Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 februari 2009, 11:29   #20641
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En wat mag dat berekend plan dan wel zijn?
Een duurzamer samenlevingsmodel?

Hey, als dat het plan is, dan ben ik trots om daaraan te mogen meewerken.
Je gaat al zoals Rockefeller beginnen.
Oud 6 februari 2009, 12:56   #20642
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Je gaat al zoals Rockefeller beginnen.
Dat was doelbewust.
Ga je dat nu ook beschouwen als een 'schuldbekentenis'?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2009, 13:00   #20643
exodus

Standaard

Er is hier al veel de doen geweest over de Hitler Rotschild connectie. Vast staat dat zijn grootmoeder in het huis van Rotschild heeft gewerkt en daar zwanger is geworden. De Rotschild stond er bekend voor dat hij graag dienstmeisjes "luste". Recente studie wijst echter aan dat Hiter geen Joods bloed in de aderen zou hebben.

Een onderzoeker heeft het boek van Walter Langer uit 1941 kunnen bemachtigen en heeft er een stuk uit gehaald, over die connectie. Het bevat veel interessante informatie die wel aantoont dat er wel degelijk iets aan de hand was.

http://just-another-inside-job.blogs...rs-secret.html

En hier over het feit dat de oorlog van 2 kanten gesteund werd doro de internationale bankiers, inclusief Hitler:

http://just-another-inside-job.blogs...hitler-to.html

Laatst gewijzigd door exodus : 6 februari 2009 om 13:04.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2009, 16:34   #20644
nerovinger
Burger

Standaard

Citaat:
Het is altijd grappig om de prison planet propaganda te lezen.
Vooral extreem domme voorbeelden zoals dit.

Climate change is een feit.
Die discussie is al lang gepasseerd en ontkenning daarvan is te vergelijken met het verdedigen van de flat earth theorie, of van de theorie dat de aarde het centrum van het zonnestelsel is en waarbij de zon rond de aarde draait.
Waar het nu om gaat is welke acties er moeten genomen worden.

En wat mag dat berekend plan dan wel zijn?
Een duurzamer samenlevingsmodel?

Hey, als dat het plan is, dan ben ik trots om daaraan te mogen meewerken.
Eindelijk geef je toe dat je er ook bij hoort.
Ik heb lang getwijfeld.
nerovinger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2009, 18:25   #20645
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Climate change is een feit.
Die discussie is al lang gepasseerd en ontkenning daarvan is te vergelijken met het verdedigen van de flat earth theorie, of van de theorie dat de aarde het centrum van het zonnestelsel is en waarbij de zon rond de aarde draait.
Waar het nu om gaat is welke acties er moeten genomen worden.
BELLAMY/DUCHAMP: World is getting colder
It's the sun, not CO2, that's to blame
http://www.washingtontimes.com/news/...etting-colder/

Hmm..
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2009, 11:52   #20646
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
BELLAMY/DUCHAMP: World is getting colder
It's the sun, not CO2, that's to blame
http://www.washingtontimes.com/news/...etting-colder/

Hmm..
geen bronnen, geen data, wat herkauwde argumenten die al weerlegd zijn. Tijdverlies dus...
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2009, 12:45   #20647
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

de antivaccinatieliga krijgt een nieuwe klap. Nadat er al brandhout gemaakt was van de link tussen thiomersal (het op basis van kwik zijnde bewaarmiddel in sommige vaccins) en autisme, blijkt nu een andere hoeksteen van de hypothese (de Wakefield studie uit 1998) serieus verdacht te zijn. The times on Sunday publiceerde eergisteren dat Wakefield er louche praktijken op nahield. De term scientific misconduct valt zelfs, en volledig terecht als alles wat er geclaimd wordt waar blijkt te zijn. En deze blogger lijkt dat ook te bevestigen. Ontluisterend gewoon.

Intussen neemt door de door Wakefield gecreerde (gesynthetiseerde) paniek in het UK ernstige gevolgen aan: door de gesynthetiseerde paniek is de vaccinatiedrempel gedaald onder de critische 75%, in sommige delen van Londen zelfs onder de 50%. Van een onder-controle zijnde epidemie (58 gevallen in 1998) is de ziekte terug endemisch (>1500 gevallen, en 2 doden).
Oud 10 februari 2009, 16:29   #20648
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
wat herkauwde argumenten die al weerlegd zijn.
Citaat:
Nadat er al brandhout gemaakt was van
Geestig om zo'n dingen te lezen, alsof er iemand op een bepaald moment beslist heeft wat nu juist is of niet. Van "herd immunity" gesproken..
Oud 11 februari 2009, 10:51   #20649
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geestig om zo'n dingen te lezen, alsof er iemand op een bepaald moment beslist heeft wat nu juist is of niet. Van "herd immunity" gesproken..
tis nogthans simpel: wanneer bewering A (bvb thiomersal veroorzaakt autisme) weerlegt wordt door artikel B (nadat thiomersal uit de vaccins werd gehaald in 2001 bleef de incidentie voor autisme nog steeds even hoog) mag bewering A vertikaal geclasseerd worden. Ook al blijven sommigen bewering A nog steeds als de waarheid propageren.

