Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 18 juni 2008, 15:02   #2081
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ja natuurlijk. Maar jullie maken telkens de afweging dat ingrijpen niet nodig is heb ik gemerkt?
Verschillende mensen herhaaldelijk uitmaken voor achterlijk, dom, ... kan zomaar?
Je hoeft voor mij daarom die uitspraken niet te knippen want zoals iemand al schreef kan ze laten staan soms beter zijn, zodat andere personen ook weten wat voor vlees ze in de kuip hebben. Maar die persoon een waarschuwing geven voor zijn gedrag lijkt me geen overbodige luxe? Al is het maar om een beetje objectief te lijken want het komt niet goed over dat één persoon in het rond kan kappen op iedereen, en hoe vaak hij ook gemeld wordt (ook al is het door steeds dezelfde persoon die niet goed ligt in het moderatieteam terwijl de persoon die gemeld wordt in de tegenovergestelde situatie verkeert) er niet op gereageerd wordt.
Het is ondertussen wel duidelijk dat je AH heel graag geband zou zien maar er bestaat zoiets als een negeerlijst als je het niet aanstaat wat hij zegt.

Er zijn zaken die pakken erger zijn en die ook blijven staan, wees niet zo kleinzerig.

Iemand voor dom uitmaken is nog iets anders dan zeggen dat je antwoord "dom" is.

Laatst gewijzigd door Kim : 18 juni 2008 om 15:03.
Kim is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:06   #2082
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Het is ondertussen wel duidelijk dat je AH heel graag geband zou zien maar er bestaat zoiets als een negeerlijst als je het niet aanstaat wat hij zegt.

Er zijn zaken die pakken erger zijn en die ook blijven staan, wees niet zo kleinzerig.

Iemand voor dom uitmaken is nog iets anders dan zeggen dat je antwoord "dom" is.
Maar Groentje uitmaken voor dom en achterlijk zijn toch wel degelijk persoonlijke aanvallen,moderator.....
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:08   #2083
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Voor u is't mijnheer de moderator!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:09   #2084
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Het is ondertussen wel duidelijk dat je AH heel graag geband zou zien maar er bestaat zoiets als een negeerlijst als je het niet aanstaat wat hij zegt.

Er zijn zaken die pakken erger zijn en die ook blijven staan, wees niet zo kleinzerig.

Iemand voor dom uitmaken is nog iets anders dan zeggen dat je antwoord "dom" is.
Neen, zelfs dat onderscheid maakt AH niet. Hij maakt mij persoonlijk herhaaldelijk voor dom en achterlijk uit, alsook de anderen waarmee hij discussieert.
Hij moet voor mij niet gebanned worden Kim, maar ik ben het wel kotsbeu om geen inhoudelijke discussie met hem te kunnen voeren omdat die altijd gestoord wordt door zijn arrogante en kleinerende opmerkingen.
De negeerlijst is helemaal geen oplossing, want dan blijft hij het doen.
Groentje-18 is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:09   #2085
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Voor u is't mijnheer de moderator!
Nee nee mevrouw de .....
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:10   #2086
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Voor u is't mijnheer de moderator!
Mevrouw lijkt me gepaster...

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 juni 2008 om 15:11.
Groentje-18 is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:11   #2087
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Maar Groentje uitmaken voor dom en achterlijk zijn toch wel degelijk persoonlijke aanvallen,moderator.....
1. Ik ben geen moderator, hoe vaak nog? Moest ik mod zijn, had ik jou al lang permanent geband.

2. Waar wordt groentje versleten voor "dom" etc?
Kim is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:11   #2088
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
De negeerlijst is helemaal geen oplossing, want dan blijft hij het doen.
Tja, jij blijft er waarschijnlijk ook telkens op ingaan... Ik bedoel, actie - reactie...

Negeer dat toch gewoon!
Kim is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:15   #2089
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Zover ik zie staan Groentje en ik op gelijke voet qua beleefde omgang met elkaar. Verder wacht ik nog altijd op *insert lijst van 76 zaken* argumenten daarover, maar dat ter zijde.

Voor de rest gaan we ophoude met dit topic vol te spammen.

(Ohja, Groentje, ik word echt niet beschermd, hoor; Ik denk dat jij veel te gevoelig bent.)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:18   #2090
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
1. Ik ben geen moderator, hoe vaak nog? Moest ik mod zijn, had ik jou al lang permanent geband.

