Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 maart 2009, 12:50   #20721
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

DonQuiSjot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
Ik ben reeds eerder in contact gekomen met andere lagen in de bevolking. Zo weet ik dat het bij Ronde Tafelaars heel gewoon is om elkaar te raadplegen of vriendendiensten te verlenen. Het is alsof hoe meer macht er bij komt kijken, hoe evidenter de normvervaging. Onderzoeksrechters die vriendendiensten leveren, rechters die gegevens uitwisselen, etc,... Ik heb zelfs op mondaine feestjes 'sjieke' vrouwen zien uitgewisseld worden tussen verschillende mannen (niet dat ik daar erg in heb, op het principe het economisch model is zo gemaakt dat we zoveel mogelijk gescheiden worden en dat liefde vermeden moet worden als het enigszins kan.
Zelfs 1 stapje hoger dan de werkende klassen is er zo een normverschil. Het lijkt me vrij evident dat er heel wat andere scenarios afspelen op hogere niveaus. Macht(=geld) corrumpeert nu eenmaal.
Bevestiging van mijn persoonlijke ervaring:
Citaat:
http://ovl.indymedia.org/news/2009/01/25091.php

Clubvoorzitters zeggen zelf: "Clubs zijn geen plaatsen waar contracten worden afgesloten. Er vinden geen harde discussies of onderhandelingen plaats. Het is een wereld waar het ons-kent-ons-principe heerst en waar met een glas champagne in de hand amicale relaties worden opgebouwd. Opzichtig zaken doen is not done, dat wordt zelfs bestraft. Maar als je eenmaal aanvaard bent binnen de club en je zit met een probleem of je wil pakweg informatie van een hoge ambtenaar, dan is de stap om te zeggen ‘Piet, kunnen we morgen eens afspreken?’ heel snel gezet. Daarom: contacten leiden tot contracten. Die manier van werken is een essentieel onderdeel van het functioneren van de elite van België”.

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 16:40   #20722
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
En je hebt trouwens geen antwoord gegeven op mijn vraag. Dat komt omdat je geen antwoord kunt geven. Ondanks al zijn wilde theorieën heeft hij tot op heden nougabollen aangetoond.
Ik heb uw vraag niet beantwoord omdat het verloren moeite zou zijn. De manier waarop u de vraag stelt "wat heeft hij aangetoond", wijst op een ontzettend diep onbegrip in wat personen zoals Icke doen. De maatschappelijke problemen die hij bespreekt. De "totalitarian tip toe", de "repeaters" om maar 2 voorbeelden te geven, zijn allemaal zaken die je niet kan bewijzen, zoals het wijzen op maatschappelijke problemen meestal een inzicht is en niet een empirisch te bewijzen iets. Ze zijn wel overduidelijk aanwezig voor al wie ogen heeft.
Soms is het nodig dat iemand ons wijst op wat infeite overduidelijk is, vooraleer we het inzien. Dat is wat Icke doet. En die onderwerpen rusten helemaal niet op gekke theorieën, die zijn absoluut bijzaak.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 20:00   #20723
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Ik heb uw vraag niet beantwoord omdat het verloren moeite zou zijn. De manier waarop u de vraag stelt "wat heeft hij aangetoond", wijst op een ontzettend diep onbegrip in wat personen zoals Icke doen. De maatschappelijke problemen die hij bespreekt. De "totalitarian tip toe", de "repeaters" om maar 2 voorbeelden te geven, zijn allemaal zaken die je niet kan bewijzen, zoals het wijzen op maatschappelijke problemen meestal een inzicht is en niet een empirisch te bewijzen iets. Ze zijn wel overduidelijk aanwezig voor al wie ogen heeft.
Soms is het nodig dat iemand ons wijst op wat infeite overduidelijk is, vooraleer we het inzien. Dat is wat Icke doet. En die onderwerpen rusten helemaal niet op gekke theorieën, die zijn absoluut bijzaak.
Dus ik onthoud: niets bewezen. En verder het voorspelbare gezwam over niet-open minded genoeg zijn.

Ik had moeten wedden...
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 22:01   #20724
lezer
Burgemeester

Standaard

Het hoort hier misschien niet echt thuis, maar het thema is al meermaals voorbijgekomen en werd dan meestal lacherig afgedaan wegens gebrek aan bewijzen.