en er wordt hier in deze draad nogal wat afgeschreven over de "mainstream media", en hoe verrot en slecht en onder controle die wel niet is/staat, behalve als er eens iets in staat dat wel in uw kraam past. Hypocriet
Oud 11 februari 2009, 16:30   #20650
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
tis nogthans simpel: wanneer bewering A (bvb thiomersal veroorzaakt autisme) weerlegt wordt door artikel B (nadat thiomersal uit de vaccins werd gehaald in 2001 bleef de incidentie voor autisme nog steeds even hoog) mag bewering A vertikaal geclasseerd worden. Ook al blijven sommigen bewering A nog steeds als de waarheid propageren.

en er wordt hier in deze draad nogal wat afgeschreven over de "mainstream media", en hoe verrot en slecht en onder controle die wel niet is/staat, behalve als er eens iets in staat dat wel in uw kraam past. Hypocriet
Ik heb het niet over de informatie die er in staat maar over de manier waarop die informatie hier "verkocht" wordt. U doet het trouwens weer. U neemt een standpunt in alsof we nu eindelijk de volledige waarheid weten. Komisch vind ik dat.

Over elk van die potentieel gevaarlijke stoffen zoals thimerosal, aspartaam, fluoride en noem maar op verschijnen er steeds tientallen onderzoeken die ofwel voor of tegen zijn. En u komt hier nu 1 "onderzoek" (commentaar op infeite) posten met een air van "dit is de waarheid". Doe gerust hoor. Ik heb mij trouwens nooit uigesproken over thimerosal, maar ik weet wel dat ik me niet ga laten leiden door 1 artikel of onderzoek.

Bon, toch proficiat met uw persoonlijke overwinning Pieke, je had het duidelijk nodig.

Laatst gewijzigd door Akufen : 11 februari 2009 om 16:32.
Oud 11 februari 2009, 17:11   #20651
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet over de informatie die er in staat maar over de manier waarop die informatie hier "verkocht" wordt. U doet het trouwens weer. U neemt een standpunt in alsof we nu eindelijk de volledige waarheid weten. Komisch vind ik dat.
er wordt hier nogal wat afgeluld over feiten. Wanneer dan eens een opponent een tegengesteld feit presenteert is het ineens een opinie. Zielig se

Citaat:
Over elk van die potentieel gevaarlijke stoffen zoals thimerosal, aspartaam, fluoride en noem maar op verschijnen er steeds tientallen onderzoeken die ofwel voor of tegen zijn. En u komt hier nu 1 "onderzoek" (commentaar op infeite) posten met een air van "dit is de waarheid". Doe gerust hoor.
het ging me over de antivaccinatieliga. Duidelijk vermeld in de eerste zin van de post waar gij op reageert. Daarin zijn de "onderzoeken" van de anti-liga louche van aard en de tegenonderzoeken duidelijk. Zoals ik al stelde: wanneer bewering A fout is, mag die vertikaal geclasseerd worden. En dat is niet enkel door onderzoek B, maar ook een groot aantal andere studies. Jaja, studies, en geen virtuele webpaginas.
Citaat:
Ik heb mij trouwens nooit uigesproken over thimerosal, maar ik weet wel dat ik me niet ga laten leiden door 1 artikel of onderzoek.
Ge reageert nogthans op mijn post. Aja, da was tegen de manier waarop ik mijn feiten presenteerde.
Citaat:
Bon, toch proficiat met uw persoonlijke overwinning Pieke, je had het duidelijk nodig.
laat die persoonlijke oprispingen maar achterwege, die zijn nergens voor nodig, en zelfs zielig

Laatst gewijzigd door Pieke : 11 februari 2009 om 17:27.
Oud 11 februari 2009, 20:15   #20652
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

U verkoopt zichzelf als opponent. En dat is waar het natuurlijk om gaat. Het "winnen". Daarom gebruikt u ook termen als "vertikaal klasseren", "brandhout maken". Enzovoort. Alsof de informatie op zich niet voldoende is en u op die manier uw argument kracht wil bijzetten, zo lijkt het ook dat u zonder boe of bah dingen slikt omdat ze toevallig uw standpunt steunen. Ik zeg wel lijkt, ik ontken nergens de validiteit van uw informatie.

