Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 augustus 2005, 15:48   #2021
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Als er subliminals op de TV zijn die ons beinvloeden,
ben je dan bereid om enigszins mee te gaan in onze 'rare ideen"
En hou je dan ook rekening met wat er in die subliminils staat?
Als dat verder gaat dan "Koop Keno" (zie: In de Gloria), zeker en vast !
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 15:52   #2022
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
>>knip<<
De believers hebben zitten zeggen dat er meer aanslagen gingen volgen. Dat is ook gebeurt met 7/7.
>>knip<<
Ja hé. Ik ook hè. En voor de rest iedereen die een beetje snapte dat het niet zo verstandig was om in Irak nog meer, nog eens oorlogje te gaan spelen. Daarvoor maakt mij dat nog geen believer. Zéker niet in zoiets onzinnigs als wereldoverheersing vanuit een kasteel in de Ardennen of reptielen vermomd als mensen..
Dát is fantasie de vrije loop..

O, wacht, is er niet dat kasteel dat wordt bewoond door Hara Krishna aanhangers, daar in de Ardennen? Zouden ze dat misschien bedoelen? [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 26-08-2005 at 16:57
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
>>knip<<
De believers hebben zitten zeggen dat er meer aanslagen gingen volgen. Dat is ook gebeurt met 7/7.
>>knip<<
Ja hé. Ik ook hè. En voor de rest iedereen die een beetje snapte dat het niet zo verstandig was om in Irak nog meer, nog eens oorlogje te gaan spelen. Daarvoor maakt mij dat nog geen believer. Zéker niet in zoiets onzinnigs als wereldoverheersing vanuit een kasteel in de Ardennen of reptielen vermomd als mensen..
Dát is fantasie de vrije loop..

O, wacht, is er niet dat kasteel dat wordt bewoond door Hara Krishna aanhangers, daar in de Ardennen? Zouden ze dat misschien bedoelen? [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[quote=exodus>>knip<<
De believers hebben zitten zeggen dat er meer aanslagen gingen volgen. Dat is ook gebeurt met 7/7.
>>knip<<
[/quote]Ja hé. Ik ook hè. En voor de rest iedereen die een beetje snapte dat het niet zo verstandig was om in Irak nog meer, nog eens oorlogje te gaan spelen. Daarvoor maakt mij dat nog geen believer. Zéker niet in zoiets onzinnigs als wereldoverheersing vanuit een kasteel in de Ardennen of reptielen vermomd als mensen..
Dát is fantasie de vrije loop..

O, wacht, is er niet dat kasteel dat wordt bewoond door Hara Krishna aanhangers, daar in de Ardennen? Zouden ze dat misschien bedoelen? [/size]
[/edit]
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 augustus 2005 om 15:57.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 15:53   #2023
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Als dat verder gaat dan "Koop Keno" (zie: In de Gloria), zeker en vast !
Het gaat zeker verder dan Koop Keno. ik heb het over subliminals ivm de NWO
veel genoemde zaken hier.
En dit is slechts 1 van de manieren van de NWO



met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 15:56   #2024
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
O ja! en het gaat heel ver..ELF. etc
Maar ook subliminals op de TV!



met vriendelijke groeten

Pindar
Gelukkig heb ik Pindar om mij daarop te laten wijzen.
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 15:56   #2025
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:

Daarvoor maakt mij dat nog geen believer. Zéker niet in zoiets onzinnigs als wereldoverheersing vanuit een kasteel in de Ardennen of reptielen vermomd als mensen..
Dát is fantasie de vrije loop..

O, wacht, is er niet dat kasteel dat wordt bewoond door Hara Krishna aanhangers, daar in de Ardennen? Zouden ze dat misschien bedoelen?
jammer dat je alles weer verdraaid. ik heb het nooit over wereldoverheersing vanuit een kasteel in de Ardennen gehad! Als je de posten leest weet je dat het in hartje Londen zit.reptielen vermomd als mensen heb ik in ieder geval ook niet genoemd. Waarom die drang alles te verkrachten en te verdraaien?
Angst?


met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:01   #2026
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Gelukkig heb ik Pindar om mij daarop te laten wijzen.
Memphisto, ben je ook bereid , als ik het kan aantonen van de
subliminals,je standpunt te wijzigen? En hou je dan ook effe op met
dat ridiculiseren?


Met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:03   #2027
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Het gaat zeker verder dan Koop Keno. ik heb het over subliminals ivm de NWO
veel genoemde zaken hier.
Wat ik bedoelde met die "Koop Keno" is het volgende. Ken je die Keno (= kansspel) stukjes op TV die juist voor het laatavondnieuws op VRT worden gespeeld? Daar is zo'n muziekske bij, en op In de Gloria (=satirisch programma) werd de allusie gemaakt dat in dat muziekske de tekst "Koop Keno" zat verborgen (wat natuurlijk niet het geval was).

