Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2021, 23:34   #20761
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ken je dat plaatje van de oerbizon....

Dream baby "how long must i dream"

https://www.youtube.com/watch?v=4MXdzlTTmv8

In uw geval nog zo'n 5 weekjes hé...

Laatst gewijzigd door Svennies : 23 mei 2021 om 23:37.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 07:20   #20762
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ken je dat plaatje van de oerbizon....

Dream baby "how long must i dream"

https://www.youtube.com/watch?v=4MXdzlTTmv8

In uw geval nog zo'n 5 weekjes hé...
We zullen wel zien en horen wat er zal verteld worden. Hou vooralsnog als debunker maar uw pilletjes bij de hand.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2021, 20:36   #20763
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Deze wetenschap is letterlijk en figuurlijk onmenselijk.
https://m.youtube.com/watch?v=D5dURu6TH4U&t=28s
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 08:04   #20764
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
We zullen wel zien en horen wat er zal verteld worden. Hou vooralsnog als debunker maar uw pilletjes bij de hand.

https://www.youtube.com/watch?v=wmDDofO0Ph4

https://news.yahoo.com/pentagon-set-...tfgLJpi2WQuBi8
Oud 25 mei 2021, 11:53   #20765
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Heb ik ook nooit beweerd. Indien het aardse high tech is, zal ook dit vroeg of laat uitkomen. Kan niet anders. Steeds minder blijft lang geheim in onze gemediatiseerde maatschappij met allerlei technische snufjes. Snufjes, stilaan in het bereik komen van iedereen.
1. Je doet wel niets anders dan sterk insinueren dat vele zaken van buitenaardse oorsprong zijn, en dat is dan nog zacht uitgedrukt.

2. Deze draad noemt "Aliens ! Ze bestaan !"... Als je toch "nooit beweerd hebt" dat ze van buitenaardse oorsprong zijn, wanneer vermeld je je UFO-cases keer op keer in deze draad ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 12:32   #20766
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alhoewel het steeds moeilijker wordt, toch sluit ik aardse high tech van de Amerikanen of van andere landen niet uit natuurlijk.
Dat is ook wat ik ervan geloof. Een Amerikaanse geheime militaire afdeling die met een protonenstraal plasmabollen kan creëren in de lucht. Radar, IR & visuele spoofing technologie.

http://www.otherhand.org/home-page/a...saucer-dreams/

http://www.otherhand.org/home-page/a...ctive-of-2018/

http://www.otherhand.org/home-page/a...roton-beam-eh/

En nu zit die afdeling met de voeten te spelen van de US Navy. Om hun technologie uit te testen. Met medeweten van slechts enkele hoge piefen. Bijkomend voordeel is ook dat dit extra geld naar de strijdkrachten kan doen stromen, ter bestrijding van het "gevaar".
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 14:49   #20767
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Dat is ook wat ik ervan geloof. Een Amerikaanse geheime militaire afdeling die met een protonenstraal plasmabollen kan creëren in de lucht. Radar, IR & visuele spoofing technologie.

http://www.otherhand.org/home-page/a...saucer-dreams/

http://www.otherhand.org/home-page/a...ctive-of-2018/

http://www.otherhand.org/home-page/a...roton-beam-eh/

En nu zit die afdeling met de voeten te spelen van de US Navy. Om hun technologie uit te testen. Met medeweten van slechts enkele hoge piefen. Bijkomend voordeel is ook dat dit extra geld naar de strijdkrachten kan doen stromen, ter bestrijding van het "gevaar".
Het zou natuurlijk kunnen. Maar o wee als het uitkomt...

Edoch, er iets wat niet klopt. Het observeren van zulke tuigen is een zeer oud verhaal. Nog niet zo lang geleden gaf het Britse Ministry of Defence -onder druk van de publieke opinie en de politiek- een hele reeks ufo-files vrij. Een van de eerste en betrouwbare officiële documenten over ufo’s dat ‘classified’ werd (en nu vrijgegeven dus) , was de getuigenis van een Brits militair: Flight Lieutenant John Kilburn over wat hij zag in september 1952, een mooie en zonnige dag volgens het verslag. Ik geef het verhaal zoals het ons wordt verteld in het boekje van David Clark.