Soit, voor velen is dit forum nog steeds een debatclubje ipv een manier om informatie op te doen blijkbaar. Maar dat is niet persé aan u gericht.

Laatst gewijzigd door Akufen : 11 februari 2009 om 20:16.
Oud 11 februari 2009, 22:21   #20653
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Terug even naar de "big picture". - En terugkoppelend naar de "herd instinct", en naar het "winnen" van discussies.

Voor mij bestaat er al veel langer dan vandaag geen enkele, maar dan ook geen enkele twijfel meer dat het systeem - het mantra van het globalisme zeg maar -stoelt op en werkt middels een monumentale leugen. En de leugen deint gewoon verder uit. Elke dag. Je kan er gewoon niet meer naast zien.

Een monumentale leugen, gepromoot door een zeer kleine maar niets ontziende elite. Top-down promotie zoals men zegt. Omwille van macht, geld en controle. Genoeg is nooit genoeg. Ten koste van alles.

De massa - de herd - werkt heel gewillig mee om de leugen in stand te houden. In denial dat ze constant gerold, belogen en bedrogen wordt. De wortel die hen voorgehouden wordt is immers te verleidelijk. De wortel (schijn) van vrijheid, vooruitgang, van materialisme en hedonisme. Brood en spelen nietwaar. Of is het omdat de massa niet anders kan dan mee te draaien in de rotzooi? Vandaar de denial misschien.

De herd die hier met hand en tand blijft beweren dat er geen conspiracy bestaat en neerkijkt op al wie vragen stelt bij het gebeuren maakt zichzelf grandioos belachelijk. What's in a name? waarom toch steeds maar weer kibbelen over de term conspiracy? Kijk gewoon wat er gebeurt en wees consequent. Kijk wie baat heeft bij alle opgeklopte rampen - doodgeverfde vijanden etc... het spoor leidt altijd terug naar dezelfden.

Dezelfde herd staat anderzijds constant te roepen dat de neocons het te bont gemaakt hebben, dat Bush er een puinhoop van gemaakt heeft (ten voordele van wie denkt u? de gemiddelde amerikaan? de wereldvrede? dat gelooft het kleinste kind toch niet meer). De kredietcrisis, de ongebreidelde hebzucht van de bankiers (!!!) , Madoff, Enron, Worldcom, de Irak oorlogen, 9-11, de "war on terrorism", de slechte islam, de boeman Osama, die men eerst eens goed gebruikt heeft.

De elite waarvan sprake heeft er altijd voordeel bij gehad de wereld verdeeld te maken en te houden. Heel de meest recente geschiedenis was het al zo. Daar valt immers grof geld mee te verdienen. Potlach weliswaar: de boel opblazen (zoals nu) schept nieuwe mogelijkheden om weeral eens de zakken te vullen, meer dan voordien. De massa zal wel betalen voor de "blunders" van de lords of finance and free market.

Het is intellectueel in feite super eenvoudig om dat in te zien. Mentaal is het des te moeilijker om het te aanvaarden. Denial rules. En zo blijft de vicieuze circel bestaan.

Oud 12 februari 2009, 11:32   #20654
exodus

Standaard

Man man toch, truth videos zijn blijkbaar niet geliefd bij diegene die zich bij de officiele versie van de feiten willen houden.

Citaat:
Man Arrested for Sending “7/7 Ripple Effect” DVD to Judge

Prison Planet
Wednesday, February 11, 2009

The European Union has arrested a British man for the crime of sending a DVD to a judge. Anthony John Hill of Sheffield was arrested at his home in Carrick Street, Kells, on the foot of a European Arrest Warrant, according to the Irish Times. UK authorities claim Hill perverted the course of justice in a case related to the July 7, 2005 bomb attacks in London.

British authorities claim copies of the DVD were sent, in packaging with Irish postal marks, between September 2007 and December 2007 to five relatives of people who had been killed during the bombing. In addition, copies were sent to a judge and jury foreman in the case.

“I sent it. I believe those men to be innocent,” Hill told police when he was arrested and asked about the DVD. Sgt Seán Fallon told the Irish Times that a friend of Hill’s made copies on his home computer. Irish Garda?* took possession of the computer.