Ik bedoel dus dat het wel degelijk objectief bewijsbaar moet zijn dat er een subliminale boodschap aangaande de NWO met een of ander programma / op een of andere zender werd / wordt doorgestuurd. Indien je dat kunt aantonen, ben ik zeker bereid daar verder op in te gaan.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:04   #2028
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Ja.
'Tuurlijk.

Alleen snap ik niet waar je je zo druk over maakt?
óf doe er wat aan, óf maak jezelf van kant. Maar dit geneuzel over van alles en nog wat, waarbij zelfs beweerd werd dat onze wiskunde niet deugde, tsja.. Dat wij een andere manier van wiskunde bedrijven hebben dan ancient India, kan ik inkomen. Klinkt vrij logisch en totaal anders dan dat onze wiskunde op de schop mot, niet?

Zo ook met NWO. Dat er een stel randdebielen momenteel voor een groot deel van het reilen en zeilen van de westerse wereld verantwoordelijk zijn, spreekt voor zich. Dat zij echter voor een groot deel 'op blind vertrouwen' varen, is mijn overtuiging. Er zitten er velen tussen trouwens, die varen op eigen compas. Hun compas is geëikt. En dan niet aan de nWO, maar aan hun eigen hart & ziel. Dat is namelijk één van die weinige zaken die een mens pas kwijtraakt bij overlijden.

Zelfs de oprichter van CNN had het goed door. EN IS ZELF KLEIN BEGONNEN. Relatief klein. Nu zit hij natuurlijk in het complot, ondanks zijn eigengereidheid en totaal avant-garde leefstijl. Ja, logisch. Iedereen geeft zichzelf gewonnen, zonder slag of stoot, aan zoiets doms als wereldoverheersing. Tuurlijk.

Maar goed, jij je zin: Ja, ik zal wel bang zijn of zo..

ps. Pindar; natuurlijk ben ik bereid mijn mening te wijzigen. Daar �*s ze voor.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mephisto on 26-08-2005 at 17:07
Reason:
--------------------------------

Ja.
'Tuurlijk.

Alleen snap ik niet waar je je zo druk over maakt?
óf doe er wat aan, óf maak jezelf van kant. Maar dit geneuzel over van alles en nog wat, waarbij zelfs beweerd werd dat onze wiskunde niet deugde, tsja.. Dat wij een andere manier van wiskunde bedrijven hebben dan ancient India, kan ik inkomen. Klinkt vrij logisch en totaal anders dan dat onze wiskunde op de schop mot, niet?

Zo ook met NWO. Dat er een stel randdebielen momenteel voor een groot deel van het reilen en zeilen van de westerse wereld verantwoordelijk zijn, spreekt voor zich. Dat zij echter voor een groot deel 'op blind vertrouwen' varen, is mijn overtuiging. Er zitten er velen tussen trouwens, die varen op eigen compas. Hun compas is geëikt. En dan niet aan de nWO, maar aan hun eigen hart & ziel. Dat is namelijk één van die weinige zaken die een mens pas kwijtraakt bij overlijden.

Zelfs de oprichter van CNN had het goed door. EN IS ZELF KLEIN BEGONNEN. Relatief klein. Nu zit hij natuurlijk in het complot, ondanks zijn eigengereidheid en totaal avant-garde leefstijl. Ja, logisch. Iedereen geeft zichzelf gewonnen, zonder slag of stoot, aan zoiets doms als wereldoverheersing. Tuurlijk.

Maar goed, jij je zin: Ja, ik zal wel bang zijn of zo..

ps. Pindar; natuurlijk ben ik bereid mijn mening te wijzigen. Daar �*s ze voor.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ja.
'Tuurlijk.

Alleen snap ik niet waar je je zo druk over maakt?
óf doe er wat aan, óf maak jezelf van kant. Maar dit geneuzel over van alles en nog wat, waarbij zelfs beweerd werd dat onze wiskunde niet deugde, tsja.. Dat wij een andere manier van wiskunde bedrijven hebben dan ancient India, kan ik inkomen. Klinkt vrij logisch en totaal anders dan dat onze wiskunde op de schop mot, niet?

Zo ook met NWO. Dat er een stel randdebielen momenteel voor een groot deel van het reilen en zeilen van de westerse wereld verantwoordelijk zijn, spreekt voor zich. Dat zij echter voor een groot deel 'op blind vertrouwen' varen, is mijn overtuiging. Er zitten er velen tussen trouwens, die varen op eigen compas. Hun compas is geëikt. En dan niet aan de nWO, maar aan hun eigen hart & ziel. Dat is namelijk één van die weinige zaken die een mens pas kwijtraakt bij overlijden.

