![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20621 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar misschien beschik jij over één en andere informatie waaruit de authenticiteit van zowel de Rockefellerquote als Kissingerquote blijkt. Of neen, wacht, je gaat -zoals we van CT-adepten gewoon zijn - nog wat andere nonsens copy/pasten in de hoop dat niemand nog let op de intellectuele flaters die je beging? Have fun! ![]()
![]() |
![]() |
#20622 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat de quotes die onweerlegbaar feiten zijn zoals de laatste, en die vrijwel dezelfde zijn als degene die jij in twijfel trekt, net aantonen dat het geen "intellectuele flaters" zijn. Meer zelfs, beweren dat alles fictie is wanneer je een deel van de feiten moet negeren of omschrijven als "nonsens" wijst volgens mij veel meer op "intellectuele flaters."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mij komt het over dat hij het leuk vind als mensen hem (en zijn medewerkers) beschuldigen van die zaken omdat het wel iets is waarvan hij zou willen dat het de werkelijkheid was . Het betreft hooguit iets waar hij naar toe zou willen werken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20624 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laat niet veel aan de verbeelding over vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20625 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
niemand beweert dan ook dat alles dan maar fictie is, maar het maakt wel dat er kritischer gekeken wordt naar de andere "feiten" die aangedragen worden. Zulke fabricaties ondermijnen dus de geloofwaardigheid. Dat de weerlegde quotes om de zoveel tijd nog eens uit de kast gehaald worden verbetert de perceptie niet.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20626 |
Burgemeester
|
![]() *knip*
inbreuk op het auteursrecht Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 3 februari 2009 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20627 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kan u daarvan een link geven of iets posten? Citaat:
Waarschijnlijk niet hé? De eID is niet perfect, verre van, maar het is een belangrijke stap. Het zou volkomen debiel zijn om in dit tijdperk van meer en meer aanwezige informatietechnologie te blijven hangen in een 'pre-technologisch' stadium voor identificatie en authenticatie omdat sommige digibeet/zageventen de ontwikkelingen niet naar hun zin vinden. Terechte kritiek is 1 ding, zagen om te zagen is iets anders. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20628 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 februari 2009 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20629 | |
|
![]() Citaat:
In de discussie met Chunga maakte hij er bijna een thesis van voor ocharme twee quotes. Met ellenlange verwijzingen naar bronnen om zijn post te vullen. Een van die quotes is uiteindelijk door mij terug getraceerd tot 1992 in insider report (referentie boek van Texe Marrs uit jaren 90). Toen er van internet nog geen sprake was. Nu is het bijna onmogelijk voor ons om dat na te gaan. Maar er is een bronvermelding gevonden. Het is dus niet 100% bewezen maar er is wel een bron. Uiteindelijk kan je beginnen argumenteren dat insider report dat verzonnen heeft in die tijd, maar daar hebben ze geen argumenten voor. Voor andere quotes zou de lat nooit zo hoog liggen en zou deze bronvermelding zeker volstaan, maar niet met zaken die over de NWO gaan, want dan wordt de lat plots 100 keer hoger gelegd...
Laatst gewijzigd door exodus : 3 februari 2009 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20630 | |
|
![]() Citaat:
En daar reken ik ook de voorspellingen toe
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20631 | |
|
![]() Citaat:
Ten eerste de uitspraak "straffe beweringen" is subjectief. Niet iedereen vindt een bewering even "straf" afhankelijk van zijn geloofsysteem. Wat met "straf" bedoeld wordt is gewoon een eufemisme voor "ongeloofwaardig". Afhankelijk van het geloofsysteem dus. "Straffe" bewijzen is ook subectief. M.a.w de "strafheid" van een bewijs kan volledig ingevuld worden door diegene die de conclusie in twijfel trekt. Bovenstaande opmerking is dus een vrijgeleide om in een ellenlange discussie verzeild te geraken waarbij de debunker telkens kan terugvallen op subjectieve interpretaties en het geloofsysteem van de debunker blijft stand houden. Als je zoiets zegt ben je niet bezig met de waarheid maar gewoon bezig met het verdedigen van je eigen geloofsysteem, of je het nu zelf beseft of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#20632 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik wil hier toch ook eens iest zeggen want ik ben het moe zenne kijk EEN GELOOFSYSTEEM OF GELOOFWAARDIGHEID IS IETS HEEEEEL ANDERS DAN AANEEMELIJKHEID!!! AANEEMELIJKHEID BERUST OP AAN HET FEITELIJKE !! dat is al ik wou zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20633 | |
|
![]() De NWO werkt verder... Stelselmatig komen tot grotere supranationale organisaties die de nationale soevereiniteit afbrokkelen, en die dan versmelten, totdat het eindoel van de NWO bereikt is... heel geleidelijk aan, zonder dat de burgers het beseffen, verenigen in federaties waarbij veel bevoegdheden worden overgedragen aan een liefst niet (rechtstreeks) door de burgers gekozen orgaan van de federatie. In de EU is dit de Europese Commissie.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20634 | |
|
![]() Citaat:
Niks zo subjectief als de interpretatie van wat iemand gezegd heeft (als em dat al ooit gezegd heeft tenminste, iets dat La Chunga al dan niet weerlegd heeft wat betreft de 2 quotes). En ja, ik wil bewijzen zien voor de beweringen. Bronnen, waarin ik zelf kan nagaan hoe sterk de aanwijzingen zijn voor het beweerde. Zo werkt dat in de wetenschap. Zo zou dat in discussies ook moeten werken. En fucking links naar steeds dezelfde fucking websites zijn geen bewijzen. Dan kan ik evengoed tarotkaarten gaan leggen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20635 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20636 |
|
![]() Hier een kort stukje van David Icke (10 min) uit zijn lezing aan de Oxford union voor Oxford studenten. Het gaat over de realiteit waarin we leven en geloofsystemen.
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=20255 Hier een post over de volledige lezing (2u): http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=20181
![]() |
![]() |
#20637 | |
|
![]() Ze bereiden de mensen voor op wat gaat komen...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20638 | |
|
![]() De heersende klasse due de mythe van global warming zo hard pusht gebruikt technieken die alle dictaturen al gebruikt hebben. Kinderen opzetten tegen hun ouders. De mythe van global warming is zodanig extreem gepushed dat alles is toegelaten ervoor. Maar erachter zit er wel een berekend plan.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20639 |
|
![]() Het derde deel van Blackjack (zie deze post):
http://www.telegraph.co.uk/culture/4...---Part-3.html Ditmaal gaat het over de vorming van een Noord Amerikaanse unie na de nucleaire terroristische aanslagen, martial law en één munt de amero. Interessant is wel dit stuk, mannen in pakken die zeggen dat ze "zeer content" zijn met het bereikte. In tegenstelling tot de islamisten die in het stuk beschuldigd worden. ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 6 februari 2009 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20640 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral extreem domme voorbeelden zoals dit. Climate change is een feit. Die discussie is al lang gepasseerd en ontkenning daarvan is te vergelijken met het verdedigen van de flat earth theorie, of van de theorie dat de aarde het centrum van het zonnestelsel is en waarbij de zon rond de aarde draait. Waar het nu om gaat is welke acties er moeten genomen worden. En wat mag dat berekend plan dan wel zijn? Een duurzamer samenlevingsmodel? Hey, als dat het plan is, dan ben ik trots om daaraan te mogen meewerken. |
|
![]() |
![]() |