![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20701 |
Minister-President
|
![]() Geen goesting, dus een biertje opengedaan (Seef), en mijn afwas gedaan.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#20702 |
Banneling
|
![]() Eigen bier aan het drinken en straks nog een pastaatje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gordon Finest Copper
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20704 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freeeeeeeet
![]() Medicijnen 4x dag ![]() Smaken doe het wel ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20706 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freeeeeeeet
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20707 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Edit: laat maar.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 7 januari 2013 om 01:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20708 |
Minister-President
|
![]() Ik heb er zo ook al gegeten. Nog best te doen, eigenlijk. Maar ik zou eens zelf rijstpap moeten maken, dat kan toch niet zo moeilijk zijn...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#20709 |
Minister-President
|
![]() Ik ben trouwens nog eens naar de chinees geweest. Pikante soep, loempiaatjes en gecaramelliseerde varkensribbetjes. Er hadden wat meer groenten bij de varkensribbetjes mogen zitten, maar voor de rest: njam.
![]() |
![]() |
![]() |
#20710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze middag : petatjes en witloof
![]()
![]() |
#20711 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net een blik bonen in tomatensaus en worstjes verorberd als ontbijt.
Maar zaterdag laatstleden kon zeker tellen. Reerugfillet, championroomcognacsaus, gestoofd witloof, peertjes en veenbessen. Natuurlijk, de obligate kroketjes erbij.
![]() |
#20712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat was het dessert?
![]() |
![]() |
#20713 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tut tut , op basis van honing
![]() Smaken doet het wel ![]() freeeeeeeet ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb geen kat meer
![]() Maar da'was nog verse kots van mij gisteren ![]() ![]() ![]() ![]() Recyclage van de natuur ![]() kots met verse brokjes patat e.d. ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 januari 2013 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koffie, ben nog op het werk...
![]() |
#20716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het dessert.... 44 jarige schaamlipjes in eigen nat voor mij, voor mijn vrouwke was het een eikeltje met zoute yoghurt. Schoonma was niet zo desserterig.
![]() |
![]() |
#20717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20718 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Water, appelsienen en appelen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20719 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met jou of schoonmama erbij gaat de maaltijd te gecompliceerd worden vanwege besmettingsgevaar.
![]() |
![]() |
#20720 |
Europees Commissaris
|
![]() broodje pikante tonijn en tomatensoep.