Zelfs de oprichter van CNN had het goed door. EN IS ZELF KLEIN BEGONNEN. Relatief klein. Nu zit hij natuurlijk in het complot, ondanks zijn eigengereidheid en totaal avant-garde leefstijl. Ja, logisch. Iedereen geeft zichzelf gewonnen, zonder slag of stoot, aan zoiets doms als wereldoverheersing. Tuurlijk.

Maar goed, jij je zin: Ja, ik zal wel bang zijn of zo..[/size]
[/edit]
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 augustus 2005 om 16:07.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:07   #2029
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:

Dat zij echter voor een groot deel 'op blind vertrouwen' varen, is mijn overtuiging.
nietwaar, het werk (de NWO zeg maar ) noemen ze

"The work of Ages" en dat is hun agenda die hun climax binnenkort zal
hebben. Tenzij we dus wakker worden

Met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:07   #2030
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:

Ik bedoel dus dat het wel degelijk objectief bewijsbaar moet zijn dat er een subliminale boodschap aangaande de NWO met een of ander programma / op een of andere zender werd / wordt doorgestuurd. Indien je dat kunt aantonen, ben ik zeker bereid daar verder op in te gaan.
ok, moment graag.



Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:09   #2031
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Dat weten we toch al?
Zelf Nostradamus had het al over 12 jaar oorlog en daarna 1000 jaar vrede.
Die 12 jaar oorlog komt, als ik het wel heb, ergens rond 2012. Na 2024 hebben al diegenen die elkaar niet konden uitstaan elkaar wel zo'n beetje laten merken waarom niet. De grootste dildo's zijn vermoord en wij kunnen rustig verder slapen.

Ik snap niet waar je je druk over maakt?
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:17   #2032
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Hmm lukt me niet hier in zijn geheel neer te zetten

Ga naar: http://www.tobyornottoby.com

boven zie je een aantal hoofdstukken:

Geschiedenis, praktijk, voorbeelden, behandelingen, motivatie,artikelen, colofon, contact

kies "Artikelen"

dan zie je dit:

[size=2]
Citaat:

[size=2]nieuw !

Subliminale boodschappen in T.V.-programma's.

De onderstaande serie artikelen is speciaal geschreven voor het tijdschrift Educare (april 2004). Hierin wordt een verontrustend onderwerp aan de kaak gesteld: razendsnelle beeldjes die in televisieprogramma´s zitten gemonteerd. Deze bevatten bepaalde teksten of plaatjes die het onderbewuste van de kijker kunnen beìnvloeden. Het is min of meer bij toeval gelukt een aantal van deze plaatjes op video vast te leggen. Vervolgens zijn ze frame voor frame gefotografeerd met een digitale camera en daarna geanalyseerd. De resultaten kunnen als schokkend worden ervaren.

[/size]


[/size][size=2]kies voor de uitgebreide versie dan: lees meer[/size]

en kies dan voor het artikel: Het artikel Verdraaid - De wereld op zijn kop gezet.


veel leesplezier!


met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pindar on 26-08-2005 at 17:21
Reason:
--------------------------------

Hmm lukt me niet hier in zijn geheel neer te zetten

Ga naar: http://www.tobyornottoby.com

boven zie je een aantal hoofdstukken:

Geschiedenis, praktijk, voorbeelden, behandelingen, motivatie,artikelen, colofon, contact

kies "Artikelen"

dan zie je dit:

[size=2]
Citaat:

[size=2]nieuw !

Subliminale boodschappen in T.V.-programma's.

De onderstaande serie artikelen is speciaal geschreven voor het tijdschrift Educare (april 2004). Hierin wordt een verontrustend onderwerp aan de kaak gesteld: razendsnelle beeldjes die in televisieprogramma´s zitten gemonteerd. Deze bevatten bepaalde teksten of plaatjes die het onderbewuste van de kijker kunnen beìnvloeden. Het is min of meer bij toeval gelukt een aantal van deze plaatjes op video vast te leggen. Vervolgens zijn ze frame voor frame gefotografeerd met een digitale camera en daarna geanalyseerd. De resultaten kunnen als schokkend worden ervaren.

[/size]


[/size][size=2]kies voor de uitgebreide versie dan: lees meer[/size]

en kies dan voor het artikel: Het artikel Verdraaid - De wereld op zijn kop gezet.


veel leesplezier!


met vriendelijke groeten

Pindar[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Hmm lukt me niet hier in zijn geheel neer te zetten

Ga naar: http://www.tobyornottoby.com

boven zie je een aantal hoofdstukken:

Geschiedenis, praktijk, voorbeelden, behandelingen, motivatie,artikelen, colofon, contact

kies "Artikelen"

dan zie je dit:

[size=2]
Citaat:

[size=2]nieuw !

Subliminale boodschappen in T.V.-programma's.

