![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hapsoluut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is u vergeven , mijn zoon ,
ik schenk u de HAPsolutie Amen ![]() Demper , mercikes ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20765 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de titel van dit forumgedeelte, gelezen zonder bril : Koekjes en Wafeltjes
![]() |
#20766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bolognaisesaus staat te pruttelen.
![]() |
![]() |
#20767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maaltijdige spreuken
![]() Een koekje van eigen deeg , zodat ze hun wafel houden ![]() Een peer tegen uwen appel ![]() Een patat tegen uwen appel ![]() Steekt ne komkommer in oe gat ![]() Weette wa' , houdt oewe woafel ![]() Die zit met de gebakken patatten !! Die zit met de gebakken peren !! ALLES zit in de frut ![]() Moeke hee viskes gebakken ![]() Een peer op oewe smoel (kwestie van evenwichtige maaltijden ![]() Hij zit met een ei ![]() Zuurpruimen (jakkes) ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 januari 2013 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Recept voor fruitsla.
Een banaan in de pruim peren. Ik ben op't moment een Monster Khaos/vodka aan't slurpen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 januari 2013 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Literke koffie. Dan bed uit..
![]() |
#20770 |
Minister-President
|
![]() Nog niets, maar ik ga nu even bij de bakker langs voor wat koffiekoeken, en daarna gaan werken. Er liggen daar nog wat kippenboutjes op mij te wachten, met appelmoes.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#20771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mjaaaa, zo herkende de topjobkes e.. Warm eten ..
![]() |
#20772 |
Minister-President
|
![]() Wel zelf mee moeten nemen, hoor. En als het een beetje tegenvalt, kan ik ze weer eten als ze terug koud zijn.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#20773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stokbrood met préparé, zilveruitjes, augurkjes en mayo. Kom zelfgemaakte tomatensoep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze middag geen tijd om te koken, heb daarom zo'n bereide maaltijd van Delhaize gegeten : kipfilet met gebakken aardappelblokjes in dragonroomsaus. Ik moet zeggen dat dat best smaakt en het is meer dan voldoende voor één persoon.
Of dat een echte gezonde maaltijd is, weet ik niet.
![]() |
#20776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() euh .... ZZZZUUUUIIIIPPPP ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 januari 2013 om 02:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20778 |
Europees Commissaris
|
![]() Business class maaltijd van egypt air.
![]() ![]() ![]() Spijtig dat ze geen alcohol serveren.
![]() |
#20779 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die refreshing towel ook om op te eten?