For the crime of sending the DVD, Anthony John Hill was remanded in custody and awaits a hearing on February 18th.
http://www.prisonplanet.com/man-arre...-to-judge.html
Oud 12 februari 2009, 11:36   #20655
exodus

Standaard

Dit is wat ze willen, als verantwoording door de financiele crisis dat ze zelfs gecreerd hebben gaan ze nu nog meer controle nastreven, en de crisis nog verder uitdiepen omdat zij er meer aan hebben. Ze hebben met de crisis een motivatie om hun eigen oplossingen erdoor te drukken. De spil hierin is O.a de Federal Reserve, dat een NWO opgezet instituut is. Het is precies opgericht om controle over de economie te krijgen.

Economic Rescue Plan: More Debt, More Dollar Devaluation And More Government

Citaat:
Economic Rescue Plan: More Debt, More Dollar Devaluation And More Government

More of the same from the people who brought you the crisis in the first place

Steve Watson
Infowars.net
Wednesday, Feb 11th, 2009

Treasury Secretary Timothy Geithner’s so called economic rescue plan, announced yesterday, has a three pronged approach to the financial crisis - more debt, more devaluation of the dollar and more government.

In addition to making several blatantly contradictory statements, Geithner revealed that the Treasury intends to stay routed to the same course of action that caused the crisis in the first instance and has since perpetuated and worsened it.

“I want to make clear that I am not here today to ask for more money,” Geithner told Senators during congressional testimony. But, later added, “this is going to be an expensive problem.”

The first prong of the “plan”, if it can be called that, will see the financial system flooded with $1.5 trillion, a vast portion of which will come from the Federal Reserve printing more money out of thin air. The inevitable devaluation of the Dollar that will follow this may be enough to force a complete collapse and spell the end of its reserve currency status.

Second, Geithner intends to spend between $250 and $500 billion of taxpayer money to buy up so called “bad assets” and putting them into a “bad bank”. Essentially this constitutes transferring vast amounts of spiraling debt from the books of the negligent and criminal bankers to those of the taxpayer. Does that sound like a good idea or a “bad” idea?

The third part of the “solution” involves a huge expansion of financing for consumer loans and bank lending programs through the Federal Reserve and the Treasury. Essentially offering more debt to the consumer in the shape of student loans, cars and credit cards to the tune of up to $1 trillion.

All of this, of course, facilitates a massive expansion of the role of the federal government in the financial system.
http://www.prisonplanet.com/economic...overnment.html
Oud 12 februari 2009, 11:47   #20656
exodus

Standaard

Man man toch, het is weer duidelijk. Moeten we hier van verschieten? Hoe globaler hoe liever voor de elite. Ze zullen verder werken aan globale oplossingen en "globaal denken" om hun NWO te kunnen bewerkstelligen.

Citaat:
Emerging global elite to use new global media to educate 'global citizens'

Elite members of the World Economic Forum (WEF) meeting in Davos, Switzerland, recently considered a proposal for a new global television network to usher in a state of “global governance.” The concept strikes some as authoritarian, even totalitarian. But the parent company of Fox News was one of the sponsors of this year's gathering
http://www.worldtribune.com/worldtri...0117_02_10.asp
Oud 12 februari 2009, 17:26   #20657
nerovinger
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Terug even naar de "big picture". - En terugkoppelend naar de "herd instinct", en naar het "winnen" van discussies.

Voor mij bestaat er al veel langer dan vandaag geen enkele, maar dan ook geen enkele twijfel meer dat het systeem - het mantra van het globalisme zeg maar -stoelt op en werkt middels een monumentale leugen. En de leugen deint gewoon verder uit. Elke dag. Je kan er gewoon niet meer naast zien.

Een monumentale leugen, gepromoot door een zeer kleine maar niets ontziende elite. Top-down promotie zoals men zegt. Omwille van macht, geld en controle. Genoeg is nooit genoeg. Ten koste van alles.

De massa - de herd - werkt heel gewillig mee om de leugen in stand te houden. In denial dat ze constant gerold, belogen en bedrogen wordt. De wortel die hen voorgehouden wordt is immers te verleidelijk. De wortel (schijn) van vrijheid, vooruitgang, van materialisme en hedonisme. Brood en spelen nietwaar. Of is het omdat de massa niet anders kan dan mee te draaien in de rotzooi? Vandaar de denial misschien.

De herd die hier met hand en tand blijft beweren dat er geen conspiracy bestaat en neerkijkt op al wie vragen stelt bij het gebeuren maakt zichzelf grandioos belachelijk. What's in a name? waarom toch steeds maar weer kibbelen over de term conspiracy? Kijk gewoon wat er gebeurt en wees consequent. Kijk wie baat heeft bij alle opgeklopte rampen - doodgeverfde vijanden etc... het spoor leidt altijd terug naar dezelfden.