Een speciale "vaccinatierechtbank", opgericht door de farmaceutische industrie (!), heeft nu reeds meermaals geoordeeld dat het bewezen acht dat er een rechtstreeks causaal verband bestaat tussen bepaalde inentingen en het plotseling optreden van autisme.
Anderzijds blijft de overheid volhouden dat er geen link bestaat.

http://gnn.tv/headlines/19763/Vaccin...bate_Continues

Zeer vreemd.
Ik had tot nog toe geen standpunt ingenomen in deze kwestie, wegens gebrek aan controleerbare gegevens, maar als een rechtbank van de farmaceutische industrie het zelfs toegeeft...
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2009, 23:01   #20725
Experiment
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer Bekijk bericht
Het hoort hier misschien niet echt thuis, maar het thema is al meermaals voorbijgekomen en werd dan meestal lacherig afgedaan wegens gebrek aan bewijzen.

Een speciale "vaccinatierechtbank", opgericht door de farmaceutische industrie (!), heeft nu reeds meermaals geoordeeld dat het bewezen acht dat er een rechtstreeks causaal verband bestaat tussen bepaalde inentingen en het plotseling optreden van autisme.

Zeer vreemd.
Ik had tot nog toe geen standpunt ingenomen in deze kwestie, wegens gebrek aan controleerbare gegevens, maar als een rechtbank van de farmaceutische industrie het zelfs toegeeft...
Dat zijn vragen die gesteld moeten worden aan proffen pharmacologie...
Experiment is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 02:10   #20726
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dus ik onthoud: niets bewezen. En verder het voorspelbare gezwam over niet-open minded genoeg zijn.
- Je kan het niet bewijzen
Ah je hebt geen bewijzen! Zie je wel!

Wat voor ne flippo zijde gij feitelijk? En dan mag je niks zeggen over je hoofd in't zand steken.

Wat moet er nu eigenlijk bewezen worden volgens u? Geef zo eens een voorbeeld.

Citaat:

Zeer vreemd.
Bekijk ook eens de hetse rond gardasil en het vogelgriep vaccin van Baxter. Je zal wel wat moeten googelen want heb niet echt veel goesting om nu te gaan zoeken.

Gardasil:
http://www.naturalnews.com/025613.html

Baxter:
http://www.google.com/hostednews/can...sWf5pnu5OIby9w

Het artikel "Baxter Sent Bird Flu Virus to European Labs by Error" was al verdwenen van bloomberg dus heb het in bijlage geplaatst.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip baxter_bloomberg.zip‎ (330,1 KB, 91x gelezen)

Laatst gewijzigd door Akufen : 5 maart 2009 om 02:20.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 10:34   #20727
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- Je kan het niet bewijzen
Ah je hebt geen bewijzen! Zie je wel!
Ah kijk we kunnen het niet bewijzen

DUS We hoeven het ook helemaal niet te bewijzen, de enige optie is het dus zomaar geloven...
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 10:53   #20728
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ah kijk we kunnen het niet bewijzen

DUS We hoeven het ook helemaal niet te bewijzen, de enige optie is het dus zomaar geloven...
Nee, de oplossing is kritisch te zijn.
Over ALLE info !
  1. Over de officieële info heel kritisch (because we CAN en macht corrumpeert nu eenmaal)
  2. Over de kritiek nuanceren en kritisch zijn (bevrijd je daarbij van alle vooroordelen ivm complotters of andere dingen die ze in je oor fluisteren)

Waar rook is, is vuur.
Dwarsliggers houden de sporen recht.
Het gevoel van veiligheid, er is geen dreigender gevaar.
En andere oude wijsheden. (zie deze mooie chinese collectie: http://www.keesklesman.nl/Chinese%20Spreuken.htm)

Ik hoop dat je/men beseft dat onze beschaving (als je het zo kunt) noemen niets noemenswaardig gebracht heeft op de tijdslijn. Er waren grotere beschavingen met betere systemen en meer respect (er waren er andere ook, klopt)

Ik besef (ook voor mezelf) dat het heel moeilijk is een zuivere kijk te houden.
Laten we dus een open dialoog houden en onze menswaardigheid en intellect uitspelen. Dat is het enige wat we nog hebben (en zelfs dat probeert men ons dmv drugs, afstompende media en mindcontrol af te nemen)

= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =

www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 5 maart 2009 om 10:54.
Oud 5 maart 2009, 11:45   #20729
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een speciale "vaccinatierechtbank", opgericht door de farmaceutische industrie (!),
er bestaat geen specifieke vaccinatierechtbank, laat staan dat die opgericht is door de farmaceutische industrie (en iedere idioot die een beetje logisch nadenkt zou daar vanzelf op zijn gekomen, ffs). een beetje gegoogle levert volgende op (5 minuten werk, en dat zou iedereen eens moeten doen, bronnen checken)
de Bailey Banks vs HHS -case werd behandeld door de US court of Federal Claims:
Citaat:
The Court traces its origins directly back to 1855 !!
en
Citaat:
The Court thus today has nationwide jurisdiction over most suits for
monetary claims against the government and sits, without a jury, to determine issues of law and fact.
en
Citaat:
The general jurisdiction of the Court, described in 28 U.S.C. § 1491, is over claims for just compensation for the taking of private property, refund of federal taxes, military and civilian pay and allowances, and damages for breaches of contracts with the government. The Court also possesses jurisdiction over claims for patent and copyright infringement against the United States, as well as over certain suits by Indian tribes and cases transferred from the Indian Claims Commission.
uit de Court zijn info-brochure:
Citaat:
In 2006, the court rendered judgments in more than 900 cases and awarded $1.8 billion in damages.
Ze behandelen dan ook voornamelijk zaken over government contracts:
Citaat:
the Court has jurisdiction to hear both pre-award and post-award bid protest suits by disappointed bidders on government contracts.
Wat betreft de "in 1986 opgericht vaccinatierechtbank door de farmaceutische bedrijven":
Citaat:
In 1987, the Court’s jurisdiction was expanded by the National Childhood Vaccine Injury Act, which created the
Court’s Office of Special Masters to rule on petitions for compensation due to injuries attributed to specified vaccines.
Hier de wiki file.
het betreft dus een uitbreiding van de bevoegdheid van een al bestaande rechtbank. Wat zegt die rechtbank zelf?
Citaat:
Approximately 4,800 vaccine cases involving claims that the measles, mumps and rubella vaccine or a preservative added to other vaccines - specifically Thimerosal - causes autism. While the initial decisions in these cases are being made by the court’s special masters, they will be heard by the judges of this court upon petitions for review.
Citaat:
heeft nu reeds meermaals geoordeeld dat het bewezen acht dat er een rechtstreeks causaal verband bestaat tussen bepaalde inentingen en het plotseling optreden van autisme.
In 2 specifieke gevallen (de Bailey Banks case, en de Hannah Poling case) die ik teruggevonden heb. Het gaat wel niet over autisme, maar over ADEM, een neurologische aandoening die kan leiden tot PPD (Pervasive Developmental Delay), waarvan autisme een specifieke vorm is.
In geval van de Bailey Banks case is het oordeel van de rechtbank niet dat het MMR-vaccin autisme heeft veroorzaakt, maar wel Acute Disseminated Encephalomyelitis (iets dat ook veroorzaakt kan worden door de natuurlijke vormen van mazelen, rubella en bof). Deze ADEM was ernstig genoeg om
Citaat:
severe enough to cause lasting, residual damage, and retarded his developmental progress
(p27). Het woord autisme wordt niet in de mond genomen.

Het heeft ook al meermaals (sic) geoordeeld dat die link niet is aangetoond: (Hastings-Cedillo, Colten-case, Hazlehusrt-case)

Citaat:
Dat is ook zo. De rechtbank vond die causale link tussen MMR en ADEM, en ADEM kan leiden tot PPD. Autisme wordt zelfs niet vermeld.
Bij uitbreiding, de overheid doet dat niet, de wetenschappelijke wereld doet dat. Vorige maand nog werd bekend dat de auteur van het initiele MMR-autisme artikel gepubliceerd in de Lancet in 1998 grote delen van zijn resultaten vervalste. De claim tussen thiomersal en autisme is nooit hard gemaakt (een overzicht, heb geen zin/tijd om individuele studies op te zoeken)