2. Waar wordt groentje versleten voor "dom" etc?
Ik trek het mij de ballen aan trouwens Kim,en U of Uw wederhelft IS MODERATOR,geen leugens meer beste Kim,of ik ga opzoeken in mijn archief en ik bewijs het U zwart op wit
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 18 juni 2008 om 15:20.
duveltje382 is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:21   #2091
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Tja, jij blijft er waarschijnlijk ook telkens op ingaan... Ik bedoel, actie - reactie...

Negeer dat toch gewoon!
Beter waren het dat sommige onder ons stoppen met liegen ...
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:23   #2092
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik trek het mij de ballen aan trouwens Kim,en U of Uw wederhelft IS MODERATOR,geen leugens meer beste Kim,of ik ga opzoeken in mijn archief en ik bewijs het U zwart op wit
Je doet wat je niet laten kunt.

Oh ja, en vergeet vooral niks te vervalsen om je gelijk te bewijzen he...
Kim is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:27   #2093
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Zover ik zie staan Groentje en ik op gelijke voet qua beleefde omgang met elkaar. Verder wacht ik nog altijd op *insert lijst van 76 zaken* argumenten daarover, maar dat ter zijde.

Voor de rest gaan we ophoude met dit topic vol te spammen.

(Ohja, Groentje, ik word echt niet beschermd, hoor; Ik denk dat jij veel te gevoelig bent.)

Actie -> reactie. Je bent al zoooolang bezig met deze discussiestijl en telkens wordt er langs de moderatorkant geweigerd om erop in te gaan. Dan neem ik het heft zelf in handen en moet je ook niet verwachten dat ik je met bloemenkransen ga bejegenen. Maar als je de algemene toon vergelijkt denk ik wel dat er uit mijn posts nog respect voor jou blijkt en heb ik ook altijd benadrukt dat het mij niét ging om de persoon. Eén keer had je iets wat ik zei misbegrepen en deed je vreemd genoeg héél gepiqueerd gewoon maar omdat je d�*cht dat ik een persoonlijke aanval had gemaakt. Iets wat jij al duizend maal had gedaan in diezelfde thread. Toen heb ik je nogmaals heel duidelijk gemaakt dat het mij niet om jouw persoon ging, maar wel om het libertarisme dat jij in bepaalde topics vertegenwoordigt.
Groentje-18 is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:32   #2094
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

(Compleet ontopic in die topics, trouwens.)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:33   #2095
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.677
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Neen, zelfs dat onderscheid maakt AH niet. Hij maakt mij persoonlijk herhaaldelijk voor dom en achterlijk uit, alsook de anderen waarmee hij discussieert.
Hij moet voor mij niet gebanned worden Kim, maar ik ben het wel kotsbeu om geen inhoudelijke discussie met hem te kunnen voeren omdat die altijd gestoord wordt door zijn arrogante en kleinerende opmerkingen.
De negeerlijst is helemaal geen oplossing, want dan blijft hij het doen.
AH kan af en toe uit de hoogte doen, absoluut. maar in de grond is het geen slechte jongen hoor.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:42   #2096
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Deze discussie stopt hier ook voor mij ...
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:47   #2097
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik trek het mij de ballen aan trouwens Kim,en U of Uw wederhelft IS MODERATOR,geen leugens meer beste Kim,of ik ga opzoeken in mijn archief en ik bewijs het U zwart op wit
Erger, ze zijn bij het NWO.
Pietje is offline  
Oud 18 juni 2008, 15:54   #2098
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ja natuurlijk. Maar jullie maken telkens de afweging dat ingrijpen niet nodig is heb ik gemerkt?
Verschillende mensen herhaaldelijk uitmaken voor achterlijk, dom, ... kan zomaar?
Je hoeft voor mij daarom die uitspraken niet te knippen want zoals iemand al schreef kan ze laten staan soms beter zijn, zodat andere personen ook weten wat voor vlees ze in de kuip hebben. Maar die persoon een waarschuwing geven voor zijn gedrag lijkt me geen overbodige luxe? Al is het maar om een beetje objectief te lijken want het komt niet goed over dat één persoon in het rond kan kappen op iedereen, en hoe vaak hij ook gemeld wordt (ook al is het door steeds dezelfde persoon die niet goed ligt in het moderatieteam terwijl de persoon die gemeld wordt in de tegenovergestelde situatie verkeert) er niet op gereageerd wordt.
Ik zie niet echt in wat er "objectief" is aan iemand die maar blijft zagen voor censuur, zijn/haar goesting te geven. Als je je hindert aan 1 of meerdere personen kan je de negeerlijst gebruiken of als je je te rap beledigt voelt door reacties van andere mensen kan je beter een andere hobby zoeken, waarbij je daar minder mee geconfronteerd wordt.
Savatage is offline  
Oud 18 juni 2008, 16:01   #2099
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik zie niet echt in wat er "objectief" is aan iemand die maar blijft zagen voor censuur, zijn/haar goesting te geven. Als je je hindert aan 1 of meerdere personen kan je de negeerlijst gebruiken of als je je te rap beledigt voelt door reacties van andere mensen kan je beter een andere hobby zoeken, waarbij je daar minder mee geconfronteerd wordt.
En waar vraag ik om censuur??
En ach zo. Ik kan er niet tegen dat mensen voortdurend persoonlijk aanvallen en zo de discussie van het echte onderwerp afhouden dus ik moet wijken of negeren? Tof uitgangspunt!

