![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan lijkt het sterk op een drol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh ....
![]() Wat heb ik dan nu dus opgegeten ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 december 2012 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil het niet weten eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ge't wilt weten of nie' , ik goj het toch lekker zeggeuuuu:
Rookwurst mee peejkesstoemp + juinsaws ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht aan een soort worm
![]()
![]() |
#20626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb net een mini-babybelleke gegeten. Ik vind dat heel lekker maar die dingskes zijn wel erg duur voor een doppertje
![]()
![]() |
#20627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai fuck gast ik ging met onder de middag zo noggis naar de kerstmarkt en menne maat had toch wel een fleske bij seg.
Hophop 4 uur brussel voor evaluatie. Toch maar een stimmerolleke pakken.
![]() |
#20628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor fleske?
![]() |
#20629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snoep nooit voor het eten.
![]() |
#20630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snoep gewoon nooit. (Behalve uit beleefdheid bv een pralineke als het mij aangeboden wordt). Ik begrijp niet wat mensen lekker vinden aan snoep. Het enige waar ik mij af en toe aan bezondig is een zak chips. Maar dat is mss 2x/maand ofzo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20634 |
Minister-President
|
![]() Ik ga sebiet een witte en een zwarte pens in de pan zwieren, met wat witloof en aardappelen. Morgen stoemp met pastinaak, een gestoofde tomaat en een witte vis (ik zie wel wat er niet te duur is).
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#20635 |
Vreemdeling
|
![]() Het is een enorme rage, maar vandaag heb ik m'n laatste zelfgebakken cupcakes gegeten als avondmaal
![]() ![]() Njam |
![]() |
![]() |
![]() |
#20636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20637 |
Minister-President
|
![]() Ik had nog een klein hongerke, dus iets in elkaar geflanst met prei, wat quinoa en kaas.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#20638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een leuk blokje Chaume kaas verwerkt, met wat getoast brood.
![]() |
#20640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sneetje zelfgebakken kalfsbrood.
|
![]() |
![]() |