Citaat:
http://pediatrics.aappublications.or...full/114/3/793
http://www.metrokc.gov/health/immuni.../iomreport.htm
http://www.sciencebasedmedicine.org/?cat=36
http://scienceblogs.com/effectmeasur...sles_again.php
http://scienceblogs.com/bookclub/200...es_back_ag.php
http://scienceblogs.com/denialism/20...fpo_agai_1.php
http://scienceblogs.com/effectmeasur...ism_vaccin.php
http://scienceblogs.com/insolence/20..._wakefield.php
http://scienceblogs.com/insolence/20...s_as_thoug.php
http://scienceblogs.com/whitecoatund.../dishonest.php
http://scienceblogs.com/authority/20...ct_and_the.php
etc etc
Citaat:
Zeer vreemd.
inderdaad zeer vreemd, een rechtbank van de farmaceutische industrie
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.

Laatst gewijzigd door Pieke : 5 maart 2009 om 11:48.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 12:16   #20730
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, de oplossing is kritisch te zijn.
Over ALLE info !
  1. Over de officieële info heel kritisch (because we CAN en macht corrumpeert nu eenmaal)
  2. Over de kritiek nuanceren en kritisch zijn (bevrijd je daarbij van alle vooroordelen ivm complotters of andere dingen die ze in je oor fluisteren)
Vergeet niet om evenzeer kritisch te zijn over complottheorieën.

Citaat:
Waar rook is, is vuur.
Absoluut niet akkoord. Volgens een dergelijke redenering kan iedereen de meest baarlijke, absurde leugens en nonsens verkondigen, en het resultaat zal zijn dat veel mensen er toch iets van geloven, want "waar rook is, is vuur."

Veel mensen dènken dat ze rook zien.
Citaat:
Ik hoop dat je/men beseft dat onze beschaving (als je het zo kunt) noemen niets noemenswaardig gebracht heeft op de tijdslijn. Er waren grotere beschavingen met betere systemen en meer respect (er waren er andere ook, klopt)
Dat besef ik absoluut niet. Ik ken iets van geschiedenis, en ik zie nergens, maar dan ook nergens, de invloed of de hand van een grote, rijke, machtige, vooruitstrevende beschaving die op ons de één of andere manier beïnvloed zou hebben.

Atlantis zeker lol.

Weet je wat het probleem is ? De toenmalige beschavingen van duizenden jaren geleden worden systematisch en steevast onderschat. Men kan het zich niet voorstellen dat pyramides en megalieten e.d. gebouwd werden door de toenmalige mensen, want dat waren toch maar prutsers, dus moeten er ergens halfgoden en co de mensen een handje geholpen hebben.

Het geloof in mythische beschavingen steunt enkel en alleen op grove onderschatting van de oude beschavingen.
Oud 5 maart 2009, 12:17   #20731
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Iedereen kent het videokanaal van earthlasthope op youtube mag ik hopen?

Ja mannen, youtube recommend mij vandaag dit filmpje

Zeker zien mannen, fakking damn... Gaat er echt wel over.

De NWO is echt jongens, ze zijn volop bezig in volle toeren... We will be destroyed, we will be crushed, we will be taken hostage and we will be killed!
Oud 5 maart 2009, 23:09   #20732
lezer
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
inderdaad zeer vreemd, een rechtbank van de farmaceutische industrie
Je hebt gelijk, dat was te "vreemd" om waar te zijn. Heb mij in slaap laten wiegen omdat de bron geen conspiracywebsite was. Dom.
Elke bron checken.
Bedankt om het recht te zetten.

Anderzijds ken ik genoeg ouders (en enkele huisartsen) die beschrijven dat hun kind na een inenting plotseling last had van hoge koorts, toegenomen huilerigheid, en dat het precies niet meer hetzelfde kind was.
Van autisme als gevolg van inentingen heb ik geen aanwijzingen uit mijn kennissenkring.

Wij hebben zelf zo lang mogelijk gewacht voor onze kinderen de verplichte inenting kregen toegediend. De reactie van ons oudste kind viel mee (enkel Poliovaccin); ons tweede kind (DTP - cocktail ) had er veel meer last van (zie boven); het heeft weken geduurd voor het weer 'het oude' was.
Wij zijn ouders die zich qua gezondheid en veiligheid weinig zorgen maken over onze kinderen, maar die weken zijn we bij het tweede kind toch regelmatig gaan kijken of alles ok was.

