![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20581 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met vrienden of kennissen: tussen pot en pint als ik weet dat ze een beetje mijn standpunten delen.
![]() |
#20583 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Los daarvan, deel ik uw mening niet. Of een boekhouder nu dertig posten in rekening moet brengen voor een product x of een product y, maakt geen enkel wezenlijk verschil inzake zijn/haar kwaliteiten en loyaliteit. Idem voor de afdeling IT of de juridische dienst.
![]() |
#20584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behoor jij tot de "Vloms"-broebelaars Jay-P? Of is er nog niemand die "Brusseleir" Jay-P er op gewezen heeft dat in de Vlaamse media, in het Vlaams onderwijs en in de Vlaamse ondernemingen Nederlands het wettelijk communicatiemiddel is? Maar kom, je kunt niet alles weten nietwaar?
|
![]() |
![]() |
#20585 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand lekker influisteren dat je weet wie hij is, dat vind je wel wat hebben, he? Beetje godfathertje in 't echt.
#20587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En mijn ABN is niet Brussels ookni. Ik denk dat Vloms in 't Brussels Flamoesch is of zoiets. In Vilvaure, wodda oeit main weeg stond, esda Vloms Vraag het eens aan NN.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 mei 2020 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
#20588 |
Minister-President
|
![]() Je kan perfect in de verkoopsstrategie geloven (omdat die gewoon heel goed is); en toch twijfels hebben bij de meerwaarde van het product. En nogmaals, als bijvoorbeeld boekhouder/IT-manager/preventieadviseur/... kan je perfect je werk doen. Ik zie dus niet goed in, waarom dat niet zou kunnen.
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 4 mei 2020 om 13:38. |
![]() |
![]() |
#20589 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Vlaams Nationale Smartphone die brult als de leider belt ? |
|
![]() |
![]() |
#20590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20592 |
Banneling
|
![]() Dat geldt alleen voor de openbare sector en in hun communicatie naar de burger, en het publieke onderwijs.
Private bedrijven, het hoger onderwijs, enz...doen wat ze zelf willen. Net zoals prive personen onder elkaar. In mijn onderneming is Engels de voertaal aan het worden. |
![]() |
![]() |
#20593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wat betreft Raden van Bestuur en dergelijke geldt dat natuurlijk niet. Maar hoger onderwijs is helemaal niet zo vrij als jij denkt hoor. Lessen in een andere taal kunnen maar zijn wel een afwijking waarover het onderwijsministerie zich dient uit te spreken. Denk maar aan de regelmatig opduikende discussies omtrent cursussen in het Engels. |
|
![]() |
![]() |
#20594 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
#20595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20596 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20597 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze dikke tetten hebben maat het niet uit wat ze drinken.
#20599 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20600 | |
|
![]() Citaat:
![]() https://nl.wikipedia.org/w/index.php...oldid=48335938 |
|