“Flight Lieutenant John Kilborn was standing on the airfield at RAF Topcliffe in Nordt Yorkshire, alongside a troup of Shacketon aircrew from 269 squadron. There were among 80.000 military personnel from eight countries who were part of a massive NATO exercise, code-named Mainbrace, that was to simulate a Soviet attack on the west.. Gazing skywards Kilburn spottted a Meteor-jet (1) approching the airfield at 5000 feet. Then one of his colleagues noticed something extraordinary: a silver circular object much higher in de sky that appeared following the Meteor. Initially de man thought a parachute or piece of engine couwling had detached itszelf from the aircraft. But then, suddenly, the object descended ‘swinging in a pendular motion… similar to a falling sycamore leaf’ towards the jet. It began rotating on his own axis befor it accelerated away to the west at a speed ‘in excess of that of a shooting star’.”

Clarke vervolgt:
I have never seen such a phenomenon before’ Kilburn reported. ‘The movements of the objec were not identifiable with anything I have seen in the air en the rate of acceleration was unbelievable’ (2).
His one-page statement has taken its place among the documents at TheNational Archives. It was one of the first accounts of an unexplained sighting to be entered into gouvernement’s records.
"
(David Clarke, Ufo Drawning From The National Archive, blz. 10)

Eigenlijk meldt vlieger Luitenant John Kilburn hetzelfde als wat de Amerikaanse piloten nu melden. Alleen meldde Kilburn het 69 jaar eerder.

(1)

Meteor.

(2)Dit zegt hij dus in …1952!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2021 om 15:02.
Oud 25 mei 2021, 16:57   #20768
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
1. Je doet wel niets anders dan sterk insinueren dat vele zaken van buitenaardse oorsprong zijn, en dat is dan nog zacht uitgedrukt.

2. Deze draad noemt "Aliens ! Ze bestaan !"... Als je toch "nooit beweerd hebt" dat ze van buitenaardse oorsprong zijn, wanneer vermeld je je UFO-cases keer op keer in deze draad ?
Ik heb dat al zo vaak gezegd. Ik sluit het bestaan van aliens op deze aarde niet uit ( ik zou ze wel eerst willen zien voor ik het echt geloof). Debunkers wel. Zelfs ufo's sluiten ze uit of ze proberen het ufo-verschijnsel uit te leggen door natuurlijke fenomenen. Of wat kort door de bocht en symbolisch gezegd: debunkers beperken hun uitleg van ufo's tot een 'zwerm ganzen'.

U eigenlijk ook. En dus we zullen zien wat de Amerikanen gaan zeggen volgende maand. Ook voor u: toch maar uw pilletjes bij de hand hebben wanneer u de officiële verklaring van de Amerikanen zult lezen of horen. Men weet toch maar nooit.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2021 om 17:13.
Oud 25 mei 2021, 17:31   #20769
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dat al zo vaak gezegd. Ik sluit het bestaan van aliens op deze aarde niet uit ( ik zou ze wel eerst willen zien voor ik het echt geloof). Debunkers wel. Zelfs ufo's sluiten ze uit of ze proberen het ufo-verschijnsel uit te leggen door natuurlijke fenomenen. Of wat kort door de bocht en symbolisch gezegd: debunkers beperken hun uitleg van ufo's tot een 'zwerm ganzen'.
Fout.

Ik sluit niets uit, maar wil wel harde bewijzen voor stevige beweringen. Da's het begin van alles.

Citaat:
U eigenlijk ook. En dus we zullen zien wat de Amerikanen gaan zeggen volgende maand. Ook voor u: toch maar uw pilletjes bij de hand hebben wanneer u de officiële verklaring van de Amerikanen zult lezen of horen. Men weet toch maar nooit.
En je doet het weer. Opnieuw met de buitenaardse insinuaties.

Het is sterker dan jezelf vrees ik, je kunt het ook niet helpen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 17:37   #20770
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het is noch Amerikaanse noch buitenlandse technologie. Deze objecten bewegen zich voort op manieren die natuurkundig gezien onmogelijk zijn. Elizondo
Citaat:
Ik heb dat al zo vaak gezegd. Ik sluit het bestaan van aliens op deze aarde niet uit ( ik zou ze wel eerst willen zien voor ik het echt geloof). Debunkers wel. Zelfs ufo's sluiten ze uit of proberen ze het ufo-verschijnsel uit te leggen door natuurlijke fenomenen. Of wat kort door de bocht en symbolisch gezegd: debunkers beperken hun uitleg van ufo's tot een 'zwerm ganzen'.