Onze bezorgdheid was mee ingegeven door de veelvuldige verhalen van artsen over het verband met wiegedood. Ook al komt dat niet tot uiting in de officiële cijfers, ik verzeker je dat je toch een beetje alerter bent dan anders als je eigen kind zo reageert op een inenting, bewezen of niet.
Bij ons volgende kind zullen we toch weer proberen met aparte inentingen te werken ipv een cocktail.
lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2009, 23:25   #20733
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Enige inenting dat mijn dochter krijgt is voor tetanus
Oud 5 maart 2009, 23:35   #20734
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Weet je wat het probleem is ? De toenmalige beschavingen van duizenden jaren geleden worden systematisch en steevast onderschat. Men kan het zich niet voorstellen dat pyramides en megalieten e.d. gebouwd werden door de toenmalige mensen, want dat waren toch maar prutsers, dus moeten er ergens halfgoden en co de mensen een handje geholpen hebben.

Het geloof in mythische beschavingen steunt enkel en alleen op grove onderschatting van de oude beschavingen.
Nu moet jij me es zeggen wie wie iets probeert wijs te maken
Als je zo een expert bent in geschiedenis zou je in eerste instantie moeten toegeven dat men slecht een fractie weet van wat er moet geweest zijn.

Maar dat gij je natuurlijk weer ontkrachten.

Endless story...

www.swingstar.eu
Oud 5 maart 2009, 23:49   #20735
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Enige inenting dat mijn dochter krijgt is voor tetanus
polio is verplicht (de enige trouwens), je hebt bij de geboorte aangifte een attest gekregen dat ingevuld en ondertekend overhandigd moet worden op uw gemeentehuis
Oud 6 maart 2009, 00:26   #20736
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Tegen kinderverlamming? Ja natuurlijk, ja sorry, die ook
Maar zo griepvaccins enzo, neen dat gaat ze niet krijgen... Ze moet nog weerstand opbouwen ook he... Zo voor alles een inenting krijgen, dat kan toch niet goed zijn voor je weerstand he?

Maarja, zoals je zegt, polio, en zoals ik zeg tetanus, dat is inderdaad iets waar ons immuunsysteem nog niet tegenop kan.
Oud 6 maart 2009, 19:34   #20737
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je zo een expert bent in geschiedenis zou je in eerste instantie moeten toegeven dat men slecht een fractie weet van wat er moet geweest zijn.

Maar dat gij je natuurlijk weer ontkrachten.
Ik zal even mezelf citeren, toen ik antwoordde op jouw bericht, waarin stond dat we slechts een handvol puzzelstukjes kennen van de 5000 die onze geschiedenis voorstellen:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kiko
Ik zou eerder zeggen een handvol puzzelstukjes van de miljoenen puzzelstukjes.
Samengevat: ik zeg heel letterlijk dat we inzake vervlogen tijden nog véél minder weten dan zelfs jij denkt, en jij beweert dat ik niet wil of durf toegeven dat we niet veel weten van geschiedenis ?

Vreemd... heel vreemd.

(En ik heb nooit beweerd dat ik een expert ben.)
Oud 6 maart 2009, 21:26   #20738
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Feestfilmke:
http://www.youtube.com/watch?v=jFcQutO5Lgs
Oud 7 maart 2009, 17:32   #20739
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het vogelgriep vaccin van Baxter. Je zal wel wat moeten googelen want heb niet echt veel goesting om nu te gaan zoeken.

Gardasil:
http://www.naturalnews.com/025613.html

Baxter:
http://www.google.com/hostednews/can...sWf5pnu5OIby9w

Het artikel "Baxter Sent Bird Flu Virus to European Labs by Error" was al verdwenen van bloomberg dus heb het in bijlage geplaatst.
Waarom link je niet naar de prisonplanet paginas? Altijd leuk om de headings te lezen

bij baxter zelf vallen ze uit de lucht. Beetje vreemd...
Oud 7 maart 2009, 19:00   #20740
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik vraag me toch wel of ze de mens echt voor 80% willen "uitroeien".
Dat er wat vergif in ons eten zit om de overpopulatie te weergaan, geloof ik dan weer wel.
Maar als ze echt 80% willen uitroeien, zijn ze toch wel een heel groot pak geld kwijt he, niet?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be