Sorry, ik dacht dat ik op een politiek discussieforum terecht was gekomen en niet in een therapiesessie waarin persoonlijke frustraties worden geuit, of waarin iemand leert waar de grenzen liggen van een ordentelijke discussie godbetert.

Het forumreglement is, hoewel onzichtbaar, thans vrij duidelijk: persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
Ik zie niet in waarom er een uitzondering wordt gemaakt als een persoon laat zien dat hij zelfs niet kan discussieren zonder deze persoonlijke aanvallen, tenzij hij daar één of ander medisch of psychologisch attest voor heeft dan misschien.
Meer persoonlijke aanvallen zorgen voor mij niet bij gewenning hoor. Dat is bij de moderatie ook niet zo hoop ik. Anders krijg je de vreemde situatie dat iemand bij één persoonlijke aanval wordt buitengekield (of strafpunten krijgt) en degene die er al jarenlang maakt ongestoord blijft. Laten we eerlijk zijn: er is niet veel fantasie voor nodig om je te realiseren dat dit op lange termijn leidt tot een forum waarin de persoonlijke aanvallers de bovenhand hebben en waarin dus nog nauwelijks enige inhoudelijke discussie wordt gevoerd. En ik dacht niet dat dat was, waar men met dit forum naartoe wou.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 18 juni 2008 om 16:06.
Groentje-18 is offline  
Oud 18 juni 2008, 16:10   #2100
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
En waar vraag ik om censuur??
En ach zo. Ik kan er niet tegen dat mensen voortdurend persoonlijk aanvallen en zo de discussie van het echte onderwerp afhouden dus ik moet wijken of negeren? Tof uitgangspunt!

Sorry, ik dacht dat ik op een politiek discussieforum terecht was gekomen en niet in een therapiesessie waarin persoonlijke frustraties worden geuit, of waarin iemand leert waar de grenzen liggen van een ordentelijke discussie godbetert.

Het forumreglement is, hoewel onzichtbaar, thans vrij duidelijk: persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
Ik zie niet in waarom er een uitzondering wordt gemaakt als een persoon laat zien dat hij zelfs niet kan discussieren zonder deze persoonlijke aanvallen, tenzij hij daar één of ander medisch of psychologisch attest voor heeft dan misschien.
Meer persoonlijke aanvallen zorgen voor mij niet bij gewenning hoor. Dat is bij de moderatie ook niet zo hoop ik. Anders krijg je de vreemde situatie dat iemand bij één persoonlijke aanval wordt buitengekield (of strafpunten krijgt) en degene die er al jarenlang maakt ongestoord blijft. Laten we eerlijk zijn: er is niet veel fantasie voor nodig om je te realiseren dat dit op lange termijn leidt tot een forum waarin de persoonlijke aanvallers de bovenhand hebben en waarin dus nog nauwelijks enige inhoudelijke discussie wordt gevoerd. En ik dacht niet dat dat was, waar men met dit forum naartoe wou.
Ik ben ermee akkoord dat persoonlijke aanvallen geknipt dienen te worden, maar er dient niet geknipt te worden telkens indien een persoon zich persoonlijk aangevallen voelt. Er is een verschil tussen die twee. En dat verschil wordt bepaald door de eigenaars/management van het forum en niet door de leden ervan.
Savatage is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be