U eigenlijk ook. En dus we zullen zien wat de Amerikanen gaan zeggen volgende maand. Ook voor u: toch maar uw pilletjes bij de hand hebben wanneer u de officiële verklaring van de Amerikanen zult lezen of horen.

Citaat:
Het is echter hun verdiende loon en dit door hun kortzichtig, dom, en steriel salonfähig denken.
Citaat:
De Belgische pers daarentegen zwijgt het onderwerp dood, salonfähig als ze zijn.
Enfin, volgende maand krijgen we een idee van groot het aandeel is van de natuurkundigen in het fundamenteel onderzoek die daar geen aandacht aan schenken gij hautain en salonfähig noemt.
Het aandeel van wereldpers die geen aandacht geeft aan dit gebeuren de titel dom en steriel van u krijgt enz
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2021, 17:41   #20771
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Fout.

Ik sluit niets uit, maar wil wel harde bewijzen voor stevige beweringen. Da's het begin van alles.

En je doet het weer. Opnieuw met de buitenaardse insinuaties.

Het is sterker dan jezelf vrees ik, je kunt het ook niet helpen.
U maakt weer eens de associatie met het buitenaardse, niet ik.

En voor de zoveelste keer, er zijn niet zoveel mogelijkheden:
1) Aardse high tech (Amerikaanse of andere mogendheid).
2) Niet-aardse high tech.
3) Factor x: is factor die noch tot 1), noch tot 2) behoort.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2021 om 17:42.
Oud 25 mei 2021, 17:46   #20772
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Enfin, volgende maand krijgen we een idee van groot het aandeel is van de natuurkundigen in het fundamenteel onderzoek die daar geen aandacht aan schenken gij hautain en salonfähig noemt.
Het aandeel van wereldpers die geen aandacht geeft aan dit gebeuren de titel dom en steriel van u krijgt enz
Zie mijn handtekening.
Oud 25 mei 2021, 18:06   #20773
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

4) Frauduleus
Oud 25 mei 2021, 18:17   #20774
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Jacques Vallée, astronoom en computerdeskundige, heeft als een van de weinige wetenschappers een groot deel van zijn leven ook aan de bestudering van het fenomeen ufo gewijd. Ook toen er nog ironisch en badinerend over ufo’s gedaan werd door de mainstream wetenschappers. Hij oppert , op basis van onderzoek, de hypothese dat deze objecten wel eens uit een andere dimensie kunnen komen. Dat noem ik wetenschappers.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2021 om 18:18.
Oud 25 mei 2021, 18:19   #20775
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Die associatie maakt ge straks weer wel, dat gaat op en af he, daar wordt tenslotte de schijn van 'open' geest uit geput.
Oud 25 mei 2021, 18:23   #20776
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jacques Vallée, astronoom en computerdeskundige, heeft als een van de weinige wetenschappers een groot deel van zijn leven ook aan de bestudering van het fenomeen ufo gewijd. Ook toen er nog ironisch en badinerend over ufo’s gedaan werd door de mainstream wetenschappers. Hij oppert , op basis van onderzoek, de hypothese dat deze objecten wel eens uit een andere dimensie kunnen komen. Dat noem ik wetenschappers.
Holy shit
Oud 25 mei 2021, 18:31   #20777
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Holy shit
Zelfs Philip Klass, de expert in vliegtuigelektronica en de favoriete UFO-debunker van de media, noemt Vallée “een van de beroemdste leden van de pro-UFO-gemeenschap en een van intelligentste natuurwetenschappers die in UFO’s gelooft.”
Oud 25 mei 2021, 18:32   #20778
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
4) Frauduleus
Leg uit.
Oud 25 mei 2021, 18:39   #20779
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Leg uit.
Dat is een mogelijkheid die ge moet vermelden, ook al sluit gij ze uit , zoals ge 1) en 2) vermeld die door Elionzo* worden uitgesloten.

(* en dat is een kenner volgens u )
Oud 25 mei 2021, 18:44   #20780
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is een mogelijkheid die ge moet vermelden, ook al sluit gij ze uit , zoals ge 1) en 2) vermeld die door Elionzo* worden uitgesloten.

(* en dat is een kenner volgens u )

Helemaal niet. Ik heb al verscheidene keren laten verstaan dat we rekening moeten houden met de waarschuwing van Werner von Braun. Alleen, hij die fraude aanvoert zoals Steven Greer m.b.t. de nakende disclosure, moet deze fraude dan wel bewijzen. Ben benieuwd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be