Dezelfde herd staat anderzijds constant te roepen dat de neocons het te bont gemaakt hebben, dat Bush er een puinhoop van gemaakt heeft (ten voordele van wie denkt u? de gemiddelde amerikaan? de wereldvrede? dat gelooft het kleinste kind toch niet meer). De kredietcrisis, de ongebreidelde hebzucht van de bankiers (!!!) , Madoff, Enron, Worldcom, de Irak oorlogen, 9-11, de "war on terrorism", de slechte islam, de boeman Osama, die men eerst eens goed gebruikt heeft.

De elite waarvan sprake heeft er altijd voordeel bij gehad de wereld verdeeld te maken en te houden. Heel de meest recente geschiedenis was het al zo. Daar valt immers grof geld mee te verdienen. Potlach weliswaar: de boel opblazen (zoals nu) schept nieuwe mogelijkheden om weeral eens de zakken te vullen, meer dan voordien. De massa zal wel betalen voor de "blunders" van de lords of finance and free market.

Het is intellectueel in feite super eenvoudig om dat in te zien. Mentaal is het des te moeilijker om het te aanvaarden. Denial rules. En zo blijft de vicieuze circel bestaan.

Eindelijk eens iemand die het kan uitleggen.
Het is niet onze fout dat er velen de ganse mikmak niet aan mekaar kunnen breien, het is nochthans aan ons mensen gegeven, het denken, het logisch nadenken dat is nog een ander paar mouwen.

Wir haben es nicht gewust

Blijft nu nog altijd en voor de toekomst een goed excuus

En toch zijn er hier mensen die het met handen en voeten proberen uit te leggen.

Ik stel voor een topic te beginnen alleen voor diegenen die geloven in massamanipulatie om opbouwende gesprekken te voeren en.............................
Oud 12 februari 2009, 20:17   #20658
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nerovinger Bekijk bericht
Eindelijk eens iemand die het kan uitleggen.
Het is niet onze fout dat er velen de ganse mikmak niet aan mekaar kunnen breien, het is nochthans aan ons mensen gegeven, het denken, het logisch nadenken dat is nog een ander paar mouwen.

Wir haben es nicht gewust

Blijft nu nog altijd en voor de toekomst een goed excuus

En toch zijn er hier mensen die het met handen en voeten proberen uit te leggen.

Ik stel voor een topic te beginnen alleen voor diegenen die geloven in massamanipulatie om opbouwende gesprekken te voeren en.............................

Bedankt.

Dat is in feite een heel goed idee wat je voorstelt. Ik vermoed dat we dit echter enkel kunnen/mogen doen hier in de "debatclub" en daar zoiets openen voor gelijkdenkenden en constructieve andersdenkenden.
Oud 12 februari 2009, 20:31   #20659
nerovinger
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Bedankt.

Dat is in feite een heel goed idee wat je voorstelt. Ik vermoed dat we dit echter enkel kunnen/mogen doen hier in de "debatclub" en daar zoiets openen voor gelijkdenkenden en constructieve andersdenkenden.
We zijn niet meer allen he!
1+1=2

Hoeveel leden hebben we nodig om te beginnen

vergeten,"graag gedaan"

ik heb gans uw bericht ook gebruikt op topic 9/11
er zijn er die niet begrijpen dat alles met mekaar verweven is

Laatst gewijzigd door nerovinger : 12 februari 2009 om 20:33.
Oud 12 februari 2009, 20:43   #20660
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nerovinger Bekijk bericht
We zijn niet meer allen he!
1+1=2

Hoeveel leden hebben we nodig om te beginnen
geen enkel idee. maar we zijn met meer dan 2. minstens 10. en wellicht zullen er nog anderen bijkomen die tot nu toe liever vanop afstand volgden.

Citaat:
er zijn er die niet begrijpen dat alles met mekaar verweven is
er wordt te veel over details gezeurd. men zou beter naar de big picture kijken. het is altijd makkelijk iemand te pakken op een detail en dan meteen alles wat die persoon zegt af te breken. dat is 1 van de problemen. regelrechte ad hominems een ander. en zo belandt men steevast in een totaal andere discussie...

(ik heb hier eens een post geplaatst onder suggesties "10 richtlijnen voor eerlijke discussie", gevonden op een amerikaanse site, waar de participanten in de discussie aan zelfcontrole dden. ik herinner me dat het nivo pakken hoger lag dan hier).

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be