![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20861 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was de aanleiding?
![]() |
![]() |
#20862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gemuilkorfde bleef aandringen op bewijs van hetgeen fantaman beweerde.
Hetgeen fantaman uiteraard niet kon voorleggen, want er komt enkel raaskalderij uit. Misschien ontglipte er bij de gemuilkorfde wel iets onoirbaar, 'n kleinigheidje. In 't nauw gedreven ging onze heldhaftige wannabe-antifaman z'n heil zoeken bij 't troostende driehoekje.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#20863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#20864 |
Banneling
|
![]() Hij heeft gisteren een paar dingen naar mijn kop gegooid die niet sporen met het forumreglement, ik weet zelfs niet meer wat, maar ik heb gedrukt.
|
![]() |
![]() |
#20865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook heil gezocht bij 't troostende driehoekje.
De veelpleger die plots 't licht gezien heeft...bij anderen. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 juni 2020 om 13:44. |
![]() |
![]() |
#20866 |
Banneling
|
![]() Ik moet eerlijk bekennen dat sinds ikzelf ook wat bp heb gekregen van enkele rechtse vrienden, ik nu ook op de RD druk als het forumregelment wordt overtreden.
What comes around, goes around... Maar met gemuilkorfde heb ik nauwelijks communicatie gehad op dit forum. |
![]() |
![]() |
#20867 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit.
![]() |
![]() |
#20868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iets dermate erg en ontoelaatbaar is, wordt dat nochtans meestal niet zo snel vergeten.
#20869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo werkt dat op 'n forum.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20870 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20871 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt, ik weet niet meer wat het exact was. Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 juni 2020 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
#20872 | |
Banneling
|
![]() Niks mee te maken.
En voor de rest is hij alleen verantwoordelijk voor zijn postings niemand anders. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, niet dit.
Als jou dat logisch overkomt ben je al zo extreemrechts doorgeslagen dat je al tussen links zit. Banpunten worden uitgedeeld door de moderatie, als die 't 'vergrijp' ernstig genoeg vindt om in te grijpen en uit te delen. Er is 'n hele tijd redelijk laks omgesprongen met die regels, omdat er nauwelijks moderztie aanwezig was. Nu Pontifex terug is heeft hij de teugels erg strak aangehaald, ook zonder driehoeken grijpt hij in. Dat heeft hij duidelijk gecommuniceerd. Maar de tijd dat de linkse driehoekende bende van dat clubbeke hier zat, heb jij duidelijk niet meegemaakt. De oudstrijders herinneren zich dat nog wel. You made the rules..... Niet oorzaak & gevolg gaan omdraaien.
![]() |
![]() |
#20874 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet gezien wat hij gepost heeft en nog minder op RD gedrukt. |
|
![]() |
![]() |
#20875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wereld is om zeep ![]()
![]() |
#20876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrijf ik niet dat "hij" (niet jij dus) misschien wat 'onoirbaars schrijft, 'n kleinigheid?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 juni 2020 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
#20877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren, zondag, heb jij zitten "discussiëren" met iemand die al van zaterdag op je negeer staat?
![]() |
![]() |
#20878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gisteren alle discussies gevolgd. Er is enkel met jou in "discussie" gegaan over 'n stofjas.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 juni 2020 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
#20879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen willen er er hier een Vlaams Blokfluit forum van maken. Het is nu al op het randje.
![]() |
![]() |
#20880 |
Banneling
|
![]() Weet je wat, vraag het hem wanneer hij terug is.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 juni 2020 om 14:14. |
![]() |