik al zei: als bepaalde mensen georganiseerd en systematisch op rode driehoekjes van bepaalde forumleden gaan klikken, vrees ik dat de moderator(en) niet elk geval apart gaan behandelen, of er zelfs maar naar kijkt, maar dat zoiets eerder op de grote hoop wordt gegooid en dat er dan geconcludeerd wordt dat als die-en-die persoon zoveel klachten heeft gekregen, dat hij of zij dan wel schuldig moet zijn en dus een ban krijgt.
als je geen vertrouwen hebt in de moderatie, het staat je vrij om hier niet meer te posten hoor.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 26 mei 2008, 10:25   #2031
Hrafnar
Banneling
 
 
Hrafnar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2004
Berichten: 723
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
als je geen vertrouwen hebt in de moderatie, het staat je vrij om hier niet meer te posten hoor.
Het heeft niet zo zeer met geen vertrouwen in de moderatie te maken alswel met het feit dat ik vermoed, en ik herhaal vermoed -aangezien ik zelf geen moderator ben en dat dus niet kan natrekken- dat bepaalde forumleden bij bepaalde andere forumleden georganiseerd en stelselmatig op dat rode driehoekje klikken teneinde de oppositie op die manier dan maar de mond proberen te snoeren daar waar het in een discussie blijkbaar niet lukt.

Sommige zaken zijn mij net ietsje te opvallend om het aan het toeval toe te schrijven. Laten we het daar maar op houden.
Hrafnar is offline  
Oud 26 mei 2008, 10:55   #2032
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar Bekijk bericht
Het heeft niet zo zeer met geen vertrouwen in de moderatie te maken alswel met het feit dat ik vermoed, en ik herhaal vermoed -aangezien ik zelf geen moderator ben en dat dus niet kan natrekken- dat bepaalde forumleden bij bepaalde andere forumleden georganiseerd en stelselmatig op dat rode driehoekje klikken teneinde de oppositie op die manier dan maar de mond proberen te snoeren daar waar het in een discussie blijkbaar niet lukt.

Sommige zaken zijn mij net ietsje te opvallend om het aan het toeval toe te schrijven. Laten we het daar maar op houden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
de optie dat Forumspook en Online iets te vaak het forumreglement hebben overtreden wordt - uiteraard - niet overwogen.
Kim is offline  
Oud 27 mei 2008, 00:00   #2033
jules
Staatssecretaris
 
jules's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 oktober 2003
Locatie: Antwerpen en zo
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar Bekijk bericht
Het kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik zit hier met de stellige indruk dat er de laatste tijd nogal wat geband wordt.
ik vind het anders behoorlijk rustig de laatste tijd
jules is offline  
Oud 27 mei 2008, 07:07   #2034
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar Bekijk bericht
Die optie is wél overwogen door me, maar ik heb niks strafbaars gezien, en blijkens jouw vorige post hier jijzelf ook niet, toch niet bij Online.

En wat ik al zei: als bepaalde mensen georganiseerd en systematisch op rode driehoekjes van bepaalde forumleden gaan klikken, vrees ik dat de moderator(en) niet elk geval apart gaan behandelen, of er zelfs maar naar kijkt, maar dat zoiets eerder op de grote hoop wordt gegooid en dat er dan geconcludeerd wordt dat als die-en-die persoon zoveel klachten heeft gekregen, dat hij of zij dan wel schuldig moet zijn en dus een ban krijgt.
Ik ga hier volledig in mee.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 27 mei 2008, 16:16   #2035
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Kan er aub iets gedaan worden aan deze draad?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=106501

Dank je!
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline  
Oud 27 mei 2008, 17:06   #2036
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Kan er aub iets gedaan worden aan deze draad?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=106501

Dank je!
Je bemerking is terecht, vind ik. De topicstarter doet zelfs geen moeite om het probleem te schetsen: hij stelt zich enkel de vraag wat het probleem is met een relatie tussen een minderjarige en wie decennia ouder is. Niks concreets, niks uit het leven gegrepen, puur hypothetisch. De beginpost klinkt nogal ziekelijk. Misschien best reageren binnen de draad zelf.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 27 mei 2008 om 17:10.
Rudy is offline  
Oud 27 mei 2008, 23:26   #2037
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Kan er aub iets gedaan worden aan deze draad?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=106501

Dank je!
Bedankt om zo snel te reageren!

@ Rudy: enkele posts verder verschenen er hoogst ongepaste afbeeldingen en bleek dat de topicstarter eerder het complement was van de persoon die hij beweerde te zijn in de openingspost, vandaar ...
__________________
Bedankt!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 mei 2008 om 23:28.
Groentje-18 is offline  
Oud 28 mei 2008, 10:38   #2038
Hrafnar
Banneling
 
 
Hrafnar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2004
Berichten: 723
Standaard

Kan iemand van de moderatie mij uitleggen waarom ik een berisping heb gehad vanwege een 'persoonlijke aanval' in een bericht van mij in een topic dat:
A) gestart is door een uiterst dubieuze forumtroll (belg69/vrouwke),
B) inmiddels in zijn geheel verwijderd lijkt te zijn,
C) bol stond van allerlei onzin dat in niets onderdeed voor, en vaak erger was dan mijn berichtje (zie o.a. het bericht van duveltje382 in dit subforum), en tenslotte
D) waarin ik niemand bij naam heb genoemd ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diatonos
Dear Hrafnar,

You have received an infraction at Politics.be.

Reason: Persoonlijke aanval
-------
Geachte,

Gelieve niet te schelden.

Mvg,

Diatonos
-------

This infraction is worth 4 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.

Original Post:
https://forum.politics.be/showthread.php?p=3453366
Citaat:
Wat een geniale draad.

Ik hoop van ganser harte dat de moderatie voorlopig niet ingrijpt opdat deze 16 of 50 jarige dikke, racistische shemalepedotroll ons nog maar lang mag vermaken.
All the best,
Politics.be
En tenslotte nog even dit uit een eerdere post in dit topic:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar Bekijk bericht
Het heeft niet zo zeer met geen vertrouwen in de moderatie te maken alswel met het feit dat ik vermoed, en ik herhaal vermoed -aangezien ik zelf geen moderator ben en dat dus niet kan natrekken- dat bepaalde forumleden bij bepaalde andere forumleden georganiseerd en stelselmatig op dat rode driehoekje klikken teneinde de oppositie op die manier dan maar de mond proberen te snoeren daar waar het in een discussie blijkbaar niet lukt.

Sommige zaken zijn mij net ietsje te opvallend om het aan het toeval toe te schrijven. Laten we het daar maar op houden.
Hrafnar is offline  
Oud 28 mei 2008, 12:24   #2039
Hrafnar
Banneling
 
 
Hrafnar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2004
Berichten: 723
Standaard

De moderatie heeft inmiddels haar foutje onderkend en rechtgezet, waarvoor dank.
Hrafnar is offline  
Oud 28 mei 2008, 12:25   #2040
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar Bekijk bericht
De moderatie heeft inmiddels haar foutje onderkend en rechtgezet, waarvoor dank.
dus toch geen heksenjacht op rechts?

toemen hé.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be