De onderstaande serie artikelen is speciaal geschreven voor het tijdschrift Educare (april 2004). Hierin wordt een verontrustend onderwerp aan de kaak gesteld: razendsnelle beeldjes die in televisieprogramma´s zitten gemonteerd. Deze bevatten bepaalde teksten of plaatjes die het onderbewuste van de kijker kunnen beìnvloeden. Het is min of meer bij toeval gelukt een aantal van deze plaatjes op video vast te leggen. Vervolgens zijn ze frame voor frame gefotografeerd met een digitale camera en daarna geanalyseerd. De resultaten kunnen als schokkend worden ervaren.

[/size]


[/size][size=2]kies voor de uitgebreide versie dan: lees meer[/size]


veel leesplezier!


met vriendelijke groeten

Pindar[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 augustus 2005 om 16:21.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:19   #2033
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Nostradamus wist van de hoed en de rand
Geen wonder dat ie kon voorspellen! Hij kende de agenda van de NWO


met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:22   #2034
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Hmm lukt me niet hier in zijn geheel neer te zetten



Ga naar: http://www.tobyornottoby.com

boven zie je een aantal hoofdstukken:

Geschiedenis, praktijk, voorbeelden, behandelingen, motivatie,artikelen, colofon, contact

kies "Artikelen"

dan zie je dit:

[size=2]

[/size][size=2]kies voor de uitgebreide versie dan: lees meer[/size]


veel leesplezier!


met vriendelijke groeten

Pindar
officiële wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat subliminale boodschappen niet werken.
Als het echt zou werken had ik na elke reclameblok wel zin in ne Cola, Lays chips, een Ola ijsje, in Dash, ...
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:25   #2035
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:

officiële wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat subliminale boodschappen niet werken.
Als het echt zou werken had ik na elke reclameblok wel zin in ne Cola, Lays chips, een Ola ijsje, in Dash, ...
Ja dat dacht ik eerst ook, maar dat is de officlele versie!
Er is een heel goed boek over ,zal effe zoeken.
(ik zei toch dat ze de wetenschap beheersen!)

Lees eerst het geplaatste artikel aub!
Lijkt me reeler

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:27   #2036
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Pfew t is wel veel om te lezen (en er zo direct op te reageren), maar ik zal het zeker doen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Turkje on 26-08-2005 at 17:28
Reason:
--------------------------------

Pfew t is wel veel om te lezen (en er zo direct op te reageren), maar ik zal het zeker doen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Pfew t is wel veel om te lezen, maar ik zal het zeker doen.[/size]
[/edit]
__________________
Out of the blue, into the black

Laatst gewijzigd door Turkje : 26 augustus 2005 om 16:28.
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 16:34   #2037
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
(ik zei toch dat ze de wetenschap beheersen!)
Wat beheersen die mannen eigenlijk niet pindar?
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 17:01   #2038
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Is dat zo, Pieke?
Regelmatige blootstelling aan dezelfde beelden zou eventueel wel kunnen leiden tot patroonswijziging, volgens mij. En daarbij: ik wil die voorbeelden van Fight Club IRL wel eens zien.

Nu ben ik op de site geweest en het ziet er 'overtuigend' uit. Nu wil ik deze experimenten, die zij hebben gedaan, herhalen. Daarvoor heb ik het filmmateriaal nodig. Kan iemand mij even verder helpen? Bij Canvas die filmpjes opvragen?
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 17:54   #2039
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Zeg, die fotootjes van jou, die doen mij denken aan een relaas, pas geleden ergens gelezen, over die butfuckfingers uit het schoolboek. Met 1 pink, wijs-en middelvinger omhoog op de foto; da's pas stoer. Blijkt later, dat dat teken stond voor: "2 in de vagina, 1 in de aars". Tsja..

Wisten die kids veel..
Er zaten er enkele tussen die wisten wat het betekende, maar de rest kopieerde klakkeloos. Omdat het stoer was, of gewoonte geworden was..
Dat zijn geen occulte tekens, dat is gewoon een 'originele manier van begroeten'. Natuurlijk zoek jij daar gelijk wat achter, maar da's normaal voor ongezond paranoïde mensen. (Waarmee ik inderdaad stel, dat dat bij u ook wel eens het geval zou kunnen zijn..)

Princes Mathilde bedoelde zeker ook de vinger in de aars ermee toen ze het deed?En de koningin van Engeland...
__________________
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood
To Them We Are Fair Game...
Unconsciously Confined...
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 18:00   #2040
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Wat beheersen die mannen eigenlijk niet pindar?


In ieder geval is wat geen mainstream is al moeilijker, hoewel ze het zeker
proberen.
Er zijn zelfs verhalen bekend van boeken over de NWO
die uiteindelijk verdwenen uit de bibliotheek.
Echt, hun macht strijkt heel ver. Iemand heeft wel eens gezegd,
dat ze zijn als een machtige vieze octopus, die overal zijn tentakels
in heeft.


met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be