![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20761 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20762 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.lifeaftertheoilcrash.net/BreakingNews.html
Artikel over wijd verbreid gebruik van SSRI's in NY na 9/11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20763 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O ja, een foto van Hillary waar haar make up een beetje uitloopt is geen onomstotelijk bewijs van haar "reptiliteit" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20765 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#20766 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20767 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hei, nog steeds niks over de nakende invasie in Iran (die eigenlijk voorspeld was voor 2008)? Zelfs niet nadat de mainstream berichten de wereld instuurt over het neerhalen van Iranese Drones boven Irak?? Alléé, overduidelijk toch dat "ze" de publieke opinie aan het prepareren zijn voor die invasie...
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7946758.stm
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20768 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20769 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
US hiring MEK terrorists for secret war in Iran The US War with Iran has Already Begun |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20770 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag al een eeuwigheid om bewijzen. Een flardje van bewijs. Een sterk vermoeden, om het even. Maar ik krijg ze nooit, ik krijg enkel dooddoeners op mijn bord in de trant van "ze zijn overal maar als je ze niet ziet is het je eigen schuld." Icke is een idioot, maar zoals ik al zei, wel één met een neus voor sterke verhalen en commercie. En wie is de grootste idioot, degene die er maar wat op los kletst of degene die hem volgt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20771 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20772 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20773 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20775 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tging over reptilian shapeshifters, dacht ik toch?
Dus kdacht, ach voor de leute. Persoonlijk hecht ik er niet al teveel geloof aan. Hoewel ik een open state of mind behoud. Tis wel opmerkelijk hoeveel hij met zijn ogen knippert, alsof hem ze terug goed moet krijgen. Let goed op zijn rechteroog, links in ons beeld.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 maart 2009 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20776 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20777 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk toch dat je meer succes zou hebben door beelden te tonen van iemand die daadwerkelijk verandert in een reptiel! Met al die camera's tegenwoordig die elke nipple en pussy slip minitieus vastlegt, moet dit toch niet zo moeilijk meer zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20779 | ||
|
![]() Citaat:
Het valt echter wel niet te ontkennen dat er doorheen de geschiedenis en uit getuigenissen van verschillende mensen wel sprake is van reptielen die een menselijk lichaam bezitten. Er zijn slecht aanwijzingen, geen letterlijke bewijzen. Als je echter gelooft in meerdere dimensies, dan denk ik "waarom zou het niet kunnen?". Wij denken zoveel te weten over de realiteit, maar we weten nog niet het minste. Hier een stuk uit Icke zijn boek uit 1998 over de reptielen: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 20 maart 2009 om 16:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20780 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vandaag de dag weten we ongeveer het dubbele van 20 jaar geleden en toen wisten we ongeveer het dubbele van 20 jaar daarvoor. Ik vermoed dat het onbevatbaar is voor jou hoeveel er wel geweten is. Het is dan ook al te eenvoudig om die gigantische berg van kennis zomaar te negeren, zoals jij consequent doet. Hoogmoed en een verlangen naar obscurantisme mag dan uw ingesteldheid zijn, maar het is een marginale ingesteldheid zonder verdienste. |
||
![]() |
![]() |